Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Nie dostarczyliśmy Twojego maila bo był wysłany z adresu nie zarejestrowanego w serwisie"
i tak dalej, zgłoś maila w serwisie... bla bla bla
Oczywiście adres mailowy zgłoszony na Allegro, trudno, pewnie coś wam serwery pochrzaniło - mam tak niestety kilka razy w tygodniu ale problem jest inny:
mam wiele zapytań od klientów i nie wiem do kogo odpowiedź nie dotarła
czy to jakiś problem zmienić by było:
"nie dostarczyliśmy Twojego maila DO xxxx ... ?
Zapewniam, że maskowanie maili w żaden sposób nie zagraża dostarczaniu ich do odbiorcy. Rozumiem, że nie pisałeś do nas w sprawie Twojego maila - który mimo dodania, nie jest widoczny jako zarejestrowany?
Jeśli napisałeś, prześlij mi numer sprawy, a jeśli nie to proszę o kontakt przez formularz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab&subjectId=2aad59dd-2...
@cloudcloud Potwierdzam występowanie problemu. U mnie to samo. Mail od klientki nie dotarł. Zadzwoniła, stąd wiem.
@cloudcloudOstatnio tego nie miałem, ale występuje od czasu do czasu - potwierdzam
Od dwóch dni dostaje maile od Allegro dot. powyższego tematu.
W treści wiadomości zawarta jest informacja:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Twoje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Czy to oznacza że ktoś włamał mi się na konto i próbuje coś wysyłać czy jest to po prostu błąd Allegro?
Zaznaczam, że do nikogo nie słałem żadnych zapytań w tym czasie.
@ZiomSkatemPoszukaj takich watków poniżej już tu były
@msniezekMaciek to kolejna osoba - czyli coś jest na rzeczy
dokładnie, wątek był już poruszany, odsyłam do TEGO MIEJSCA.
Mam to samo, na wysłanych 60 maili dostaje 30 zwrotek ze mail nie dotarł. Kupujący później mają pretensje itd, tłumacze im, że to winna allegro.
Zgłąszając problem do allegro dostaje informacje ze wszystko jest dobrze po ich stronie. Czy to nie dziwne, że nagle po zaczęciu maskowania adresów email wiaodmości nei dochodzą? Mam wrażenie, że pracownicy to totalni ignoranci oderwani od rzeczywistosci do których nie trafia nic prócz ich racji
@RLis ta zwrotka wygląda konkretnie tak:
Jak widać, jest w niej zarówno login osoby, do której wysyłałeś maila, jak też zamaskowany adres, na który go wysyłałeś. Czego Ci tutaj brakuje?
a to ciekawe, bo ja nie wiem do kogo odpowiedź nie dotarła - pewnie nie mam uprawnień AlleAdmina 😋
Różnica nie wynika z uprawnień - dowiem się, z czego. Sprawdź w takim razie, czy w Twojej wiadomości nie ma załącznika z oryginalnym pytaniem.
Gdyby był takowy załącznik to by nie było problemu, niestety załącznika brak, jest tylko to co wysłałem ( wyciąłem tylko mój NICK)
Niestety jest do dla mnie spory problem, z racji specyfiki mojego towaru otrzymuję wiele zapytań i niestety wiele z prób odpowiedzi kończy się tak jak w temacie
@RLis sprawa się wyjaśniła. Na potrzeby wyjaśnień przyjmijmy założenie, że A to Twój główny adres e-mail, przypisany do konta w Allegro, a B to adres e-mail nieprzypisany do konta, z którego była wysyłana wiadomość (w tej sytuacji A jest różne od B).
Jeżeli wyślesz maila z adresu B na zanonimizowany adres e-mail kupującego (w domenie @allegromail.pl), prześlemy w odpowiedzi dwie zwrotki o niedostarczeniu wiadomości:
Czy teraz to jest jasne?
Twoje wyjaśnienie ma sens przy założeniu, że wysyłam odpowiedzi z adresu niezarejestrowanego w serwisie, niestety muszę Cię zmartwić, odpowiedzi wysyłam TYLKO z zarejestrowanych adresów
Jeśli dobrze odczytuję Twoje wyjaśnienie to gdybym wysłał do klienta maila ze złego adresu to powinienem otrzymać dwie zwrotki - tak ?
To dlaczego otrzymuję tylko jedną? Taką jak załączyłem
Bez konkretnego przykładu nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć... Gdybyś wysyłał maile z adresu dopisanego do listy adresów w zakładce - nie dostawałbyś takich zwrotek.
Kliknij w link "Twoje adresy e-mail" - powinna się otworzyć zakładka z wypełnionym polem adresu, którego nie masz dopisanego (a z którego został wysłany mail). Może to coś wyjaśni.
No to teraz mam zagwozdkę, po kliknięciu w ten link zobaczyłem coś takiego:
jak to teraz zinterpretować ? DHL się podszywa pod moje konto? Spam ?
Bo chyba informacja o wysłanej paczce to nie jest ?
Szkoda, że nie sprawdzałem tego przy poprzednich "niedoręczeniach" ale jest już jakiś trop 😁
Dzięki śliczne za pomoc
Pozdrawiam
RLis
Dzien dobry,
Czy wątek został potrzucony?
mam podobną sytuację, jak @RLis :
Co zrobilem:
Wygala mi to na probe dodania falszywych maili, zeby wykorzstac moje konto do wyludzenia pieniedzy.
Co jeszcze moge i powinienem zrobic?
PS: domena dhl-news.com wyglada niby w porzadkiu na pierwszy rzut oka, ALE nie wiem czy to oficjalna domena firmy DHL. Moze taki trick jak abidas 😄
Mam to samo od rana. Kilkadziesiąt maili o niedostarczonej wiadomości.
@IDEALFIX u Ciebie wszystkie wiadomości pochodzą od brokera. Odpisałam tutaj i działam w tym temacie.
@adonis55 poprosiłam również o weryfikację Twojego przypadku. Jeśli są to adresy, których absolutnie nie rozpoznajesz (nie są np. w domenach przewoźników lub brokerów) to najprawdopodobniej zostały wysłane przez osobę, która uzyskała dostęp do Twojej poczty elektronicznej.
W tej sytuacji proszę, abyś przeskanował wszystkie urządzenia, na których jesteś zalogowany programem antywirusowym oraz antyszpiegowskim (jeśli program niczego nie wykryje, warto rozważyć pomoc specjalisty).
Następnie zmienił hasła do poczty, a także do konta Allegro. Najlepiej, żeby każde hasło zawierało małe i wielkie litery, cyfry, znak specjalny (np. „*”, „&”, „$”) oraz znacząco różniło się od siebie w każdym z tych miejsc.
Warto dodatkowo, abyś wylogował się z każdego urządzenia, na jakim korzystasz z poczty oraz zabezpieczył maila poprzez uruchomienie dodatkowych zabezpieczeń jak np. dwustopniowe logowanie.
Kolejnym krokiem, jaki możesz wykonać, by ponieść bezpieczeństwo, jest sprawdzenie ustawień poczty email, jej przekierowań oraz zgłoszenie włamania do administratora poczty.
Usuń proszę również dodatkowe adresy w tej zakładce: Moje adresy e-mail.
@la_nika dzieki za szczegółową instrukcje!
sprawdzam czy pomoze 😉