anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NEGATYWNY KOMENTARZ

adorn-outlet
#1 Nowicjusz#

Dzien Dobry ,

Rozmawiałem Z klientem temat jakiś radio zabawkowy . Zrobiliśmy telekonferencji Pokazaliśmy produkt na kamera i ona oglądała Na żywo. Rozmawialiśmy że jak cos nie tak ona zrobi zwroty . Ale dsziaj ona pisała że proszę zrobić zwroty koszt wysyłka ja mówiłem że proszę wysłać produkt . Ona nie chce zwrot towaru mówiłem że nie akceptujemy. ona mówi że Negatywnie komentarz wystawia jak nie zwrócisz koszt wysyłka. Co możemy zrobić? Nawet Które są kupuje produkt Bez problemu i nadal mówi że proszę zwrot pieniędzy . Jak nie, wystawiam negatywnie komentarz! PO PROSTU OSZUSTWA! GDZIE PRAWA DLA SPRZEDAJACYCH ???