Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mamy na dziś do wysyłki zamówienie do Czech przewoźnikiem InPost - niestety nie mogę wygenerować etykiety. Wyskakuje błąd. Czy ktoś może mi pomóc?
nr zamówienia dla adminów: 69fe5141-810c-11ef-ae22-2f3f305cf856
Komunikat błędu w screenie.
@jadowitepl wyjaśniam to! Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@jadowitepl wracam z odpowiedzią, problem stanowi numer telefonu kupującego, jest włoski, a powinien być czeski. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym, aby podał czeski numer telefonu.
W takim razie prosimy o wykluczenie tej wysyłki z opcji oceny i skuteczności wysyłki bo nie byliśmy w stanie wysłać tej paczki nie ze względu na nasz błąd.
@jadowitepl będę mogła poprosić o wykluczenie tego zamówienia dopiero gdy będzie opóźnione, a na razie nie jest. Jeśli nie uda się nadać przesyłki, poproszę o wiadomość pojutrze.
Udało się porozumieć z kupującym - niestety odpowiedział dość późno więc przesyłka raczej opuściła nasz magazyn w czasie obniżającym statystyki więc proszę o podjęcie działania.
Dziś z kolei kolejny problem - załączam screen.
Numer zamówienia: 09bd64b0-8364-11ef-8824-5fd6f57c0f01
Co mam zrobić w takim wypadku?
@jadowitepl zamówienie nr 69fe5141-810c-11ef-ae22-2f3f305cf856 nie jest opóźnione.
Jeśli chodzi o drugą sprawę, to ten punkt istnieje, ale najprawdopodobniej jest przepełniony i dlatego nie można nadać do niego przesyłki. Zamówienie przesyłki do tego punktu będzie niedługo możliwe, ale nie jesteśmy w stanie określić, kiedy dokładnie.
W takiej sytuacji możesz skontaktować się z kupującą czy może wskazać inny punkt odbioru.