anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuje powiadomień że artykuł został sprzedany. Gdzie to zgłosić ?

basat1
#9 Pomysłodawca#

Nie otrzymuje powiadomień mailowych że artykuł został sprzedany. Gdzie to zgłosić ???

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

basat1
#9 Pomysłodawca#

Wszystko zaznaczone tak jak powinno. Gdzie szukać ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@basat1 w powiadomieniach możesz zaznaczyć aż trzy możliwości:
e-mail, aplikację Allegro i aplikację Allegro Sprzedaż. Czy otrzymujesz powiadomienia w aplikacji? Jeżeli tam wszystko jest zaznaczone to obawiam się, że problem będzie ze skrzynką, której używasz. Sprawdź proszę, czy rady Gmaila będą pomocne w rozwiązaniu problemu.   

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

basat1
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za podpowiedz ale ja niczego nie zmienialem a powiadomienia po prostu 

nie są wysyłane. Zaznaczone mam wszystko mail,sms, apka.

Przychodzą tylko informacje o wystawieniu nowych aukcji w zaznaczonych kategoriach. 

Czy może to ktoś sprawdzić ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@basat1 Podaj numer przykładowego zamówienia, do którego nie dostałeś powiadomienia o zakupie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

basat1
#9 Pomysłodawca#

nr oferty: 10067293921

nr oferty: 9964247128

nr oferty: 10220566748

to z dzisiaj 

 

oznacz moderatorów

basat1
#9 Pomysłodawca#

Generalnie kolejny problem to aukcje po zakończeniu nie wystawiają się z automatu a wystawiały się . Niczego nie zmieniałem coś chyba u was 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@basat1 Powiadomienia "Sprzedałeś przedmiot przez Kup Teraz...", dotyczące wskazanych ofert zostały poprawnie wygenerowane i przesłane do Ciebie. Sprawdź folder ze spamem. Zdarza się, że zagubione powiadomienia trafiają właśnie tam. 

Jeśli chodzi o ponowne wystawienie ofert - sprawdź czy są w nich uzupełnione parametry obowiązkowe i czy są powiązane z produktem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

basat1
#9 Pomysłodawca#

Niestety w spamie nie mam. to stało się od jakiś trzech dni. Stało sie to samo. Proszę o sprawdzenie bo bardzo to utrudnia pracę. A czy jest możliwe by wysłać choć pustą wiadomośc z systemu na moja skrzynkę by sprawdzić co się dzieje ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@basat1 Jeśli nie masz powiadomień w żadnym folderze poczty, skontaktuj się z administratorem serwera, na którym utrzymywana jest Twoja skrzynka. Tak, jak napisałam wyżej, powiadomienia zostały poprawnie wygenerowane i przesłane do Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

miracleshop
#7 Wielbiciel#

Witam,

u mnie też tak się dzieje od wczoraj, mam mail gmail, ostatni mail z powiadomieniem o sprzedaży otrzymałem 2021-05-11, 18:56, potem cisza, mimo wielu transakcji, co mogę zrobić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@miracleshop Podaj mi proszę przykładowe numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

miracleshop
#7 Wielbiciel#

np:

8158b2d1-b2e9-11eb-8345-0bf2d89cac7d

0e560f90-b2e8-11eb-952c-e392f2753e28

8d1e5690-b2e6-11eb-95f6-bf54380237d1

od 2021-05-11, 18:56 nie dostałem ani jednego powiadomienia o sprzedaży, za to wiadomość o temacie "Ktoś wspomniał o Tobie w Społeczności Allegro" otrzymałem

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@miracleshop Dziękuję, sprawdziliśmy dokładnie sytuację na Twoim koncie i po naszej stronie wszystko działa prawidłowo. Wysyłamy poprawnie powiadomienia na Twoją skrzynkę mailową, dlatego przeszukaj proszę wszystkie foldery swojej poczty, a jeśli to nie pomoże, skontaktuj się proszę z jej administratorem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów