Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję książki, dzisiaj sprzedałam dwie książki za 140 zł w trybie "płatność przy odbiorze" z wyborem sposobu dostawy "Allegro miniKurier24 Inpost" bez Smarta, koszt przesyłki około 15 zł. Sęk w tym, że podany do dostawy adres nie istnieje (dosłownie osłupiałam, myślałam dotąd, że istnieje jakiś system kontroli poprawności danych), imię i nazwisko klienta z kosmosu, podany w zleceniu telefon nie jest odbierany. Co mam czynić? Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Na razie mam zero negatywów na około 500 ocen sprzedaży, chyba nie zrobi mi to wielkiej różnicy 🙂
@bureniebo nie widzę sensu dublowania zgłoszeń, natomiast jeśli zgłosiłeś, że sprawa jest przez nas weryfikowana to pozwolę sobie wycofać moją konsultację.
Wszystkiego dobrego życzę!