Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Piszę gdyż uważam, że jest to bardzo niesprawiedliwe, że sprzedający nie może odpowiedzieć na złą opinie o produkcie a negatywne komentarze są usuwane tylko w bardzo sporadycznych przypadkach.
Klient kupił u mnie tynk dekoracyjny, barwiony na wybrany kolor. Wszystko dostał zgodne z opisem na czas. Po 1,5 miesiąca domaga się zwrotu większej części zamówienia bo stwierdził, że kupił za dużo. Po mojej odmowie oczywiście negatywny komentarz i złe opinie o produktach.
Płacimy bardzo duże różnego rodzaju opłaty i prowizję a allegro zamiast chronić swoich klientów to pozwala na komentowanie, praktycznie bez ograniczeń i psucie sprzedaż przedsiębiorców. Rozumiem, że można odpowiedzieć na taki komentarz ale to jaki ma to wpływ na jakość sprzedaży, pozycjonowanie ofert itp. już się nie zmieni. Uważam, że allegro powinno częściej reagować, obiektywnie podchodzić do tematu i usuwać nieuczciwe komentarze.
Na chwilę obecną wygląda to tak, że trzeba płacić bardzo dużo, kajać się przed klientem który praktycznie może nam zepsuć sprzedaż bez powodu a allegro kara nas tylko ujemnym punktami. Nie daj boże jak jakość spadnie to możliwy ban na miesiąc!
@stylus_sklep_pl rozumiem i przykro mi, że masz takie odczucia, jednak w tym wypadku obowiązują procedury i komentarze można usuwać tylko w konkretnych przypadkach.
Jako rozwiązanie pozostaje więc wysłanie prośby o usunięcie komentarza do kupującego lub odpowiedź na jego ocenę.
U nas klientka po nieudanej próbie wyłudzenia pieniędzy zrobiła to samo (stwierdziła, że produkt jest uszkodzony ale zdjęć uszkodzeń nie wyśle a tym bardziej nie odeśle produktu aby reklamację rozpatrzyć- chce tylko zwrot pieniędzy). Stanowisko Allegro? Jak zwykle- klient może wszystko.
@stylus_sklep_pl zamknij oczy , weź głęboki oddech i spokojnie rzeczowo napisz odpowiedź do oceny . Uwierz mi ... negatyw z właściwie sformułowną odpowiedzią robi często lepszą robotę niż pozytyw z komletem gwiazdek .
Tak tylko z poziomu sprzedaży "super", bez mojej winy spadłem do "neutralny" z powodu jednego zawistnego komentarza. Z powodu takich kupujących allegro może Ci zawiesić konto i nikt Cię nie spyta czy będziesz mieć co do gara włożyć!
Piękne pocieszenie, niestety nijak mające się do realiów (szczególnie mniejszych sprzedawców którzy nagle stają się tak słabo pozycjonowani, że sprzedaż spada o 90%)
@stylus_sklep_pl @starling_shop ja się z Wami zgadzam ,ale jest tak jak jest i nic nie zrobisz poza odpowiedzią do oceny . Ten temat poruszany był tu wielokrotnie i przez wielu sprzedajacych . Jadąc na tym samym wózku nie pozostsaje mi nic innego jak połączyć się z Wami w bulu ...
Owszem, można coś z tym zrobić. Formalnie zacząć uświadamiać kupujących oraz portal, że ich działania są niezgodne z prawem. Sprzedając na wielu portalach tylko na Allegro doświadczamy takiej patologii.
Fakt jest taki, że największa sprzedaż jest obecnie na allegro i oni to wykorzystują. Polityka allegro jest taka, aby jak najwięcej wycisnąć ze sprzedającego i aby był jak najmniej problematyczny dla kupujących. Mam nadzieję, że jak konkurencja się rozwinie i stracą cześć sprzedawców to pójdą po rozum do głowy.
Ciekawi mnie tylko czy coś macie z tytułu super sprzedawcy czy tylko znaczek na liście? Bo prawdę mówiąc nie wiem kogo w ogóle interesuje podczas zakupu czy ktoś ma ten tytuł czy nie. Nie prowadzę żadnej działalności i nie wiem jak to wygląda.
