Kupujący klika na aukcji adapter EOS-M42, okazuje się że ma bagnet PB, a zo się z tym wiąże nie pasuje, zwraca darmowym zwrotem, ale Serwis nie przyznaje rabatu ponieważ: / Pomijam tylko nazwisko Pracownika serwisu bo mnie ścigną o RODO /
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zweryfikowałam Pana wniosek dotyczący zakupu neumann2 w Pana ofercie 9942078230 i nie mogę przyznać rabatu transakcyjnego - kupujący poinformował nas, że towar był niezgodny z opisem, a Pana jakość sprzedaży jest na poziomie poniżej Neutralnego.
Gdyby Pana jakość sprzedaży była na poziomie co najmniej Neutralnym, otrzymałby Pan rabat transakcyjny po dosłaniu potwierdzenia zwrotu wpłaty. Przy utrzymywaniu wysokiej jakości sprzedaży zdajemy sobie sprawę, że takie sytuacje zdarzają się sporadycznie i na co dzień sprzedający dba o jakość przeprowadzanych transakcji.
Dodam, że nie otrzymał Pan automatycznego zwrotu prowizji, ponieważ nie zwrócił Pan wpłaty kupującego przez Allegro Finanse. Zwrócenie wpłaty w taki sposób jest konieczne, aby w procesie automatycznym móc otrzymać rabat transakcyjny. Tutaj znajdzie Pan wskazówki, jak wykonać zwrot wpłaty przez Allegro Finanse.
Zachęcam Pana do zapoznania się ze szczegółami nowych warunków przyznawania rabatów transakcyjnych:
Moja odpowiedź:
Witam
Przepraszam za dosadność, ale czy Pracownik Serwisu potrzebuje wizyty u okulisty? Czy tez może nie wie co to załączniki? Do jasnej cholery to jest Allegro czy jakaś dziecinada? W załączniku potwierdzenie zwrotu na konto, ponieważ nie mogłem zwrócić przez pay-u, a Pani mi wypisuje że nie może przyznać rabatu !
Allegro :
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Rozumiem, że nie takiej decyzji Pan oczekiwał.
Jednak, w tym konkretnym przypadku nie mam podstaw by przyznać Panu rabat transakcyjny (zwrot prowizji).
Zgodnie z Regulaminem, jeśli kupujący otrzymał towar niezgodny z opisem lub uszkodzony, to nie przyznajemy zwrotu prowizji przy jakości sprzedaży na poziomie niższym niż Neutralny.
Gdyby poziom jakości Pana sprzedaży byłby na poziomie co najmniej Neutralnym, przy zwrocie środków przez Allegro Finanse rabat otrzymałby Pan automatycznie.
Sugeruję zatem, aby popracował Pan nad poprawieniem jakości - przyspieszy to przyznawanie rabatów w przyszłości.
Moja odpowiedź
Po pierwsze Kupujący dostał towar zgodny z zamówieniem, jedyne co to miał bagnet PB, a nie gwint M42 jaki jest przedmiocie który kupił to raz, dwa że odesłał przedmiot o zwróciłem należność, ponownie wystawiając. Rozumiem że jest Pani ekspertem w temacie redukcji i wie Pani o czym piszemy. W tej sytuacji zgłaszam wyłudzenie, ponieważ inaczej tego nie można nazwać. Kwota mała, ale bardziej chodzi tu o zasadę, chyba ze Serwis jest jak obecna ekipa rządząca. Faktycznie czas zamienić Allegro na **piiip**.
Allegro :
Nie mamy możliwości zweryfikować jako Serwis niedogodności związanych z przedmiotem zakupu, czyli z dostępem do konta, jednak co wynika z komentarza przy zwrocie były one na tyle uciążliwe dla Kupującego, że zdecydował się na odstąpienie od umowy. W tej sytuacji niestety nie mogę pomóc. Wiążące jest stanowisko Kupującego, ponieważ Pana jakość sprzedaży jest na niższym poziomie jakości niż neutralny. Zachęcam do starań ku jej poprawie, aby w przypadku innych niezrealizowanych transakcji w przyszłości móc uzyskiwać rabat transakcyjny niezależnie od powodów zwrotów dokonanych przez Kupujących.
Moja odpowiedź
Tak jak napisałem dymanie sprzedających na każdym kroku i tyle
Zwróciłem za przedmiot na konto, ponieważ jestem osobą fizyczną i lokuje środków ze sprzedaży na Allegro. Pomijajac 0,99 za paczkomaty, po prostu nie oddaja prowizji i tyle. Kwota mała tylko x ilu mamy Sprzedających ?