Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący po dwóch miesiącach upomina się o zwrot pieniędzy. Twierdzi że paczka wróciła a ja żadnej informacji nie mam. Poprosiłem o przesłanie screena z potwierdzeniem że paczka wróciła a dostałem w zamian negatyw. Czy allegro może usunąć komentarz?
Ostatni status paczki jest z czerwca "odbierz paczkę".
W sezonie miałem kilkaset transakcji mogłem coś pominąć ale nie widzę nigdzie informacji że paczka wróciła i ją odebrałem.
Jak nie masz potwierdzenia że kupujący ja odebrał to negatyw chcesz usunąc, a nie sądzisz że należy sprawdzić czy otrzymał towar czy nie?
Twierdzi że paczka wróciła ale ja nie mam żadnej informacji. Klikając na szczegóły zakupu wyświetla się tylko to
On zapewne tak twierdzi bo jej nie odebrał, ale to potwierdza tylko że jej nie odebrał, ale co się z nią stało....
Jak kliknę na numer przesyłki to pokazuje że takiej nie ma. A tak z innej beczki. Co klient robił przez dwa miesiące? Czemu nie odezwał się wcześniej. Przeszukam jeszcze jutro e-maile. Może tam jest jakieś info.
Bo dostał przypomnienie z allegro że ma wystawić ocene
a sprawdził że transakcja niedokonczona
@YACCON Ta przesyłka została zwrócona do nadawcy, tu masz pełny tracking
Po zwrocie przesyłka otrzymuje inny numer, musiałeś mieć komunikat z InPost. Jeśli nie odebrałeś, pewnie leży gdzieś w magazynie. Zadzwoń na infolinię
wyswietla tylko to
@YACCON Sprawdź link, który Ci podałem u góry, to tracking ze strony InPost (nie z aplikacji))
Ładuje się od razu aplikacja. Muszę jutro sprawdzić na komputerze
A gdzie znaleźć numer zwrotu?
@YACCON w tej sytuacji najlepiej będzie jak skontaktujesz się z Inpost i poprosisz o numer śledzenia paczki zwrotnej.
A dokonał odstąpienia od umowy że się upomina o zwrot?
Z tego co pamiętam to nie
@YACCON Klient aby otrzymać pieniądze, to ma odstąpić od umowy, w tym przypadku możesz go obarczyć kosztami dostawy w dwie strony, jeśli takowe wystąpiły. Twoim obowiązkiem było odebrać tą paczkę. Ona została zwrócona do paczkomatu/punktu nadawczego, z którego nadałeś paczkę, nieodebrana trafia do magazynu paczek niedoręczalnych i bodajże po 30 dniach utylizacja. Ale to ty miałeś pilnować odbioru, na pewno otrzymałeś SMS z kodem odbioru i maila.