Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam.
Otrzymałem negatywny komentarz.
Pierwsze zamówienie w czwartek po południu (termin wysyłki to 3 dni). Przez cały weekend wiadomości email kiedy paczka zostanie wysłana i kiedy bo Pani obiecała klientowi. Napisałem że w poniedziałek i tak wysłałem. We wtorek o 9 rano Pani rozpoczyna "dyskusje" że nie dostała przesyłki !!! W międzyczasie zamówiła drugi zbiornik i znowu obiecała swojemu klientowi że szybko dostanie towar. Po drugim razie puściły nerwy. Zwróciłem pieniądze i anulowalem zakup. Allegro anulowało dyskusje z powodu "nękania"" wiadomościami e-mail.
Czy można coś z tym zrobić?
Nie mozna
allegro będzie przykro ze cię to spotkało ale klient ma prawo zadawać pytania
Ale tak ciężko zrozumieć jak raz napisałem że wysyłka w poniedziałek? Trzeba drążyć temat? Olać nie mogę bo Allegro się czepi że nie odpowiadam klientowi w terminie
Tak musisz odpowiedzieć i tak zrobiles
ale nic nie poradzisz ze klient nie akceptował 3 dniowej wysyłki. Myślał że uda się szybciej. Czasami oferty z wysyłką na 3 dni a wysyłka następuje od razu. Może liczył że o tu tak będzie. Jeszcze duuuuzo przed Tobą jeśli chcesz być na Allegro
@MARGOokazje wyluzuj , ocena bez treści , nic nie zrobisz , odniosłeś się to wystarczy ,pierwsza ocena w miesiącu nie liczy się do statystyk .
@MARGOokazje Poleć klientowi zakup węgla następnym razem na jego dolegliwości. A tak na poważnie to niestety z komentarzem allegro nic nie zrobi bo nawet nie ma treści i stwierdzą że nie można ingerować w "subiektywne" odczucie klienta. Generalnie odpowiedź na komentarz trafna bo przekazuje informację że w tej sytuacji był bardziej problem z klientem niż zamówieniem. Teraz na szczęście pierwszy negatywny komentarz nie powinien liczyć się do statystyk.