Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
nie mogę wydrukować etykiety . W czym tkwi problem
Witam. Pierwszy raz sprzedaję coś na allegro..
Mam problem odnośnie tworzeniem etykiety, to znaczy:
wszystkie dane są poprawne lecz ciągle wyskakuje mi błąd
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."
Wszystko jest dobrze, pytałem kupującego czy adres się zgadza u mnie tak samo wszystko poprawnie wypisane..
Konsultanci są niezbyt poradni, albo przerzucają do kogoś innego i ten inny dział nawet nie odpowiada,
lub że skontaktują się z kupującym czy adres się zgadza.. Proszę o odpowiedź.
Inpost ma przerwę techniczną, w czasie ktorej nie ma możliwości generowania etykiet. Spróbuj jutro (21/02) po g. 18 🙂
dokładnie
przecież inpost o tym trąbił wszędzie
@HeStanDi Wielki żółty banner na stronie głównej tego forum informuje że https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/przerwa-serwisowa-20-21-02-2021/td-p/1654...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere szkoda że ważniejsze rzeczy ukryli pod małym guziczkiem tu 🙂
Szczegółowe informacje znajdziecie tu
@HeStanDi od 20.02.2021 godz. 18:00 do 21.02.2021 godz. 18:00
Ciekawe czy coś naprawią czy żadnych nowości nie będzie.
@Dzoana34 Do jutra 18.00 nikt nie może bo InPost ma manewry
@Dzoana34 Spróbuj dziś po 18.00. Do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.
@Dzoana34 InPost ma przerwę Serwisową- Tak jak podane w linku powyżej.
@_HolaOla_ Kto tak namieszał w tych postach? Teraz jest gorzej niż w ZUS-ie
@pulkownik66 Ja 🙂 Oba wątki dotyczą przerwy przerwy serwisowej Inpostu, więc to ich właściwe miejsce.
@pulkownik66 Nie sądzę żeby ktoś mógł przebić ZUS. Chyba że.....🤣🤣
Dzisiaj na Allegro lokalnie sprzedałem przedmioty (łącznie dwie przesyłki do przygotowania). Podczas generowania etykiet wyskakuje błąd : "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."
Co robić żeby nadać przesyłkę nie ponosząc dodatkowych kosztów
Poczekaj do godziny 18.00. Do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.
Mam to samo, brak jakiekolwiek informacji, że błąd wynika z przerwy technicznej ani jak długo będzie trwała przerwa. Porażka.
@BratnyRoman Brak? Na stronie głównej forum masz wielki żółty baner z linkiem do postu o przerwie technicznej, opublikowany kilka dni temu. Na stronie inpostu też masz belkę u góry okna (tym razem czerwoną) z informacją o przerwie technicznej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jakby kogoś to interesowało, to miałem już wieczorem wizytę przy paczkomacie - przyjął nadanie.
Ale to co mnie poirytowało, to zmiana patentu (o którym jakoś nie ma informacji w aktualnościach Inpostu) dla nadania bez etykiety. Wcześniej dostawało się kod wielorazowego użytku, który wystarczyło nauczyć się na pamięć. Wpisywało się telefony i 6 cyfr. Teraz trzeba wyjąć telefon i na kod trzeba zaczekać, bo dostaje się nowy dla każdego nadania. Jak go zapomnisz albo bateria padnie = wracaj do domu. To tak jakby pin do karty zmieniać za każdą płatnością. Jaka była przesłanka żeby coś takiego wprowadzić ? @InPost ?
@cookie000
Opisana sytuacja może mieć związek z wprowadzeniem usługi nadania przesyłki poprzez wygenerowanie 9-cyfrowego kodu nadania w aplikacji InPost. Kody nadania zaczęły funkcjonować wraz z wprowadzeniem usługi nadania przesyłek przez aplikację InPost. 6-cyfrowy kod przesyłany podczas nadania służy do opłacenia przesyłki bez etykiety nadawanej bezpośrednio w paczkomacie środkami z Managera Paczek Nadawcy.
Po pierwsze, to nie korzystam z aplikacji inpost na telefon. Po drugie nie płacę środkami z managera paczek, bo płacę kartą w paczkomacie. Po trzecie - nie takie było pytanie, a brzmiało ono:
Jaka była przesłanka żeby coś takiego wprowadzić ?
w odniesieniu do wprowadzania kodu nadania. który zmienia się przy każdej kolejnej przesyłce nadawanej bezpośrednio z paczkomatu, bez etykiety.
To rozwiązanie niczego nie ułatwia (przy poprzednim rozwiązaniu zawsze można było wygenerować nowy kod jeśli ktoś zapomniał) i nie bardzo rozumiem po co jest. Jeszcze by to miało sens przy odbiorze, ale przy nadaniu i płatności kartą ?