Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przykładowo ta oferta: https://allegro.pl/oferta/banan-z-kulkami-1-2-10-4-czarny-12878335891
Pokazuje średnicę i długość 10mm:
W formularzu wystawiania przy przypisanym produkcie wpisano inne wartości:
Jak to poprawić i czemu tak się dzieje? Taka sytuacja jest również w innych ofertach.
@Arif-Official Musisz zgłosić błąd w produkcie, z którym są powiązane te oferty. Tutaj znajdziesz instrukcję.
Ręczne odłączenie produktu od oferty i ponowne przesłanie danych produktu razem z ofertą przez API pomaga. Jednak ręczne odłączanie to dużo pracy. Dlaczego przez API nie mogę odłączyć produktu z oferty? Zwraca błąd, że nie można.
@Arif-Official Sprawdź proszę czy nie jest to problem po stronie narzędzia, z którego korzystasz, żeby obsługiwać Allegro. Jeśli nie, daj mi znać.
@nat_not API zwraca błąd:
"path": "productSet[0].product",
"userMessage": "Unable to unlink product from offer."
@Arif-Official Na wszelkie zgłoszenia dotyczące API mamy specjalne forum obsługiwane przez specjalistów w tej dziedzinie: https://github.com/allegro/allegro-api/issues
Napisz tam i najlepiej od razu załącz zrzuty całego ekranu krok po kroku.
Nie ma możliwości zapisania poprawek gdy nie uzupełnimy pola:
EAN (GTIN): brak wartości,
@Arif-Official Przykro mi, ale jeśli w danej kategorii jest wymagany parametr kod EAN, to nie ma możliwości, aby wprowadzić zmiany w produkcie, czy dodać nowy produkt bez tego parametru.
W kategorii Piercing/Biżuteria nie ma takiego wymogu. Mamy kilkaset produktów których nie mamy możliwości poprawić do stanu faktycznego.
https://allegro.pl/kategoria/piercing-bizuteria-257527
Po ręcznym odpięciu Produktu z oferty wszystko działa, zrobiłem tak około 100 pozycji lecz to wszystko się nadpisuje ponownie... Nie możemy zgłosić błędu w katalogu przez kod EAN, i ręczne działania które naprawiają błąd zostają nadpisane. Błędne koło.
@Arif-Official Doprecyzuj proszę, czy próbujesz wprowadzić poprawki za pomocą formularza "zgłoś błąd w produkcie"? Przałyby mi się zrzuty ekranu przedstawiające wykonywane kroki.
Ten produkt widzi źle rozmiary, jest inna średnica niż podana w produkcie:
https://allegro.pl/oferta/kolczyk-do-pepka-z-1-6-10-5-8-krysztalowy-13127942707
Gdy chcę zgłosić błąd w katalogu to otrzymuję informację BRAK EAN.
Zatem jedynym wyjściem jest usunięcie przypisanego produktu z katalogu do oferty:
Po usunięciu produkt ma już prawidłowe wartości:
Niestety to działa tylko na jakiś czas...
Produkt nieprzeklikany do testów:
https://allegro.pl/oferta/kolczyk-do-pepka-z-1-6-10-5-8-jasnorozowy-12875694300
Często w katalogu są prawidłowe rozmiary a wyświetlają się złe w ofercie tak jak kolega wyżej napisał:
https://allegro.pl/oferta/kolczyk-do-pepka-z-1-6-10-5-8-jasnorozowy-12875694300
https://allegro.pl/oferta/kolczyk-do-pepka-z-1-6-10-5-8-czerwony-12877855212
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Możemy prosić o usunięcie z katalogu wszystkich produktów, których marka to `Arif`? Zawierają one błędy a przy próbie zgłaszania zmian wymaga podania EAN. Oczywiście proszę aby usunięcie produktów z katalogu sprawiło też zniknięcie powiązania oferty z produktem - by nie pokazywało błędów typu 'oferta połączona z nieistniejącym produktem'.
Po usunięciu produktów z katalogu nasz integrator by na nowo je utworzył z poprawnymi parametrami.
@Arif-Official Przykro mi, ale nie działamy w ten sposób. Sprawdziłam to raz jeszcze i parametr EAN jest obecnie wymagany dla produktów ze stanem "nowy". Bez tego parametru nie ma możliwości, abyś poprawił obecne, czy stworzył nowe produkty.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jednym słowem albo mamy znikać z allegro albo mieć błędne rozmiary w produktach?
Nie mamy kodów EAN by zgłosić zmiany...
Skoro EAN jest wymagany to czemu dodało się do katalogu bez tego kodu?
Rozmiary są podane dobrze, allegro wyświetla je błędnie.
Rozmiary są wyświetlane prawidłowo w parametrach oferty.
Proszę o prawidłowe wyświetlanie parametru ŚREDNICA:
@w_kiwi "Przykro mi, ale nie działamy w ten sposób. Sprawdziłam to raz jeszcze i parametr EAN jest obecnie wymagany dla produktów ze stanem "nowy". Bez tego parametru nie ma możliwości, abyś poprawił obecne, czy stworzył nowe produkty. " xDDDDDDDDDDDDDDDDD
Proszę o zapoznanie się z tym artykułem: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/16-stycznia-zmienilismy-wymagane-parametry-w-niektorych-kategor... wyjaśnia on w jakich sytuacjach parametr EAN jest wymagany w tej kategorii. Wysyłam Pani tę informację już chyba 3 raz i niebawem będę zmuszony przesłać allegro fakturę za szkolenie (a jestem bardzo drogi).
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wymagany-gtin/m-p/772880#M159530 przypominam, problem ze zgłaszaniem produktów w kategoriach w których kod ean NIE jest wymagany ma trochę ponad rok 😉
Oczywiście dodawanie z poziomu strony moj-asortyment też nadal nie działa 🤣
@w_kiwi "Sprawdziłam to raz jeszcze i parametr EAN jest obecnie wymagany dla produktów ze stanem "nowy". Bez tego parametru nie ma możliwości, abyś poprawił obecne, czy stworzył nowe produkty."
Czemu w takim razie, jest napisane OPCJONALNIE? I dodaję produkty bez EAN... 🤬
@Arif-Official Wracam do Ciebie z odpowiedzią i muszę przeprosić za swoją pomyłkę. Parametr EAN jest obowiązkowy w zależności od parametru "marka" - wymagamy EANu dla wybranych marek. Tutaj mamy faktycznie błąd w formularzu zgłaszania błędu w produktach i nie przepuszcza on bez kodu EAN, mimo że nie jest on obowiązkowy. Rozwiązaniem w tej sytuacji będzie stworzenie pliku, w którym wskażesz prawidłowe parametry dla danego produktu i przesłanie go przez formularz kontaktowy. Doradcy zgłoszą prośbę o zawarcie zmian do naszego Działu Technicznego.
@w_kiwi "Rozwiązaniem w tej sytuacji będzie stworzenie pliku, w którym wskażesz prawidłowe parametry dla danego produktu i przesłanie go przez formularz kontaktowy. Doradcy zgłoszą prośbę o zawarcie zmian do naszego Działu Technicznego. "
Ale ja wczoraj dostałem od was odpowiedź, że można tylko przez formularz a jak się nie ma kodów to trzeba sobie je kupić albo jak chińczycy wrzucać cokolwiek byle suma kontrolna się zgadzała.