anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywny komentarz za nieterminową dostawę

czarkaz1
#8 Zapaleniec

Witam, dzisiaj otzrymałam ocenę nie polecam zz kafelkiem Nieterminowa Dostawa, gdzie zamówienie zostało wysłane ekspresowo, opóźnienie powstało z winy przewoźnika.

Czy ma zastosowanie ten punkt regulaminu?

Allegro automatycznie usuwa negatywne komentarze dotyczące nieterminowej dostawy, jeśli spełnione są określone warunki. Kluczowe jest, aby klient wystawił ocenę "Nie polecam" z powodem nieterminowej dostawy i nie dodał do niej dłuższego komentarza niż 4 znaki, a Allegro potwierdzi, że przesyłka została wysłana zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki w ofercie.

 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jancio1000 rozumiem, że odnosisz się do oceny wystawionej do zamówienia nr d4e27890-6556-11f0-a3d8-4193c292f4c4. Kupujący wystawił komentarz 25 lipca, więc 5 dni po zakupie, nie jeden. Przewidywany czas dostawy wskazywał na dostawę 24-25 lipca, natomiast przesyłka została nadana później (22 lipca) i dotarła do niego 29 lipca. 
Ta negatywna opinia nie liczy się do Twoich statystyk, ponieważ jest pierwszą negatywną opinią w ostatnich 30 dniach.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jancio1000
#9 Pomysłodawca

Moderatorko, nie interesuje mnie to, komentarz będzie wisiał!! Przesyłka od nas wyszła 21.07, poczta podbija datę przyjęcia u siebie i mogło nastąpić to dzień później (nie mamy na to wpływu).

I chce sie dowiedzieć jak powiązaliście moje prywatne konto z firmowym. Czy macie cos do identyfikacji o czym nie wiem???? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jancio1000 nie ujawniamy informacji o naszych wewnętrznych procedurach. Jako pracowniczka Allegro jestem w stanie odnaleźć Twoje inne konta.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bzzz8_pl
#8 Zapaleniec

Mam podobną sytuację. Klient z powodu awarii/nieczynnego paczkomatu Allegro nie mógł odebrać zamówionej przesyłki. Następnie następnego dnia z powodu przepełnienia paczkomatu związanego z awarią paczkomatu dzień wcześniej również nie mógł odebrać przesyłki. Dopiero za jakiś czas po godzinie  20 odebrał przesyłkę. Klient od momentu problemu z odbiorem paczki  rozpoczął dyskusję. W/g tego co pisze moderatorka mogę mu napisać że winę ponosi Allegro. Klient wystawi mi negatywa który będzie widoczny ale nie będzie się liczył  w jakości???

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@bzzz8_pl  Z jakości sprzedaży komentarz Allegro wykluczy ale tak czy inaczej będzie on widoczny dla kupujących.

A tak swoją drogą, dlaczego kupujący ma wystawić Ci komentarz negatywny, skoro widzi że to nie była Twoja wina? No tak, zapomniałam, subiektywne odczucia...

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A tak swoją drogą, dlaczego kupujący ma wystawić Ci komentarz negatywny, skoro widzi że to nie była Twoja wina? No tak, zapomniałam, subiektywne odczucia...

@ART_FOTO  żadne subiektywne odczucia, tylko nieznajomość regulaminu allegro i przewoźników, bo przecież miał napisane, że kiedy paczka dotrze - co z tego, że allegro go okłamało

Ostatnio znalazłem sprzedawcę, który miał same takie negatywne wpisy - serwis nic nie usunął - było smutno czytać jaki hejt wynika z tych wpisów

 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@RED Ja to wiem, Ty to wiesz ale tak czy inaczej według Allegro są to subiektywne odczucia kupującego. Nieważne że powód jest czarno na białym.

A regulamin, no cóż, jak widać nie dla wszystkich.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Bo  w miarę angażowania się  przez Allegro w zakres dostaw powinna być wprowadzona osobna kategoria ocen,  ocena Allegro

Powinna pozostać ocena sprzedawcy, ocena produktu ale dołożona ocena Allegro jako organizatora transakcji.

Bez tego obecny system ocen tylko wprowadza użytkowników w błąd.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@N_Nitka28 

@MiMary 

ktoś tu ostro kłamie, mataczy lub stosuje podwójne standardy

wyjaśnij to:

 

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość, chętnie wyjaśnię.

Rozumiem Pana niezadowolenie związane z realizacją zamówienia. Zapoznałem się z Pana sprawą i widzę, że sprzedawca nadał przesyłkę 27 czerwca, co było zgodne z deklarowanym terminem wysyłki. Z tego powodu komentarz został usunięty. Niemniej jednak rozumiem, że opóźnienie w dostawie mogło wpłynąć na Pana plany, za co bardzo przepraszam.


Zachęcam do ponownego wystawienia komentarza

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Pana dyspozycji.

Życzę miłego dnia.

Pozdrawiam

 

taką wiadomość dzisiaj otrzymałem od allegro

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED czy jesteś w stanie podać zamówienie, dla którego dostałeś taką informację? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

zgłoszenie "52925544"

 

oznacz moderatorów