Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient opłacił paczkę i koszty wysyłki do paczkomatu InPost 9,99 zł. Paczki nie odebrał w czasie, wróciła do paczkomatu nadawczego. Klient odezwał się i prosi o powtórne jej nadanie. Myślę, ze ponowne wysłanie paczki jest mozliwe, jezeli wcześniej dopłaci 9,99 za jej nadanie. A co w przypadku, jeżeli po cwaniacku zrezygnuje z towaru i zgłosi jego zwrot?. Czy zwracając kwotę, mogę odjąć koszty wysłania paczki (9.99zł)??
Marzena
Możesz oddać najtańszą formę dostawy - czyli masz np. list polecony Allegro za 6,99 zł i te 6,99 zł oddajesz Klientowi. Jeżeli nie masz nic tańszego, to musisz oddać 9,99 zł.
Jako firma zwracasz za towar plus najtańsza wysyłka z oferty ale możesz potracić za koszt zwrotu paczki do ciebie a owszem za ponowne nadanie musi zapłacić
Jeżeli zakupił ze Smartem to zwrot jest darmowy i niczego mu nie potrącaj, oczywiście jak nie odstąpi od umowy zakupu to za powtórną wysyłkę musi zapłacić.
Kupił bez smarta, opłacił paczkomat.
No właśnie. Czy tylko zwrot na smarcie jest darmowy, czy w każdym przypadku przysługuje jeden zwrot?
Koszty zwrotu zawsze ponosi kupujący allegro daje 1 darmowy zwrot w ramach smarta
@kontaktD koszt niepodjętej paczki jest darmowy 🙂
Czyli za powrót nie zapłacisz 🙂 klient nie może odstąpić bo to jest prawnie możliwe przed wysyłką, zanim minie termin odbioru paczki, do 14 dni od odebrania, więc możesz walczyć lub przyjąć odstąpienie i oddać co wpłacił 😄
@kontaktD powalcz trochę z klientem , ale weź pod uwagę fakt ,że przy odstąpieniu musisz zwrócić koszt nadania i tak jesteś w plecy i tak. Wyślesz na swój koszt to choć parę złotych marży Ci zostanie , a tak może jesze zerwiesz negatywa
@kontaktD Napiszę tak, przeanalizowałem Twoje oferty i starasz się być najbardziej konkurencyjna cenowo. Zaniżasz cenę towaru na Allegro, aby przyciągnąć klientów - inni mają ceny o wiele wyższe. Masz większą sprzedaż - to pewne - klient lubi niską cenę - jednak musisz się liczyć z konsekwencjami zwrotów wpłat w oszałamiającej kwocie 9,99.
Nazywasz klienta cwaniakiem, ale ja w tym przypadku mam inne zdanie na ten temat...