anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można nadać przesyłki Inpost

hitshop
#9 Pomysłodawca#

Proszę o pomoc. Nie możemy  nadać zamówienia 763c0ca0-2d29-11ee-b9e5-f3b72c2fe790

 

Wyskakuje błąd 

ResponseStatus ()

(There are some validation errors. Check details object for more info.)

(validation_failed)
{"custom_attributes":[{"target_point":["does_not_exist"]}],"receiver":[{"email":"allegro_order_not_found"}]}

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hitshop nadajesz przesyłkę korzystając z Wysyłam z Allegro? Czy możesz przesłać zrzut ekranu na którym ten komunikat będzie widoczny? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

hitshop
#9 Pomysłodawca#

Nie, nie korzystamy w tym wypadku z Wysyłam z Allegro. Dane ściągają się do programu COMARCH OPTIMA i w nim pojawia się błąd. Przy dzisiejszej wysyłce tylko w tym wypadku wyskoczył błąd. Reszta nadała się bez problemu.

oznacz moderatorów

hitshop
#9 Pomysłodawca#

I jeszcze nadmieniam, iż były już dyskusje na ten temat

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-sprzedawc%C3%B3w/07-06-2023-problem-z-nadaniem-przesy%C5...

Więc jeśli chcecie zwalić winę na program w którym pracujemy to nie tutaj leży problem.

Wasza operatorka sama w tych postach pisała: 

hitshop_0-1690801175390.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hitshop muszę zgłosić to do Działu technicznego, ponieważ problem jaki pojawił się w czerwcu, został już naprawiony, więc chociaż komunikat jest taki sam, to nie dotyczy to tego samego zgłoszenia. W tym celu konieczny będzie zrzut na którym ten komunikat w narzędziu z którego korzystasz będzie widoczny, dlatego bardzo proszę o zrzut ekranu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

hitshop
#9 Pomysłodawca#

hitshop_0-1690804634737.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hitshop dziękuję! Zgłosiłam problem do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hitshop wracam z odpowiedzią. Wybrany przez kupującego Paczkomat jest obecnie niedostępny i to powoduje problem. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym, aby podał inny Paczkomat, do którego możesz wysłać przesyłkę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów