
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od wczoraj usiłujemy wygenerować zestawienie sprzedaży za styczeń.
Odpowiedź serwera:
{"errors":[{"code":"NotAcceptableException","message":"Not acceptable representation requested. Please check 'Accept' request header","details":null,"path":null,"userMessage":"Żądanie zawiera błędne dane. Skontaktuj się z autorem aplikacji."}]}
Testowane na różnych przeglądarkach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@takiejakie_pl otrzymaliśmy kilka takich zgłoszeń i zespół techniczny już pracuje nad jego rozwiązaniem. Dodałam Twoje zgłoszenie do zadania i wrócę tutaj z nowymi informacjami, gdy tylko je otrzymam.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika również mam ten sam problem AratnesArt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ArantesArt dziękuje za zgłoszenie! Dodałam do zadania także informację o Twoim problemie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dołączam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam, od wczoraj nie da się wygenerować żadnego zestawienia lecz wyskakuje "okienko" z informacją, że się nie udało wygenerować i trzeba spróbować później.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@www_bto_pl dziękuję za Twoje zgłoszenie! Dodałam także Twoje zgłoszenie do zadania.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam jeszcze że tak samo od środy nie jestem w stanie pobrać / wydrukować etykiety DPD wygenerowanej dla jednego z zamówień. Po kliknięciu "drukuj etykietę" konsola w przeglądarki wyświetla błąd JavaScript, który jest prawdopodobnie spowodowany taką samą odpowiedzią serwera jak wrzucił @takiejakie_pl. Adres requesta który zwraca ten błąd to https://edge.allegro.pl/parcel-management/parcels/labels-pack?parcelId=64544f56-acfd-4f67-85ce-f6725...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klapaucius-mk czy możesz podać numer zamówienia przy którym taki problem występuje? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Zgłoszę ten problem do Działu technicznego, ale potrzebuję do tego jeszcze zrzutu ekranu z widocznym pełnym oknem (wraz z adresem oraz godziną i datą).
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ID zamówienia: 196d5c40-a6f1-11ed-9935-ff5ce5769ce0
Zrzut ekranu poniżej:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klapaucius-mk dziękuję! Przesłałam zgłoszenie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten błąd z CORS mieliśmy co najmniej od grudnia. Nie sprawdzałem czy naprawiony, ale jak widać nie. Serwer jest niepoprawnie skonfigurowany (w szoku jestem, że takie rzeczy idą na produkcję). Rozwiązaniem (debilnym, ale rozwiązaniem) jest uruchomienie przeglądarki z... wyłączonymi security 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję @takiejakie_pl za podpowiedź i informację. Faktycznie, uruchomienie przeglądarki w trybie z wyłączonym CORS zniwelowało ten błąd, ale za to pojawił się kolejny jak na screenie niżej:
Ale nie chce mi się w to już zagłębiać i oczywiście wygenerowałem sobie ten list wchodząc w Moje Allegro -> Sprzedaż -> Obsługa zamówień -> zamówione przesyłki.
Tak czy owak w pełni zgadzam się z tym co napisał @takiejakie_pl - masakra że takie błędy są na stronie i dodatkowo istnieją od paru miesięcy i nikt tego nie raczy poprawić 😄
Pani @la_nika proszę przekazać działowi technicznemu że wstyd że takie rzeczy wypuszczają na produkcję, a co gorsza - przez tak długi czas nikt tego nie testuje i nie naprawia 🙂
Pozdrawiam, wszystkiego dobrego! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałam informację, że problem z pobieraniem zestawień sprzedaży został rozwiązany. Czy mogę poprosić Was o potwierdzenie czy już nie występuje?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam u mnie działa 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli chodzi o zestawienie sprzedaży to nie wiem, ale przycisk "drukuj etykietę" w szczegółach zamówienia o których pisałem wyżej - nadal bez zmian u mnie - nie działa.
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klapaucius-mk ok, dziękuję za informację. Dział techniczny odpisał, że sprawdzili, że udało Ci się wygenerować etykietę stąd założenie, że ten problem również już nie występuje.
Daję w takim razie znać, że ten problem wciąż występuje i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klapaucius-mk czy możesz podać numer zamówienia przy którym teraz ten problem wystąpił oraz zrzut ekranu na którym widoczny będzie cały ekran (wraz z adresem i datą oraz godziną) wykonany w trybie incognito?
Wiem, że już podsyłałeś te dane, ale konieczny jest aktualny zrzut na którym problem będzie widoczny, żeby to zweryfikować.
Moderatorka