Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.
@IDEALFIX są to wiadomości od Twojego brokera tanieprzesylkikurierskie.pl. Ponieważ jego adresu e-mail nie masz dodanego do swoich dodatkowych adresów e-mail te wiadomości odbijają się i nie mogą być dostarczone.
Działam w tej sprawie, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Witam. ja dostaje taki same email'e dzisiaj 3 (wykasowałem adresy, skanuje co jakiś czas PC - jest się czego obawiać?
@pawel1ch Cześć. 🙂 Sprawdziliśmy Twoje konto i nie widzimy na nim śladów włamania, zatem po tej stronie wszystko jest okej. W tym przypadku wyloguj swojego mejla ze wszystkich urządzeń, a następnie zmień hasło do skrzynki.
wrzucam jeszcze emial'e które wykasowałem ale znowu się pojawiły
pecqueuxe@wanadoo.fr
@pawel1ch Wykluczyliśmy włamanie, co oznacza, że ktoś loguje się na Twoje konto. Czy nikt z Twojej rodziny/przyjaciół nie ma do niego dostępu?
Nie korzystam tylko ja tylko na 2 urządzeniach (PC i tel.)
@pawel1ch Tutaj znajdziesz listę wszystkich urządzeń, na jakich jest zalogowane Twoje konto: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/logowanie-i-haslo. Czy odnajdujesz jakieś obce urządzenie?
nie ma nazw urządzeń ale podejrzewam mój telefon i PC
@pawel1ch W takim razie wyloguj się proszę ze wszystkich urządzeń, a następnie zmień hasło do swojego konta.
już usunąłem z moich adresów allegro
@IDEALFIX wracam z informacjami w tej sprawie. Wiadomości wysyłane z podstawowego adresu w domenie przesylkikurierskie.pl dotyczące przesyłek kupujących są już wprowadzone, więc takie wiadomości docierają do kupujących. Natomiast wiadomości, do których otrzymałaś komunikat, o którym piszesz wyżej, zawierały reklamy. Dlatego zdecydowaliśmy się nie dodawać ich do sprawdzonych adresów. W tej sytuacji zignoruj proszę powiadomienia na ten temat.
Dziękuję.
Witam. Od kilku dni dostaję od Allegro wiadomości o treści:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Sęk w tym że nikomu nie wysyłam żadnych wiadomości i z nikim nie koresponduję. Co z tym począć? Dziękuję
@kamario1 wejdź proszę w zakładkę Moje adresy e-mail, czy możesz napisać jakie adresy są tam do zaakceptowania lub przesłać zrzut ekranu z tej zakładki?
Chciałem wejść w zakładkę moje adresy za pomocą aplikacji ale nie działa. Nie wiem czy ma znaczenie to że jestem w Szwajcarii. Zalogowałem się na komputerze i sprawdziłem ,były tam trzy adresy mailowe dodatkowe i jeden główny. Wszystkie moje.
@kamario1 Dziękuję, czy możesz przesłać do nas jedną z tych wiadomości za pomocą funkcji "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl? Postaramy się to wyjaśnić tę sytuację.
@kamario1 Dziękuję, dostałam Twojego maila i sprawdzimy tę sytuację po naszej stronie, ale dla pewności przeskanuj proszę wszystkie urządzenia, z których korzystasz programem antywirusowym i koniecznie zmień hasła do swoich kont. Polecam też włączenie dwustopniowego logowania u nas w tej zakładce i sprawdź ustawienia swojej poczty oraz przekierowania emaili, jakie masz tam ustawione.