anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przyznaliśmy rabatu transakcyjnego do oferty - absurd

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

Cześć wszystkim

1. Klient kupił towar.

2. Nie odebrał z paczkomatu - towar wrócił do nas.

3. Wysyłaliśmy maila do klienta przez wiadomości allegro, co z tym robić - brak odpowiedzi.

4. Klient założył dyskusję "brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu"

5. Od razu grzecznie wyjaśniliśmy, że nie mieliśmy odpowiedzi więc nic nie robiliśmy. NATYCHMIAST zwróciliśmy środki, klient nawet przeprosił, że miał problem z telefonem i nie odebrał paczki. Dyskusja rozpoczęta ok. 7 rano przed 13:00 allegro już samo zakończyło bo zwrot zlecony.

6. Występujemy o zwrot prowizji 

7. ODMOWA

bo:

a. Wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse

b. Kupujący nie odpowiedział na nasze pytanie dotyczące transakcji

c. Kupujący otworzył dyskusję do transakcji

d. Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy

 

Ad. a - no to chyba dobrze?

Ad. b - nam też nie odpowiedział na maila - może trzeba mu konto zablokować bo nie odpowiada ?

Ad. c - tak otworzył bo " brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu" - to o co chodzi? 

Ad. d - no patrz punkt c nawet dyskusje otworzył bo nie odebrał paczki i chce zwrot pieniędzy. 

 

ale dla allegro to jest powód do odmowy - absurd 

by rozwiać wątpliwości 

numer przesyłki automatycznie się dodaje z InPostu to allegro widzi po śledzeniu co się działo z paczką - została wysłana tego samego dnia

jako ciekawostka klient kupił jeszcze raz to samo ale w większej ilości - teraz już odebrał 

 

numer zamówienia: a4d623b1-aad4-11ee-9d4c-31ee45aedb1a

 

mamy być karani za to, że klient olewa maile od nas i od allegro? zablokujcie mu konto i problem z głowy.

w dyskusji klient domaga się zwrotu środków - środki zwróciliśmy poprzez allegro finanse co więcej możemy zrobić? 

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Po prostu się odwołaj - napisz co i jak i Ci uznają. 

oznacz moderatorów

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

o proszę jak szybko można zadziałać,

2 godziny różnicy i dwie różne decyzje 

Poznaj szczegóły decyzji

Przeanalizowaliśmy zamówienie jeszcze raz i obecnie spełnia warunki przyznania rabatu.

 

Miłego dnia

Pozdrawiam czytających! 

 

oznacz moderatorów