anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowe blokady sprzedaży - błąd

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Witajcie,

Dzisiaj około 14:30 części z Was niesłusznie nałożyliśmy blokady sprzedaży. Błąd został naprawiony, a blokady są już zdjęte, przepraszamy! Więcej informacji na temat tej sytuacji przekażemy wkrótce.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

przysmakowopl
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam pytanie - czy ta blokada będzie miała "ślad" w SS ? Czy nie okaże się że z tego powodu będą odpadać konta w SuperS ? 

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

Przyłączę się - czy nie dowiem się "nie dostaniesz Smart!a, bo nie regulujesz należności w terminie"?

A jeśli tak będzie, to jak udowodnić swoją rację?

 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@przysmakowopl @Kasiulki2 nie, ta sytuacja nie wpłynie na żadne kwalifikacje do SS, Smarta czy jakiekolwiek inne.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

tompie28
#7 Wielbiciel#

U mnie ta sytuacja się pojawiła. Niesłusznie zablokowane konto za niby nie zapłacenie 0,00 zł za marzec. Mam nadzieję, że już wszystko działa, jak należy. 

oznacz moderatorów

Moniasm4
#8 Zapaleniec#

Witam.

Do chwili obecnej nie została ściągnięta blokada w moim przypadku

oznacz moderatorów

Moniasm4
#8 Zapaleniec#

W jakim realnym czasie wszystko wróci do normy.Dodatkowo  została anulowana płatność do zamówienia c34d5332-8ae5-11ea-b3b4-bf1e8598468c

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Z tego co widzę, na koncie @Moniasm4 nie ma w tej chwili blokady sprzedaży. Anulowane płatności nie mają z tą sprawą nic wspólnego - przyczyny takiej sytuacji mogą być różne, jak zwykle.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

sanitsklep
#8 Zapaleniec#

Jak można zweryfikować czy konto jest już aktywne, u nas też pojawiła się blokada sprzedaży

Daniel

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Konto @sanitsklep nie ma w tej chwili blokady sprzedaży.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

sanitsklep
#8 Zapaleniec#

ok, dziękuje

oznacz moderatorów

letsdeal
#8 Zapaleniec#

chyba byłoby w porządku by Allegro poinformowało tego komu zablokowano w ten sposób  konto mejlowo że blokada została ściągnięta, nie mówiąc o przeprosinach bo irytacja jest - jakby nie było to 1 maja a nie 1 kwiecień. Mi też zablokowano, w międzyczasie pisałem do pomocy i teraz  muszę się domyślać zablokowane czy już  może odblokowane jak już odkryłem tutaj że to taki sobie malutki błąd Allegro...

oznacz moderatorów

lidiaszulc3
#9 Pomysłodawca#

Niezła akcja - stan przedzawałowy 😀 ciekawe czy winowajca był w podobnym stanie 😂

oznacz moderatorów

niksza
#7 Wielbiciel#

U mnie do teraz blokada nie zdjęta, kwota do zapłaty 0,00 zł😂

oznacz moderatorów

Ola_203
#7 Wielbiciel#

Witam. Ja mam problem z wysyłaniem wiadomości do kupującego. Czy to może być problem Jakiejś blokady?

oznacz moderatorów

Patka4826
#7 Wielbiciel#

Witam w związku z tą sytuacją naliczono mi kwotę 50zl która zapłaciłam pieniążki zostały pobrane z konta. Wieczorem otrzymałam kolejnego e-maila z inf że to błąd techniczny i kwota do zapłaty to o zł. Jak mam odzyskać wpłacone 50zl?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Patka4826 napisz do nas przez ten formularz 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

howa-shop
#2 Obserwator#

Witaj, moje konto jest aktywne, ale nie mogę publikować ofert.
Gdzie jest błąd?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@howa-shop nie przesłałeś potrzebnych do weryfikacji dokumentów, zrób to, a konto będzie aktywne.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów