anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge wydrukowac etykiety Inpost, dlaczego?

Dzoana34
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

 

nie mogę wydrukować etykiety . W czym tkwi problem

Dzoana34_0-1613905747337.png

 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

HeStanDi
#1 Nowicjusz#

Witam. Pierwszy raz sprzedaję coś na allegro..

Mam problem odnośnie tworzeniem etykiety, to znaczy:

wszystkie dane są poprawne lecz ciągle wyskakuje mi błąd

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."

Wszystko jest dobrze, pytałem kupującego czy adres się zgadza u mnie tak samo wszystko poprawnie wypisane..

Konsultanci są niezbyt poradni, albo przerzucają do kogoś innego i ten inny dział nawet nie odpowiada,

lub że skontaktują się z kupującym czy adres się zgadza.. Proszę o odpowiedź.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Inpost ma przerwę techniczną, w czasie ktorej nie ma możliwości generowania etykiet. Spróbuj jutro (21/02) po g. 18 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dokładnie

przecież inpost o tym trąbił wszędzie

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@HeStanDi Wielki żółty banner na stronie głównej tego forum informuje że https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/przerwa-serwisowa-20-21-02-2021/td-p/1654...

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Knowhere szkoda że ważniejsze rzeczy ukryli pod małym guziczkiem tu 🙂

Szczegółowe informacje znajdziecie tu

@HeStanDi od 20.02.2021 godz. 18:00 do 21.02.2021 godz. 18:00

  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
  • Nie będzie możliwości umieszczenia paczek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
  • Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
________
Κώστας
oznacz moderatorów

kuba1550
#12 Orędownik#

Ciekawe czy coś naprawią czy żadnych nowości nie będzie.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Dzoana34 Spróbuj dziś po 18.00. Do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Dzoana34  InPost ma przerwę Serwisową- Tak jak podane w linku powyżej.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@_HolaOla_  Kto tak namieszał w tych postach? Teraz jest gorzej niż w ZUS-ie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pulkownik66 Ja 🙂 Oba wątki dotyczą przerwy przerwy serwisowej Inpostu, więc to ich właściwe miejsce. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Nie sądzę żeby ktoś mógł przebić ZUS. Chyba że.....🤣🤣

oznacz moderatorów

omniquk
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj na Allegro lokalnie sprzedałem przedmioty (łącznie dwie przesyłki do przygotowania). Podczas generowania etykiet wyskakuje błąd : "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."

 

Co robić żeby nadać przesyłkę nie ponosząc dodatkowych kosztów

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Poczekaj do godziny 18.00. Do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.

oznacz moderatorów

BratnyRoman
#7 Wielbiciel#

Mam to samo, brak jakiekolwiek informacji, że błąd wynika z przerwy technicznej ani jak długo będzie trwała przerwa. Porażka.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@BratnyRoman Brak? Na stronie głównej forum masz wielki żółty baner z linkiem do postu o przerwie technicznej, opublikowany kilka dni temu. Na stronie inpostu też masz belkę u góry okna (tym razem czerwoną) z informacją o przerwie technicznej.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

Jakby kogoś to interesowało, to miałem już wieczorem wizytę przy paczkomacie - przyjął nadanie.

Ale to co mnie poirytowało, to zmiana patentu (o którym jakoś nie ma informacji w aktualnościach Inpostu) dla nadania bez etykiety. Wcześniej dostawało się kod wielorazowego użytku, który wystarczyło nauczyć się na pamięć. Wpisywało się telefony i 6 cyfr. Teraz trzeba wyjąć telefon i na kod trzeba zaczekać, bo dostaje się nowy dla każdego nadania. Jak go zapomnisz albo bateria padnie = wracaj do domu. To tak jakby pin do karty zmieniać za każdą płatnością. Jaka była przesłanka żeby coś takiego wprowadzić ? @InPost ?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@cookie000 
Opisana sytuacja może mieć związek z wprowadzeniem usługi nadania przesyłki poprzez wygenerowanie 9-cyfrowego kodu nadania w aplikacji InPost. Kody nadania zaczęły funkcjonować wraz z wprowadzeniem usługi nadania przesyłek przez aplikację InPost. 6-cyfrowy kod przesyłany podczas nadania służy do opłacenia przesyłki bez etykiety nadawanej bezpośrednio w paczkomacie środkami z Managera Paczek Nadawcy.

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@InPost 

Po pierwsze, to nie korzystam z aplikacji inpost na telefon. Po drugie nie płacę środkami z managera paczek, bo płacę kartą w paczkomacie. Po trzecie - nie takie było pytanie, a brzmiało ono:

Jaka była przesłanka żeby coś takiego wprowadzić ?

w odniesieniu do wprowadzania kodu nadania. który zmienia się przy każdej kolejnej przesyłce nadawanej bezpośrednio z paczkomatu, bez etykiety.

To rozwiązanie niczego nie ułatwia (przy poprzednim rozwiązaniu zawsze można było wygenerować nowy kod jeśli ktoś zapomniał) i nie bardzo rozumiem po co jest. Jeszcze by to miało sens przy odbiorze, ale przy nadaniu i płatności kartą ?

oznacz moderatorów