anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przenosi przesyłek po zmianie statusu z "nowy" na "do wysłania"

Folio_Pak
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Nie przenosi przesyłek po zmianie statusu z "nowy" na "do wysłania"  mimo że numer listu przewozowego zostaje dodany oraz dokument sprzedaży Faktura. Prosze o wyjaśnienie sprawy.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Folio_PakCześć. 🙂  Podaj proszę przykładowy numer zamówienia, w którym tak się dzieje. To dotyczy tylko jednego przewoźnika, czy wszystkich? 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

U mnie to samo. Po ręcznej zmianie statusu cały czas zmienia się na „nowe”.

oznacz moderatorów

Folio_Pak
#8 Zapaleniec#

Dopiero teraz problem został rozwiązany .

oznacz moderatorów