Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jako sprzedawca, wysłałem paczkę przez paczkomat InPost. Ale ona przeleżałała tam w tym paczkomacie cały tydzień zanim pojechała w dalszą drogę. Więc wpłynęło to negatywnie na mój wynik sprzedaży. Uważam taka sytuacja nie powinna mieć wpływu na wynik jakości sprzedaży, ponieważ nie mam wpływu na rozwiązywanie problemów logistycznych po stronie przewoźnika.
Inpost ? .....hmmmm , a dostałeś powiadomienie po nadaniu w paczkomacie ?
Prezesyłka InPost. Rzecz w tym że Allegro nie zalicza zamniknięcia drzwiczek paczkomatu jako czas wysyłki. Moment wysylki to niestety dopiero ta chwila gdy kurier wyjmie paczkę ze skrytki.
To była wysyłka przez Inpost czy Allegro Inpost. To dwie różne usługi, choć realizowane przez jedną firmę.
W przypadku usługi Allegro Paczkomaty Inpost, nie ma gwarantowanego terminu doręczenia, wobec czego nie przysługuje roszczenie z tytułu opóźnienia, co najwyżej po 30 dniach można reklamować, że paczka zaginęła. Uwzględniają więc terminy ustawowe dotyczące reklamacji, operator ma 60 dni na dostarczenie przesyłki, pod warunkiem złożenia reklamacji 30 dnia od dnia nadania (inaczej muszą uznać reklamację i wypłacić odszkodowanie za utraconą przesyłkę). W przypadku braku zgłoszonej reklamacji termin doręczenia jest formalnie nieskończony (ta usługa nie ma czegoś takiego jak opóźnienie).
@TEXPRINT_POLSKA Poproś moderatorki o wykluczenie tej przesyłki ze statystyk.
Tak zrobię, dzięki za podpowiedź. 🙂
@TEXPRINT_POLSKA Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Jest to długi numer alfanumeryczny, który znajdziesz w szczegółach zamówienia.
Dzień dobry, czy chodzi o ten numer?
Pewnie raczej ten 🙂
1c8242b0-d1a2-11ee-b8af-1f3970b7e5d0
@TEXPRINT_POLSKA dokładnie to ten, dziękuję. Już działam w tej kwestii.
@TEXPRINT_POLSKA wykluczyliśmy to zamówienie z Twoich statystyk, więc będzie to uwzględnione po nocnym przeliczeniu danych.
Dziękuję 🙂