Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w zakładce lista przesylek nie można pobrać etykiet zamówionych przesyłek allegro one box.
Allegro kurier dpd normalnie pobiera etykiety bez problemu.
Przy próbie ściągniecia etykiety one box nic się nie dzieje ani na telefonie ani na laptopie.
Zrzutu ekranu nie wysyłam bo nic z niego i tak nie wynika, po prostu przy próbie kliknięcia na 'etykiety' w danym zamowieniu nic się nie dzieje (nie pobiera się)
@AlePiesio Cześć, dzięki za sygnał. Zgłoszę ten problem, ale podaj przykładowy numer zamówienia.
@ko_alka d24e2e20-3b9c-11ee-a49c-cb75f3118c88 dotyczy tego zamówienia. za 2godziny musze ta przesylke umiescic w boxie
@AlePiesio Dziękuję bardzo. Sprawdź proszę, czy z zakładki Zamówione przesyłki uda Ci się pobrać etykietę (to jest ta zakładka: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek)
@ko_alka napisałem w temacie na samej górze że z tej zakładki nie mogę pobrać etykiety...
@AlePiesio Rzeczywiście, przepraszam. Wciąż szukamy przyczyny problemu. W niektórych przypadkach ponowne wygenerowanie etykiety pomaga, zatem do czasu rozwiązania spróbuj tego sposobu.
@ko_alka ponowne wygenerowanie etykiety, co to znaczy? Rozumiem że do tego zamówienia mam przygotować nowy list przewozowy tak jak za pierwszym razem?
@AlePiesio Tak, wygenerować etykietę ponownie tak jak za pierwszym razem.
@AlePiesio Problem nie powinien już występować. Jeśli będziesz miał taką możliwość, to będę bardzo wdzięczna za potwierdzenie. 🙂
już działa, potwierdzam, dziękuje za pomoc.