Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Nie widzę nowych (opłaconych) zamówień (w zakładce zamówienia), żadnych filtrów nie mam włączonych, przychodzi tylko powiadomienie o sprzedaży na pocztę. InPost też nie ma zaimportowanego zamówienia (np. nr zamówienia:
26a0c0b7-5d20-11ee-a864-051d2700f310). Proszę o sprawdzenie co się dzieje. Pozdrawiam |
Cześć
Czy możecie sprawdzić.
Zamówienia wpadają na maila. jednak na kocie w zamówieniach ich nie widać czy jest jakiś błąd systemu, nie mogę nadać paczek
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprawdźcie to, maile dochodzą o sprzedaży, natomiast na koncie zamówienia są niewidoczne,
ciekawe czy klient widzi je u siebie.
znów allegro poległo...
Podpinam się mam to samo ..... maile przychodzą ale zamówień nie widać i nie są przekazywane do sklepu
U nas ten sam problem. Nie widzę zamówień na Allegro. Przychodzą jedynie same maile. Jeszcze rano było ok, gdzieś tak do godziny ok. 12.00
Experci Allegro już nad tym pracują, oni dbają o nas jak nikt inny
Na pewno. 🙂
U nas na razie działa.
U mnie to samo .Mama na poczcie zamówienia nie są widoczne w panelu .
Dodatkowo zamówienia nie są przesyłane do inpostu, brak etykiet do drukowania, ale syf...
Tylko czekać jak polecą negatywy od klientów a Allegro nas zleje że oni nic nie mogą itd.
U Nas również ten sam błąd...
u mnie to samo
mam to samo, już zaczynam przepraszać klientów 🙄
Cześć, nie widzę kilku nowych zamówień w panelu allegro. Wiadomości email o sprzedaży przyszły a zamówień nie widzę. Chwilę później znów się pojawiły ale 3-4 zamówienia nie są widoczne.. co robić?
podobna sytuacja i u mnie
część zamówień zaczyna się pojawiać po 35min
U mnie już działa.
Zamówienia widzę i ale nie ma potwierdzenia płatności na stronie zamówień od klientów. W @ jest niby potwierdzone.
U nas już ok. Zamówienia są widoczne, można tez wygenerować list w managerze InPostu. Wcześniej rzeczywiście można to byłe zweryfikować na podstawie salda i powiadomień mailowych. Po godzinie zaczęły wskakiwać
@winnyrumcajs2 @bez_zbednych_pl @MrToms4 @woboteam @xerima_mielec
Zespół techniczny potwierdza, że trwają prace nad usunięciem przyczyny zgłaszanych problemów. Stopniowo nieprawidłowości są usuwane.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.