Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dostałem pierwszy negatywny komentarz ( bez uzasadnienia kupującego ), co spowodowało obniżenie jakości sprzedaży o ok 150 pkt.
Chciałem nawiązać kontakt telefoniczny, przez Allegro, ale kupujący nie wyraża chęci. ( proponowałem zwrot na mój koszt, zwrot należności bez zwrotu towaru, prezenty ) i nic. Kupujący nie odpowiada.
Co można jeszcze zrobić ? Czy kontaktować się z Allegro w tej sprawie ?
Pozdrawiam Andrzej
@apekt_pl nic ... WIĘCEJ RADOŚCI Z ŻYCIA !!!
Radość cały czas jest 😀
@apekt_pl no to witaj wśród sprzedawców na allegro...pierwszy negatyw , ale z pewnością nie ostatni .
Uzasadnił, "Tandeta".
Pisać do Allegro możesz ale w mojej ocenie nie usuną.
Nie ma co się przejmować jednym negatywem. Jak Ci sprzedaż będzie szła to będą kolejne 🙂
Dzięki, spróbuję, najgorsze, że w takim okresie.
@apekt_pl w dobrym okresie !! , w gorączce zakupów przedświątecznych klienci mniej zwracają uwagę na oceny .
Mam taką nadzieję. Dzięki
Jeżeli chodzi Ci o punkty do SS to nie ma co się podniecać. Super sprzedawca **piiip**o daje. Wyszukiwarka Allegro ma jeszcze tysiące innych zmiennych.
No to idziemy dalej i do roboty. Pozdrawiam
@apekt_pl Napisz stosowną odpowiedź pod tym negatywem ,tak by nikogo nie obrażać ale by potencjalni klienci od Ciebie nie uciekali.
@apekt_pl Odpuść sobie > kupujący miał "muchy w nosie" lub "zupa była za słona" albo "żona nie miała ochoty" > nie ostatni negatyw przed Tobą > przyzwyczaj się > na takich "pseudoklientów" nie ma rady.
Allegro powinno usunąć tego nega, bo kiedyś na tym forum pisał kupujący, ktoremu usunęli komentarz za to, że zawierał słowo "tandeta". Moderatorka tłumaczyła, że jest to słowo obraźliwe wg słownika PWN 🙂 Niestety nie mogę znaleźć tego wątku.
serwis allegro pozwala na publiczne i subiektywne wpisy kupujących
bez sprawdzenia warunków określonych art w 212 i 213 Kodeksu karnego
serwis twierdzi, że ich zasady regulaminowe wystarczają
co często nie jest prawdą