Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, nie mogę nadać paczki do Czech pojawia się komunikat - Pole "Dane odbiorcy - ulica" zawiera błędne dane: Pole nie może być puste. Moja oferta 14256682642 , co z tym zrobić. Nie mogę również wysłać wiadomosci do klienta ponieważ dostaję informacje że taki klient nie istnieje. Płatność miała być przy odbiorze? co teraz z tym zrobić, żeby nie stracić klientów.
@katlap poproś kupującą przez centrum wiadomości, aby podała Ci numer domu/ mieszkania. Jeśli nie odpowie, daj proszę znać, wówczas my się z nią skontaktujemy, aby uzupełniła te dane na swoim koncie.
Jak najbardziej próbowałam wysłać wiadomość jednak nie mogę wysłac poniewż dostaję informacje że nie istnieje taki kupujący.
db649d00-61d0-11ee-bbd6-1103d1757491
@katlap czy możesz podesłać mi zrzut gdzie widać ten komunikat?
@katlap w polu "login odbiorcy" dodaj proszę jeszcze przedrostek Client, więc spróbuj wpisać w tym polu "Client:114994038" i daj znać, czy to pomogło.
Niestety nadal to samo, nie mogę wysłać wiadomości.
@katlap w porządku, już poprosiłam zespół o sprawdzenie tej sytuacji z wiadomością. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. Skontaktujemy się też z kupującą w sprawie tego zamówienia.
ok, czekam na informacje
@katlap wysłaliśmy wiadomość mailową do kupującej w sprawie Twojego zamówienia, ale jeszcze nie dostaliśmy odpowiedzi. Mam jednak prośbę, abyś też spróbowała wysłać do niej wiadomość, ale wpisz proszę tylko login odbiorcy - Client:114994038, bez wpisywania numeru oferty.
@_HolaOla_ napisał(a):@katlap wysłaliśmy wiadomość mailową do kupującej w sprawie Twojego zamówienia, ale jeszcze nie dostaliśmy odpowiedzi. Mam jednak prośbę, abyś też spróbowała wysłać do niej wiadomość, ale wpisz proszę tylko login odbiorcy - Client:114994038, bez wpisywania numeru oferty.
witam, udało się wysłać wiadomosc bez numeru oerty, mam nadzieję że już bedzie wszysto ok. pozdrawiam, dziękuję.
@katlap cieszę się, że problem rozwiązany i polecamy się na przyszłość 🙂
@katlap sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Wczoraj wieczorem wysłaliśmy do Ciebie wiadomość, w której nasz pracownik podał Ci pełen adres do wysyłki dla tej kupującej.
witam, tak paczka dzisiaj wysłana. Dziekuje