Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotyczy zamówienia 28bd0c71-bb09-11eb-8745-57c111b7bc9b (z innego konta).
Płatność: 295295b1-bb09-11eb-9646-e52b557a6919 | P24 |
Od czerwca nie mogę się doprosić zwrotu prowizji pomimo licznych odwołań. Kupujący zgłosił reklamację "przedmiot jest niezgodny z opisem (Brak
możliwości zainstalowania na komputerze, brak możliwości
dodzwonienia się do pomocy technicznej)" i założył dyskusję. W dyskusji wyjaśniłem mu, że produkt został sprawdzony przez serwis i jest w 100% sprawny, bez problemu można go zainstalować na każdym windowsie, pomoc po 16:00 nie pracuje. Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i wystawił negatywny komentarz. Mimo wszystko na jego prośbę zwróciłem mu 100% wpłaty za towar i to był mega błąd. Gdy zgłaszałem zwrot prowizji to miałem jakość na poziomie dobry, ale przez ta dyskusję i negatywa jakość spadła poniżej neutralnego - konsultanci cały czas tłumaczą, że nie liczy się moment złożenia wniosku o zwrot prowizji, a moment kiedy rozpatrują, oczywiście nie chcą podać jaki to jest dokładnie ten moment zasłaniając się regulaminem i jakimiś niejasnymi regulacjami.
W podobnym wątku @xyz96 napisał:
Nie może.
Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.
Dlatego ośmieliłem się założyć ten wątek, bo nie mam już siły na tych konsultantów z allegro.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - proszę o rozwiązanie tej sprawy.
Jedno małe ale w tym wszystkim, była to reklamacja!🤔
bo allegro chciało żebym mimo wszystko potraktował to jako zwrot konsumencki i tak też zrobiłem.
@FishBeat Podaj mi proszę dokładny numer korespondencji, który prowadziłeś z nami w tej sprawie.
16043229
@FishBeat Dziękuję, ale zgodnie z zasadami o zwrot naliczonej prowizji można ubiegać się przez 45 dni od daty zawarcia transakcji. Natomiast w tej korespondencji naszą ostateczną decyzję w sprawie reklamacji otrzymałeś 25.06.2021 r. Bardzo mi przykro, ale nie będę w stanie Ci więcej pomóc w tej kwestii.
ale ta decyzja jest niegodna z waszym regulaminem - już wtedy powinienem był otrzymać zwrot prowizji za tą transakcję. To wasi konsultanci niczym beton nie przyjmowali argumentów tylko klepali te swoje regułki, a tutaj na allegro nie ma nawet gdzie złożyć reklamacji. Koniec końców naciągnęliście mnie na kosztach prowizji. Najpierw "sugerujecie" przyjęcie zwrotu konsumenckiego a potem sami nie oddajecie prowizji. Ta prowizja jest NIESŁUSZNIE naliczona i mam prawo domagać się jej zwrotu.
Jeżeli to był zwrot konsumencki, umowa jest niezawarta, czyli nie było umowy, a Allegro nalicza i pobiera prowizję tylko od zawartych umów.
To nie jest umowa zawarta i rozwiązana, tylko niezawarta.
W momencie zgłaszania formularza zwrotu prowizji jakość sprzedaży miałem na poziomie "dobry", wypełniłem ten wniosek przed upływem 45 dni. Proszę napisać na jakiej podstawie przetrzymujecie mi pieniądze za zwrot prowizji?
@FishBeat Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć reklamację przez ten formularz.