Z korzyści wymiernych są bonusowe monety. Dodatkowo właśnie do tego, że widzisz wysoko na liście czyjeś oferty przyczynia się wysoka ocena sprzedawcy- pozycjonowanie.
Skoro allegro tak przestrzega regulaminu to zgodnie z regulaminem:
"11.15. Opinie o produkcie mogą być oceniane przez Użytkowników jako pomocne lub niepomocne poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w odniesieniu do danej opinii. Spółka może usunąć daną ocenę opinii o produkcie jako pomocna lub niepomocna w przypadku, gdy zostaje ona wystawiona nieuczciwie, w szczególności w celu sztucznego zawyżenia lub zaniżenia ogólnej oceny danej opinii produktowej."
Bardzo proszę o usunięcie jednogwiazdkowych opinii do produktów zakupionych przez kupującego, w sprawie którego pisałem dwókrotne i od dwóch dni nawet support nie raczył mi odpowiedzieć!
Opinie o moich produktach przez owego kupującego zostały wystawione złośliwie I nijak mają się z rzeczywistością!
Kupujący nawet nie raczył ich zmienić tylko do dwóch różnych produktów wkleił to samo:
https://allegro.pl/oferta/paca-wenecka-inox-100x240-11063857765
https://allegro.pl/oferta/beton-dekoracyjny-tynk-paca-do-robienia-porow-9102968424
Gdyby kupujących zgłosił jakikolwiek problem to byłbym supportem nękany regularnie i musiał udzielać odpowiedzi sztywniutko w wyznaczonym czasie. Więc mi też bardzo proszę udzielić odpowiedzi!
@stylus_sklep_pl Cześć. Rozumiem Twoje niezadowolenie, ale już otrzymałeś odpowiedź od Moniki. Oceny możemy usuwać tylko w przypadkach opisanych w tym artykule. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy kupujący rzeczywiście wystawił te komentarze złośliwie. Jest to jego subiektywna ocena, do której ma prawo. Spróbuj się z nim skontaktować i wyjaśnić tę sytuację.
Cześć. Ale skoro Kupujący wkleja opinię o produkcie, że paca nierdzewna, ze stali to: "tandetna packa z kawałkiem plastikowego trawnika" to wiadomo, że nie chodzi o ten produkt i należy taką opinię usunąć, ponieważ wprowadza innych kupujących w błąd.
Od Pani Moniki dostałem odpowiedź na mój post a ja zgłaszałem konkretne sprawy do pomocy allegro, które dostały nr. : "27528759" oraz "27509289" na które odpowiedzi nie dostałem.
P.S. Po co taki regulamin, skoro nie możecie się do niego ustosunkować, zweryfikować wystawione opinie i podjąć odpowiednie kroki?
@stylus_sklep_pl Okej, już rozumiem. Ukryłam opinię do oferty numer 11063857765, bo rzeczywiście nie dotyczy ona tego produktu.
Jako moderatorki nie obsługujemy zgłoszeń mejlowych, ale zgodnie z procedurą wszystkie wiadomości są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania, dlatego proszę o jeszcze chwile cierpliwości — z pewnością otrzymasz odpowiedź.
@starling_shop "Owszem, można coś z tym zrobić. Formalnie zacząć uświadamiać kupujących oraz portal, że ich działania są niezgodne z prawem."
Jakie prawo jest łamane?
"Sprzedając na wielu portalach tylko na Allegro doświadczamy takiej patologii. " Na O L X jest to samo, tylko, że nie lecą Ci w dól jakieś z d..y wzięte statystyki, jedynie procent polecających.
Zawsze możesz pozwać kupującego do Sądu w sprawie komentarza i po wygranej wysłać kopię wyroku Allegro.
Sprawa dla mnie jest prosta:
dopóki sprzedający będą tolerować takie patologiczne zachowania to będą mieli jak mają.
Z drugiej zaś strony mogliście pójść klientowi na rękę i przyjąć zwrot. Ja ZAWSZE wracam najpierw do tych u których już coś kupowałem.