anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowe zdjęcia zasysane przez katalog

MAMY ROZWIĄZANIE!
Methrylis
#13 Ambasador#

Może piszę z dużym opóźnieniem, bo przecież to działa od dawna, ale mimo wszystko spytam - czy za każdym razem, gdy opublikuję ofertę i usunę z niej zbędne, brzydkie zdjęcia, które wprowadzają klienta w błąd, a które zasysa katalog, one cały czas będą wracać jak bumerang? Czy naprawdę nie mam nawet na to wpływu? W piątek pousuwałam kilka zdjęć z kilku ofert, a teraz widzę, że cała praca na nic.

I wiem, że mogę pozgłaszać błąd w katalogu, ale automaty najczęściej takie zmiany odrzucają

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Methrylis Jeśli zdjęcie wprowadza w błąd, to powinno zostać usunięte z Katalogu. Jeśli taka zmiana zostałaby odrzucona, to daj znać — zainterweniuję (no bo nie powinno to tak działać). 

oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@ko_alka ale rozumiem, że jeśli połączę produkt z katalogiem, który zawiera więcej niż jedno zdjęcie, a sama będę chciała w wystawionej przez siebie ofercie zostawić tylko jedno z tych katalogowych, a resztę z oferty usunąć, to nie zadziała?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Methrylis Usunięte zdjęcia z oferty nie powinny się odnawiać — jeśli podasz mi przykład takiej oferty, to sprawdzę to z odpowiednim zespołem i dowiem, co się zadziało (i dlaczego). 

oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@ko_alka przykładem jest torebka prezentowa z oferty nr 15456583232 (ean 5901924485827). To trochę niestandardowy przykład, ponieważ ean przypisywany jest do zestawu czterech torebek, ale one często sprzedawane są osobno - tak jak w naszym przypadku. Jako że katalog nie rozdziela ich pod względem koloru, staram się usunąć zdjęcia, które nie dotyczą danego modelu torebki (w tym przypadku powinna zostać tylko ciemnozielona) i choć usunęłam ręcznie z mojej oferty resztę zdjęć, dziś znowu się odnowiły.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Methrylis W historii oferty widać, że zmiana (czyli zaciągnięcie zdjęć do oferty z naszego katalogu) została wprowadzona przez API, czyli przez jakieś narzędzie zewnętrzne, z którego korzystasz. 

oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@ko_alka owszem, korzystam z API, ale w swoim systemie mam tylko jedno zdjęcie torebki. Reszta zdjęć jest z katalogu

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Methrylis Musisz jeszcze raz przejrzeć ustawienia, coś jednak zaciąga te zdjęcia. Ta zmiana nie wyszła od nas systemowo, tylko właśnie z tego narzędzia. 

oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@ko_alka okej, więc dzięki za pomoc! 

oznacz moderatorów