Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymaliśmy negatywną opinię od południowego sąsiada.
Pan zakupił rzep (taki do spięcia kabli, wędki itd.). Nie muszę dyktować opisu, bo w tytule rzep opisany jest jako rzep 15cm.
Treść negatywnej opinii:
„Spodziewałem się większego..” 😂
Odpowiedź Allegro, standardowa, wszystkim już znana.
Sam fakt, że lepszym miejscem do napisania tego byłaby ocena produktu. No cóż...
Piszę ozdobnie, aby się pośmiać, podzielić wrażeniami i pokazać sprzedającym z podobnymi problemami, że z takimi opiniami każdy regularnie sprzedający się zderza, a jeśli się mu jeszcze nie przytrafiło, to czas na to jeszcze przyjdzie.
Szkoda, że taka opinia odbija się na super sprawiedliwym systemie Jakości Sprzedaży.
Przykre, ale takie mamy tu realia. Czy tak to powinno wyglądać? Chyba każdy zna odpowiedź na to pytanie (nawet moderatorzy 🤫).
Jeżeli komentarz o sprzedającym jest ocena produktu to takowy powinien być usunięty. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 Z interpretacji Allegro raczej wynika, że może być.
Oczywiście że nie może, wielokrotnie o tym pisaliśmy My tu jak i moderacja.
@LEW433 Czyli standardowa niekompetencja konsultantów, którzy chyba 3 razy odrzucili moje zgłoszenie. 👌
Czekam zatem na rozwiązanie sprawy.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o weryfikację.
@FishingKing Jeśli otrzymałeś już odmowę usunięcia komentarza, zamieszczenie wątku w tej sprawie na Gadane nie zmieni tej decyzji.
@LEW433 To jak to w końcu jest. Najwyraźniej albo regulamin jest niejasny, albo konsultanci nie go nie znają (nie umieją czytać?).
Hah, dokładnie ta sama sytuacja, także zgłoszone do Allegro które uznało że ocena jest poprawna i nic z tym nie można zrobić, a dotyczyło zakupionej pary rękawic i komentarz do oceny brzmi... "słaba jakość . ". Można pisać, walczyć ale jak widać połowa pracowników nawet nie wie jak działać w danej sytuacji... 🙂