anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę się doprosić o zwrot prowizji

FishBeat
#12 Orędownik#

Dotyczy zamówienia  28bd0c71-bb09-11eb-8745-57c111b7bc9b (z innego konta).

Płatność: 295295b1-bb09-11eb-9646-e52b557a6919 | P24 |

Od czerwca nie mogę się doprosić zwrotu prowizji pomimo licznych odwołań. Kupujący zgłosił reklamację "przedmiot jest niezgodny z opisem (Brak
możliwości zainstalowania na komputerze, brak możliwości
dodzwonienia się do pomocy technicznej)" i założył dyskusję. W dyskusji wyjaśniłem mu, że produkt został sprawdzony przez serwis i jest w 100% sprawny, bez problemu można go zainstalować na każdym windowsie, pomoc po 16:00 nie pracuje. Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i wystawił negatywny komentarz. Mimo wszystko na jego prośbę zwróciłem mu 100% wpłaty za towar i to był mega błąd. Gdy zgłaszałem zwrot prowizji to miałem jakość na poziomie dobry, ale przez ta dyskusję i negatywa jakość spadła poniżej neutralnego - konsultanci cały czas tłumaczą, że nie liczy się moment złożenia wniosku o zwrot prowizji, a moment kiedy rozpatrują, oczywiście nie chcą podać jaki to jest dokładnie ten moment zasłaniając się regulaminem i jakimiś niejasnymi regulacjami.

 

W podobnym wątku @xyz96  napisał:

xyz96
#21 Demiurg#

Nie może.

Art.  31.  [Skutki odstąpienia od umowy]
1. 
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
 
Zgodnie z regulaminem Allegro; 
Część III. Prowizje od sprzedaży dla Kont Firma
  1. Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.

 

Dlatego ośmieliłem się założyć ten wątek, bo nie mam już siły na tych konsultantów z allegro.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  - proszę o rozwiązanie tej sprawy. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Jedno małe ale w tym wszystkim, była to reklamacja!🤔

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

bo allegro chciało żebym mimo wszystko potraktował to jako zwrot konsumencki i tak też zrobiłem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat Podaj mi proszę dokładny numer korespondencji, który prowadziłeś z nami w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

16043229

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat Dziękuję, ale zgodnie z zasadami o zwrot naliczonej prowizji można ubiegać się przez 45 dni od daty zawarcia transakcji. Natomiast w tej korespondencji naszą ostateczną decyzję w sprawie reklamacji otrzymałeś 25.06.2021 r. Bardzo mi przykro, ale nie będę w stanie Ci więcej pomóc w tej kwestii.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

ale ta decyzja jest niegodna z waszym regulaminem - już wtedy powinienem był otrzymać zwrot prowizji za tą transakcję. To wasi konsultanci niczym beton nie przyjmowali argumentów tylko klepali te swoje regułki, a tutaj na allegro nie ma nawet gdzie złożyć reklamacji. Koniec końców naciągnęliście mnie na kosztach prowizji. Najpierw "sugerujecie" przyjęcie zwrotu konsumenckiego a potem sami nie oddajecie prowizji. Ta prowizja jest NIESŁUSZNIE naliczona i mam prawo domagać się jej zwrotu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeżeli to był zwrot konsumencki, umowa jest niezawarta, czyli nie było umowy, a Allegro nalicza i pobiera prowizję tylko od zawartych umów. 

To nie jest umowa zawarta i rozwiązana, tylko niezawarta. 

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

W momencie zgłaszania formularza zwrotu prowizji jakość sprzedaży miałem na poziomie "dobry", wypełniłem ten wniosek przed upływem 45 dni. Proszę napisać na jakiej podstawie przetrzymujecie mi pieniądze za zwrot prowizji?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć reklamację przez ten formularz

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów