anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywny komentarz za nieterminową dostawę

czarkaz1
#8 Zapaleniec#

Witam, dzisiaj otzrymałam ocenę nie polecam zz kafelkiem Nieterminowa Dostawa, gdzie zamówienie zostało wysłane ekspresowo, opóźnienie powstało z winy przewoźnika.

Czy ma zastosowanie ten punkt regulaminu?

Allegro automatycznie usuwa negatywne komentarze dotyczące nieterminowej dostawy, jeśli spełnione są określone warunki. Kluczowe jest, aby klient wystawił ocenę "Nie polecam" z powodem nieterminowej dostawy i nie dodał do niej dłuższego komentarza niż 4 znaki, a Allegro potwierdzi, że przesyłka została wysłana zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki w ofercie.

 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@czarkaz1  nie usuwa automatycznie, to było by zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe 😉 a nawet jak poprosisz pracownika Allegro, to też rzadko usuwają 😔

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @czarkaz1. Doradca już wykluczył ocenę - nie będziemy jej uwzględniać w jakości sprzedaży, średniej ocenie sprzedaży i procencie poleceń. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STANDBY-SHOP
#9 Pomysłodawca#

Cześć, ja również proszę o usunięcie negatywnej oceny.

Klient wystawił negatywa za nieterminową dostawę DHL.

numer zamówienia 

b12244f1-5762-11f0-8660-a9c51dedb5be
 
STANDBY-SHOP
 

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@STANDBY-SHOP  oni nie usunęli tej opinii, tylko wykluczyli ją ze statystyk😉

oznacz moderatorów

STANDBY-SHOP
#9 Pomysłodawca#

za dużo by człowiek chciał?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @STANDBY-SHOP. Wykluczyliśmy ten komentarz z Twoich statystyk.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta#

@MiMary Jak to się ma do zapisu w regulaminie który przytoczył @czarkaz1 ? Wykluczenie nie równa się usunięcie.Skoro komentarz spełnia warunki do usunięcia, to dlaczego jest tylko wykluczany? Do jakości sprzedaży nie liczy się ale jest jednak widoczny. Tym bardziej, że do takich sytuacji dochodzi przy pomocy przewoźników, których narzucacie sprzedającym i kupującym.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO, nie wiem skąd dokładnie pochodzi fragment przytoczony przez autora, jednak w naszych artykułach piszemy jedynie o możliwości wykluczenia oceny, a nie o możliwości jej usunięcia. 
Tutaj znajdziesz ten zapis: Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie.
Tutaj znajdziesz wpis Natalii, w którym jest rozwinięcie tego tematu. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@MiMary  ja też chętnie bym zobaczył ten zapis, bo jeszcze nie słyszałem o sytuacji kiedy Allegro usunęło negatywna opinię, wygląda na to, że Allegro lubi negatywne opinie na swój temat😉

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta#

@MiMary Rzeczywiście w regulaminie jest zapis o wykluczeniu, a nie usunięciu ale jest również zapis:

"Regulamin Allegro przewiduje możliwość automatycznego wykluczania negatywnych ocen za opóźnienia w wysyłce, jeśli spełnione są określone warunki. Ponadto, w pewnych sytuacjach można zgłosić naruszenie opinii, a Allegro może podjąć działania w celu jej usunięcia lub zmiany. "

Jeżeli wina opóźnienia przesyłki wynika ewidentnie z winy przewoźnika, to dlaczego komentarz jest tylko wykluczany, a nie usuwany?

Biorąc pod uwagę to, że wyhodowane przez Allegro pokolenie kupujących nie potrafi czytać ze zrozumieniem, komentarz taki powinien być dla nich niewidoczny.

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@ART_FOTO  te "pewne sytuacje " również są opisane w regulaminie, jak chcesz , to sobie przeczytaj, bo ja mam już dość  wrzucania linków😔

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta#

@KOGIEL_T Wszystko się zgadza ale sam przyznaj, że sprzedawcy cały czas są karani przez Allegro za błędy czy niedopełnienia innych.

