Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wznowieniem oferty. Pojawia mi się jakiś komunikat z czapy. Jak niby mam inaczej napisać nazwę/opis skoro sprzedaję produkt tej konkretnej marki?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć @coffee-world. Proszę, podaj numer oferty, której dotyczy ten problem.
11265792930, 11269526886
Dziękuję @coffee-world. Czy potwierdziłeś znajomość Warunków Ochrony Marek, zgodnie z tą instrukcją?
Tak
Dziękuję @coffee-world. Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Cześć @coffee-world. Otrzymałam informację, że została już wdrożona poprawka, dzięki której wystawienie oferty powinno być możliwe. Proszę, sprawdź, czy komunikat błędu nadal wyskakuje.
tak, już zostało to odblokowane, dzięki
@N_Nitka28 może Pani logicznie wyjaśnić, co to potwierdzenie, które obowiązkowe jest dopiero od 2 września ma do sytuacji zgłoszonej 9 sierpnia?
Ponownie problem dotyczy oferty: 11878081812
Czy na prawdę muszę teraz zgłaszać wszystkie przedmioty mające w tytule BLACK do ręcznego odblokowania? Przecież to jest powszechnie używane słowo, nie mam czasu bawić się ciągle z waszymi botami.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@coffee-world weryfikuję tę sprawę.
coś wiadomo? 🙂
@coffee-world otrzymałam informację, że wszystko powinno już działać. Dodaliśmy wyjątek, więc nie powinno blokować się za wyraz "black".
Rozumiem, że wyjątek dotyczy tylko tego jednego produktu? Czyli przy kolejnym znów będę musiał czekać na kilkudniową reakcję i tracić czas?
@coffee-world nie otrzymałam takiej informacji. Jeśli jednak ten przypadek wydarzy się ponownie, skontaktuj się z nami.