Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim
1. Klient kupił towar.
2. Nie odebrał z paczkomatu - towar wrócił do nas.
3. Wysyłaliśmy maila do klienta przez wiadomości allegro, co z tym robić - brak odpowiedzi.
4. Klient założył dyskusję "brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu"
5. Od razu grzecznie wyjaśniliśmy, że nie mieliśmy odpowiedzi więc nic nie robiliśmy. NATYCHMIAST zwróciliśmy środki, klient nawet przeprosił, że miał problem z telefonem i nie odebrał paczki. Dyskusja rozpoczęta ok. 7 rano przed 13:00 allegro już samo zakończyło bo zwrot zlecony.
6. Występujemy o zwrot prowizji
7. ODMOWA
bo:
a. Wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse
b. Kupujący nie odpowiedział na nasze pytanie dotyczące transakcji
c. Kupujący otworzył dyskusję do transakcji
d. Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy
Ad. a - no to chyba dobrze?
Ad. b - nam też nie odpowiedział na maila - może trzeba mu konto zablokować bo nie odpowiada ?
Ad. c - tak otworzył bo " brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu" - to o co chodzi?
Ad. d - no patrz punkt c nawet dyskusje otworzył bo nie odebrał paczki i chce zwrot pieniędzy.
ale dla allegro to jest powód do odmowy - absurd
by rozwiać wątpliwości
numer przesyłki automatycznie się dodaje z InPostu to allegro widzi po śledzeniu co się działo z paczką - została wysłana tego samego dnia
jako ciekawostka klient kupił jeszcze raz to samo ale w większej ilości - teraz już odebrał
numer zamówienia: a4d623b1-aad4-11ee-9d4c-31ee45aedb1a
mamy być karani za to, że klient olewa maile od nas i od allegro? zablokujcie mu konto i problem z głowy.
w dyskusji klient domaga się zwrotu środków - środki zwróciliśmy poprzez allegro finanse co więcej możemy zrobić?
Po prostu się odwołaj - napisz co i jak i Ci uznają.
o proszę jak szybko można zadziałać,
2 godziny różnicy i dwie różne decyzje
Przeanalizowaliśmy zamówienie jeszcze raz i obecnie spełnia warunki przyznania rabatu.
Miłego dnia
Pozdrawiam czytających!