Dlatego jeszcze raz zadam to pytanie:

Jeżeli wina opóźnienia przesyłki wynika ewidentnie z winy przewoźnika, to dlaczego komentarz jest tylko wykluczany, a nie usuwany?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@ART_FOTO  bo to są subiektywne odczucia kupującego i Allegro nie może tego zmienić, to tak jak byś się zakochał, a Allegro nakazało by, abyś się odkochał😉, Oni rozumieją twoje uczucia, ale ich nie zmienią, jedyne co mogą zrobić, to wykluczyć ze statystyk😔

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta#

@KOGIEL_T Odczucie kupującego jestem w stanie zrozumieć ale to że Allegro znając sytuację czyli mając czarno na białym winę kogoś innego ( w tym wypadku przewoźnika) i to że sprzedający był Bogu ducha winien, reaguje w ten sposób to już zrozumiałe nie jest.Świadome działanie na niekorzyść sprzedającego i włażenie kupującemu w 4 litery bez wazeliny.

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@MiMary podczepie się co by nowego topiku nie zakładać

 

u mnie sprawa wygląda tak, że komentarz jest totalnie bezpodstawny, bo wszystko odbyło się w terminie na co są wszystkie potrzebne dowody a komentarz negatywny wleciał wczoraj czyli dniu wysyłki zamówienia, wobec tego produkt jeszcze nie dotarł, więc komentarz jest tylko i wyłącznie na podstawie rzekomej nieterminowej dostawy

zam nr 3d745930-57f3-11f0-9486-83638d817a16

negatywny komentarz:
 

 

"Kupiłem tylko dlatego , że miała być płyta następnego dnia ( piątek ) w sobotę rano wyjeżdżam , ciekawe jak ja mam odebrać , wracam w środę po południu . Nie polecam .!"Komentarz z dnia 

"Dostawa następnego dnia czyli wysyłka w dniu zakupu dotyczyła tylko INPOSTU co się wyświetla w podsumowaniu przed zapłatą. Zakup był tuż przed 12:00, więc kuriera ALLEGROONE już nadałem w Epaka jak codzień OKOŁO 11-ej. NIGDY takiej późnej godziny granicznej dla tych kurierów nie ustawiam. Proszę sprawdzić dokładnie w zakupach planowy czas nadania, bo u mnie wysyłka wyświetla się na PT czyli dziś i dziś paczka zgodnie z deklaracją ruszyła. Proszę o usunięcie negatywa..."Odpowiedź z dnia 

..""

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Komentarz został wykluczony z Twoich statystyk. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 ok dzięki, ale nie usuniecie tego? Bo w tej sytuacji to komentarz jest de facto za terminową wysyłkę, ponieważ kupujący jeszcze nie otrzymał towaru. Czy to nie łamie regulaminu ze strony kupującego? Po prostu ewidentnie pospieszył się z tym komentarzem

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski W tej sprawie lepiej skontaktuj się przez formularz. Ja ze swojej strony mogłam poprosić jedynie o usunięcie go ze statystyk. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bzzz8_pl
#7 Wielbiciel#

Mam podobną sytuację. Klient z powodu awarii/nieczynnego paczkomatu Allegro nie mógł odebrać zamówionej przesyłki. Następnie następnego dnia z powodu przepełnienia paczkomatu związanego z awarią paczkomatu dzień wcześniej również nie mógł odebrać przesyłki. Dopiero za jakiś czas po godzinie  20 odebrał przesyłkę. Klient od momentu problemu z odbiorem paczki  rozpoczął dyskusję. W/g tego co pisze moderatorka mogę mu napisać że winę ponosi Allegro. Klient wystawi mi negatywa który będzie widoczny ale nie będzie się liczył  w jakości???

oznacz moderatorów