Nieodebrana paczka z paczkomatu, kto pokrywa koszty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Klient opłacił paczkę i koszty wysyłki do paczkomatu InPost 9,99 zł. Paczki nie odebrał w czasie, wróciła do paczkomatu nadawczego. Klient odezwał się i prosi o powtórne jej nadanie. Myślę, ze ponowne wysłanie paczki jest mozliwe, jezeli wcześniej dopłaci 9,99 za jej nadanie. A co w przypadku, jeżeli po cwaniacku zrezygnuje z towaru i zgłosi jego zwrot?. Czy zwracając kwotę, mogę odjąć koszty wysłania paczki (9.99zł)??
Marzena

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz oddać najtańszą formę dostawy - czyli masz np. list polecony Allegro za 6,99 zł i te 6,99 zł oddajesz Klientowi. Jeżeli nie masz nic tańszego, to musisz oddać 9,99 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jako firma zwracasz za towar plus najtańsza wysyłka z oferty ale możesz potracić za koszt zwrotu paczki do ciebie a owszem za ponowne nadanie musi zapłacić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli zakupił ze Smartem to zwrot jest darmowy i niczego mu nie potrącaj, oczywiście jak nie odstąpi od umowy zakupu to za powtórną wysyłkę musi zapłacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupił bez smarta, opłacił paczkomat.
No właśnie. Czy tylko zwrot na smarcie jest darmowy, czy w każdym przypadku przysługuje jeden zwrot?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Koszty zwrotu zawsze ponosi kupujący allegro daje 1 darmowy zwrot w ramach smarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kontaktD koszt niepodjętej paczki jest darmowy 🙂
Czyli za powrót nie zapłacisz 🙂 klient nie może odstąpić bo to jest prawnie możliwe przed wysyłką, zanim minie termin odbioru paczki, do 14 dni od odebrania, więc możesz walczyć lub przyjąć odstąpienie i oddać co wpłacił 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kontaktD powalcz trochę z klientem , ale weź pod uwagę fakt ,że przy odstąpieniu musisz zwrócić koszt nadania i tak jesteś w plecy i tak. Wyślesz na swój koszt to choć parę złotych marży Ci zostanie , a tak może jesze zerwiesz negatywa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kontaktD Napiszę tak, przeanalizowałem Twoje oferty i starasz się być najbardziej konkurencyjna cenowo. Zaniżasz cenę towaru na Allegro, aby przyciągnąć klientów - inni mają ceny o wiele wyższe. Masz większą sprzedaż - to pewne - klient lubi niską cenę - jednak musisz się liczyć z konsekwencjami zwrotów wpłat w oszałamiającej kwocie 9,99.
Nazywasz klienta cwaniakiem, ale ja w tym przypadku mam inne zdanie na ten temat...