Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzisiaj otzrymałam ocenę nie polecam zz kafelkiem Nieterminowa Dostawa, gdzie zamówienie zostało wysłane ekspresowo, opóźnienie powstało z winy przewoźnika.
Czy ma zastosowanie ten punkt regulaminu?
Allegro automatycznie usuwa negatywne komentarze dotyczące nieterminowej dostawy, jeśli spełnione są określone warunki. Kluczowe jest, aby klient wystawił ocenę "Nie polecam" z powodem nieterminowej dostawy i nie dodał do niej dłuższego komentarza niż 4 znaki, a Allegro potwierdzi, że przesyłka została wysłana zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki w ofercie.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@bzzz8_pl Z jakości sprzedaży komentarz Allegro wykluczy ale tak czy inaczej będzie on widoczny dla kupujących.
A tak swoją drogą, dlaczego kupujący ma wystawić Ci komentarz negatywny, skoro widzi że to nie była Twoja wina? No tak, zapomniałam, subiektywne odczucia...
A tak swoją drogą, dlaczego kupujący ma wystawić Ci komentarz negatywny, skoro widzi że to nie była Twoja wina? No tak, zapomniałam, subiektywne odczucia...
@ART_FOTO żadne subiektywne odczucia, tylko nieznajomość regulaminu allegro i przewoźników, bo przecież miał napisane, że kiedy paczka dotrze - co z tego, że allegro go okłamało
Ostatnio znalazłem sprzedawcę, który miał same takie negatywne wpisy - serwis nic nie usunął - było smutno czytać jaki hejt wynika z tych wpisów
@RED Ja to wiem, Ty to wiesz ale tak czy inaczej według Allegro są to subiektywne odczucia kupującego. Nieważne że powód jest czarno na białym.
A regulamin, no cóż, jak widać nie dla wszystkich.
Bo w miarę angażowania się przez Allegro w zakres dostaw powinna być wprowadzona osobna kategoria ocen, ocena Allegro
Powinna pozostać ocena sprzedawcy, ocena produktu ale dołożona ocena Allegro jako organizatora transakcji.
Bez tego obecny system ocen tylko wprowadza użytkowników w błąd.
ktoś tu ostro kłamie, mataczy lub stosuje podwójne standardy
wyjaśnij to:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość, chętnie wyjaśnię.
Rozumiem Pana niezadowolenie związane z realizacją zamówienia. Zapoznałem się z Pana sprawą i widzę, że sprzedawca nadał przesyłkę 27 czerwca, co było zgodne z deklarowanym terminem wysyłki. Z tego powodu komentarz został usunięty. Niemniej jednak rozumiem, że opóźnienie w dostawie mogło wpłynąć na Pana plany, za co bardzo przepraszam.
Zachęcam do ponownego wystawienia komentarza
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Pana dyspozycji.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
taką wiadomość dzisiaj otrzymałem od allegro
@RED czy jesteś w stanie podać zamówienie, dla którego dostałeś taką informację?
zgłoszenie "52925544"