anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie włączenie "PRZERWY W SPRZEDAŻY"

Pszczola2013
#12 Orędownik#

Witam.
Mam pytanie i PROŚBĘ głownie do moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   i nadzieję że do czerwca kiedy zacznie się sezon urlopowy coś zostanie poprawione.

Wybieram się na prawie 2 tygodnie na wakacje (sama wszystkim się zajmuje więc uprzedzę odpowiedzi żeby ktoś to za mnie zrobił) ale nie włączę "PRZERWY W SPRZEDAŻY" bo:
1. Mam na tą chwilę ponad 2300 ofert a potem pewnie będzie więcej a nie zawsze system allegro zakończy wszystkie oferty z powodu jakichś tam przesłanek, nie wiem dokładnie jakich ale ktoś z moderatorów gdzieś o tym pisał, że nie ma gwarancji że wszystkie oferty się zakończą.
2. Wznawianie ofert tez może się nie udać więc jak mi się nie wznowi chociażby 10% ofert to wznawianie ręcznie to co najmniej cały stracony dzień, a pewnie i dłużej.
3. Mam stałych klientów i nie chcę żeby nagle pomyśleli że "gdzieś zniknęłam" albo coś przeskrobałam skoro mam przerwę w sprzedaży.

Jednak nie włączenie "przerwy w sprzedaży" a wydłużenie czasu wysyłki do 14 dni spowoduje:

1. Wyświetlanie przez algorytm allegro że "dostawa jutro" bo jak dotąd paczki kupione do określonej przez mnie godziny nadaję tego samego dnia.
2. Klient przy podsumowaniu koszyka (przed przejściem do płatności) zobaczy że "dostawa jutro" POMIMO ŻE JA W OFERCIE ZMIENIĘ czas wysyłki na 14 dni! bo 99,9% kupujących nie sprawdza w ofercie (poprzez wejście w nią i sprawdzenie) jaki sprzedawca zadeklarował czas wysyłki (wiem to po dyskutowałam z allegro o tym kilka dni temu) tylko widzi że "dostawa jutro" a potem w podsumowaniu to samo!!!! mimo że ja już zmieniłam czas wysyłki na 14 dni!!
3. Negatywy i pretensje do mnie że nie wysłałam tak jak JA DEKLARUJĘ (tłumaczenie ze to nie ja tylko algorytm allegro nic nie daje)

Miałam kilka dni temu daleko pogrzeb i nie mogłam wysłać przez cały dzień i zmieniłam czas wysyłki na 2 dni, ale to NICZEGO NIE ZMIENIŁO bo algorytm allegro pokazywał że wyślę w tym samym dniu. Dlatego jadąc na pogrzeb sprawdzałam zamówienia i do każdego pisałam sms z wyjaśnieniem i każdy się zgodził żebym wysłała dzień później i NIKT Z KUPUJĄCYCH nie sprawdzał jak to sugerował pracownik allegro wchodząc w szczegóły oferty kiedy wyślę towar tylko widział "dostawa jutro"z boku oferty i w podsumowaniu zakupów!!

Ja i masa sprzedawców przez ten algorytm jesteśmy pokrzywdzeni i na nas kupujący się wyżywają w negatywach a nie na allegro! Najpierw w aukcjach będzie się wyświetlać "dostawa jutro" , a potem jak wrócę z urlopu po 14 dniach i znowu będę mogła wysyłać w tym samym dniu i zmienię wysyłkę na 24h to algorytm i tak wyliczy z ostatnich 30 dni i wtedy będzie pokazywał ze wyślę za 10-14 dni!!!

Prośba i PILNA INTERWENCJA DO ALLEGRO zanim zacznie się czas urlopów! Proszę ustawić algorytm żeby pokazywał wysyłkę z ostatnich 2-3 dni a nie z 30, wtedy będzie bardziej wiarygodny. Jeśli to niemożliwe to proszę chociaż aby w podsumowaniu koszyka (przed przejściem do płatności) pokazać CZAS JAKI SPRZEDAJĄCY ZADEKLAROWAŁ NA WYSYŁKĘ, wtedy kupujący nie będzie miał pretensji do sprzedawcy, a sprzedawca będzie mógł wypocząć w spokoju bez sprawdzania zamówień i pisania smsów że paczka będzie za 14 dni a nie na drugi dzień.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pszczola2013 dziękuję za Twoją wiadomość! Nie mogę niczego obiecać, ale przekazuję Twoją wiadomość do odpowiednich zespołów. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika To juz było wielokrotnie. Przewidywany czas dostawy - wasz algorytm bierze dane z kosmosu - i nie uwzględnia realiów ( tak jak tutaj zdarzenie losowe i wydłuzenie czasu dostawy). Kupujacy NIE klikają i NIE czytają że to czas przewidywany. I tak sprzedajacy za Waszą winę dostają po głowie. To problem znany od dawna z którym nic nie robicie. Tak znam pogląd Maćka w stylu "sprzedajacy na allegro powinien być przygotowany na starty finansowe zawinione przez portal a nie przez niego".

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

  Bardzo dziękuję. Wiem że nie wszystko można zmienić, ale gdyby chociaż sprzedawca mógł dodać uniwersalną wiadomość dla kupującego przy np. podsumowaniu zamówienia to można by wpisać coś w stylu: "z powodu urlopu wszystkie zamówienia od dnia do dnia będą wysłane w dniu.. ) Zawsze to jasna komunikacja do kupującego. Ja mam np. banery reklamowe na samej górze aukcji to myślałam żeby na czas urlopu wpisać tam taką wiadomość, ale ona będzie widoczna dopiero wtedy gdy kupujący kliknie na "Wszystkie przedmioty sprzedającego"  a nie każdy w to wchodzi. Lepsze to jednak niż nic.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pszczola2013 wracam z potwierdzeniem, że Twoja sugestia została przekazana i jeszcze słowo wyjaśnienia odnośnie do Przerwy w sprzedaży.
Jeśli chodzi o wznawianie ofert to zdarzały się przypadki, gdy sprzedający miał włączoną przerwę, ale zewnętrzne narzędzie po API wznowiło oferty automatycznie, czyli jeśli nie korzystasz z zewnętrznych aplikacji, to nie będzie tego problemu.
Natomiast jeśli nie wszystkie oferty zostają wznowione to pojawi się komunikat o błędzie z informacją co należy poprawić, aby oferty zostały wznowione. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów