Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.
@IDEALFIX są to wiadomości od Twojego brokera tanieprzesylkikurierskie.pl. Ponieważ jego adresu e-mail nie masz dodanego do swoich dodatkowych adresów e-mail te wiadomości odbijają się i nie mogą być dostarczone.
Działam w tej sprawie, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@IDEALFIX wracam z informacjami w tej sprawie. Wiadomości wysyłane z podstawowego adresu w domenie przesylkikurierskie.pl dotyczące przesyłek kupujących są już wprowadzone, więc takie wiadomości docierają do kupujących. Natomiast wiadomości, do których otrzymałaś komunikat, o którym piszesz wyżej, zawierały reklamy. Dlatego zdecydowaliśmy się nie dodawać ich do sprawdzonych adresów. W tej sytuacji zignoruj proszę powiadomienia na ten temat.
Dziękuję.
Witam. Od kilku dni dostaję od Allegro wiadomości o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Sęk w tym że nikomu nie wysyłam żadnych wiadomości i z nikim nie koresponduję. Co z tym począć? Dziękuję
@kamario1 wejdź proszę w zakładkę Moje adresy e-mail, czy możesz napisać jakie adresy są tam do zaakceptowania lub przesłać zrzut ekranu z tej zakładki?
Chciałem wejść w zakładkę moje adresy za pomocą aplikacji ale nie działa. Nie wiem czy ma znaczenie to że jestem w Szwajcarii. Zalogowałem się na komputerze i sprawdziłem ,były tam trzy adresy mailowe dodatkowe i jeden główny. Wszystkie moje.
@kamario1 Dziękuję, czy możesz przesłać do nas jedną z tych wiadomości za pomocą funkcji "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl? Postaramy się to wyjaśnić tę sytuację.
@kamario1 Dziękuję, dostałam Twojego maila i sprawdzimy tę sytuację po naszej stronie, ale dla pewności przeskanuj proszę wszystkie urządzenia, z których korzystasz programem antywirusowym i koniecznie zmień hasła do swoich kont. Polecam też włączenie dwustopniowego logowania u nas w tej zakładce i sprawdź ustawienia swojej poczty oraz przekierowania emaili, jakie masz tam ustawione.
Dziękuję . Zmieniłem hasło do allegro ale nic się nie zmieniło, dziś popołudniu znowu dostałem maila z allegro informującego mnie że " wiadomości nie zostały dostarczone"? Ale zrobiłem skan tych" moich" adresów mailowych. I te na pewno nie są moje.
@kamario1 "...Co z tym począć? "
Przede wszystkim zmienić hasła dostępu do Allegro a również inne ważne (poczta, banki)
Może się mylę ale jest podejrzenie że ktoś nieuprawniony korzysta z twojego konta,
Aha, przeskanuj przy okazji komputer programami antywirusowymi.
@kamario1 wracam z odpowiedzią w tej sprawie. Dział techniczny podejrzewa, że z Twojej skrzynki e-mailowej zostały skradzione adresy e-mailowe, na które teraz wysyłany jest spam.
W tej sytuacji, przeskanuj proszę wszystkie urządzenia, na których jesteś zalogowany programem antywirusowym oraz antyszpiegowskim (jeśli program niczego nie wykryje, warto rozważyć pomoc specjalisty).
Następnie proszę zmień hasła do poczty, a także do konta Allegro. Najlepiej, żeby każde hasło zawierało małe i wielkie litery, cyfry, znak specjalny (np. „*”, „&”, „$”) oraz znacząco różniło się od siebie w każdym z tych miejsc.
Warto dodatkowo, abyś wylogował się z każdego urządzenia, na jakim korzystasz z poczty oraz zabezpieczył maila poprzez uruchomienie dodatkowych zabezpieczeń jak np. dwustopniowe logowanie.
Kolejnym krokiem, jaki możesz wykonać, by podnieść bezpieczeństwo, jest sprawdzenie ustawień poczty email, jej przekierowań oraz zgłoszenie włamania do administratora poczty.
Usuń też proszę dodatkowe adresy, których nie rozpoznajesz z poziomu tej zakładki: Moje adresy e-mail.
Dzięki za pomoc, ale nie mogę usunąć tych adresów mailowych z zakładki "moje adresy e-mail". Usuwam i po chwili gdy wracam na tą stronę adresy dalej tam są. Zmieniłem wczoraj hasło do allegro ale jak się tych adresów pozbyć?
@kamario1 przed chwilą usunęłam adresy z mojej zakładki Dodatkowe adresy e-mail, więc w samym narzędziu nie powinno być problemu. Czy możesz wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki lub skorzystać z innej i usunąć je ponownie. Czy zmieniłeś też hasło do skrzynki mailowej? Jeśli to nie pomoże, napisz proszę dokładnie krok po kroku jakie czynności wykonujesz, aby usunąć dodatkowe adresy i czy pojawia się jakiś komunikat.
Przed chwilą sprawdzałem, ale te dziwne adresy nadal tam są.
@kamario1 przykro mi z tego powodu, żebym mogła zgłosić to do działu technicznego bardzo proszę wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub skorzystaj z innej i spróbuj usunąć je ponownie.
Czy zmieniłeś też hasło do skrzynki mailowej?
Jeśli to nie pomoże, napisz proszę dokładnie krok po kroku jakie czynności wykonujesz, aby usunąć dodatkowe adresy i czy pojawia się jakiś komunikat będę też wdzięczna za zrzut ekranu, na którym widoczne są adresy, których nie możesz usunąć.
Zmieniłem hasła, wyczyściłem dane przeglądarki i nic. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Nie pojawiają się żadne komunikaty. Jest tylko problem z dołączeniem screenów z zakładki"moje adresy e-mail" do naszej rozmowy. Chciałbym wysłać ale się nie da.
@kamario1 jeśli masz problem z dołączeniem ich tutaj w wątku to prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl
Te adresy już się nie pojawiają. Dziękuję za pomoc.