NEGATYWNY KOMENTARZ
adorn-outlet
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-05-2021
11:03
Dzien Dobry ,
Rozmawiałem Z klientem temat jakiś radio zabawkowy . Zrobiliśmy telekonferencji Pokazaliśmy produkt na kamera i ona oglądała Na żywo. Rozmawialiśmy że jak cos nie tak ona zrobi zwroty . Ale dsziaj ona pisała że proszę zrobić zwroty koszt wysyłka ja mówiłem że proszę wysłać produkt . Ona nie chce zwrot towaru mówiłem że nie akceptujemy. ona mówi że Negatywnie komentarz wystawia jak nie zwrócisz koszt wysyłka. Co możemy zrobić? Nawet Które są kupuje produkt Bez problemu i nadal mówi że proszę zwrot pieniędzy . Jak nie, wystawiam negatywnie komentarz! PO PROSTU OSZUSTWA! GDZIE PRAWA DLA SPRZEDAJACYCH ???
oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0