Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Od dwóch tygodni trwa reweryfikacja na koncie i po dziś dzień nie mam informacji co do jej wyniku, czasu zakończenia czy może potrzebnych informacji. Kontaktując się kilkukrotnie, również z PayU wiem tylko, że wniosek jest w dziale prawnym z którego nikt nie jest się w stanie nic dowiedzieć ale jest sprawa w toku i proszonym jestem o odrobinę cierpliwości, tylko jest mi to powtarzane w każdej rozmowie, w dzisiejszej usłyszałem to samo. Mam przeczucie, że za tydzień będzie to samo. Co robić?
Dzień dobry @pro_supps! Przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji. Sprawdziłam, że otrzymałeś dzisiaj odpowiedź e-mailową w tej sprawie, pozostaje mi również poprosić Cię o cierpliwość.
Tak jak wyżej wspomniałem wiadomość zwrotna z prośbą o cierpliwość była jednak odpowiedzią to nazwać nie można. Problem jest tej natury, że jeśli ktoś czekał by na weryfikację przy aktywacji konta nic by nie tracił i można czekać na święty nigdy jednak przy reweryfikacja konta istniejącego blokowane są wypłaty i od dwóch tygodni mamy zamrożone środki co skutkuje tym że jest tracona płynność a co gorsze nie wiadomo czego się wogóle spodziewać w przyszłości.