anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

MARGOokazje
#7 Wielbiciel#

witam.

Otrzymałem negatywny komentarz. 

Pierwsze zamówienie w czwartek po południu (termin wysyłki to 3 dni). Przez cały weekend wiadomości email kiedy paczka zostanie wysłana i kiedy bo Pani obiecała klientowi. Napisałem że w poniedziałek i tak wysłałem. We wtorek o 9 rano Pani rozpoczyna "dyskusje" że nie dostała przesyłki !!! W międzyczasie zamówiła drugi zbiornik i znowu obiecała swojemu klientowi że szybko dostanie towar. Po drugim razie puściły nerwy. Zwróciłem pieniądze i anulowalem zakup. Allegro anulowało dyskusje z powodu "nękania"" wiadomościami e-mail.

Czy można coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

MARGOokazje
#7 Wielbiciel#

1000015182.jpg

1000015183.jpg

1000015184.jpg

1000015185.jpg

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Nie mozna

allegro będzie przykro ze cię to spotkało ale klient ma prawo zadawać pytania 

oznacz moderatorów

MARGOokazje
#7 Wielbiciel#

Ale tak ciężko zrozumieć jak raz napisałem że wysyłka w poniedziałek? Trzeba drążyć temat? Olać nie mogę bo Allegro się czepi że nie odpowiadam klientowi w terminie 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Tak musisz odpowiedzieć i tak zrobiles

ale nic nie poradzisz ze klient  nie akceptował 3 dniowej wysyłki. Myślał że uda się szybciej. Czasami oferty z wysyłką na 3 dni a wysyłka następuje od razu. Może liczył że o tu tak będzie. Jeszcze duuuuzo przed Tobą jeśli chcesz być na Allegro 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MARGOokazje wyluzuj , ocena bez treści , nic nie zrobisz , odniosłeś się to wystarczy ,pierwsza ocena w miesiącu nie liczy się do statystyk .

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@MARGOokazje Poleć klientowi zakup węgla następnym razem na jego dolegliwości. A tak na poważnie to niestety z komentarzem allegro nic nie zrobi bo nawet nie ma treści i stwierdzą że nie można ingerować w "subiektywne" odczucie klienta. Generalnie odpowiedź na komentarz trafna bo przekazuje informację że w tej sytuacji był bardziej problem z klientem niż zamówieniem. Teraz na szczęście pierwszy negatywny komentarz nie powinien liczyć się do statystyk.

oznacz moderatorów