Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie 4e19e540-fa7d-11ee-a749-c1d8e082d822
Komunikat: "Brak numeru ulicy w danych adresowych"
Dane adresowe podstawiają się z mapki, nie mam możliwości edycji: Sklep Żabka (ID: 425410)
Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 12/U5/U5
Jak mam to nadać???
Cześć @AGLOPRIMA1, przejdź do "Zmień dane odbiorcy" i spróbuj poprawić ulicę, którą wprowadziła klientka (między nazwą ulicy a numerem domu wstaw spację).
Zadziałało.
Ale proszę powiedz, czemu utrudnia coś czego nawet nie ma na etykiecie? Po co w ogóle adres odbiorcy, który nie dotyczy punktu odbioru?
@AGLOPRIMA1 API Przewoźnika wymaga podania dokładnego adresu odbiorcy, nawet jeśli jest to paczka z dostawą do punktu (nie dotyczy to tylko Poczty Polskiej) i jeśli nie ma tych danych lub są wprowadzone błędnie, to system blokuje ich przesłanie
No jasne, przecież to Poczta Polska. Nie pomyślałam, że jeśli da się coś utrudnić to oni to zrobią.
Dziękuję za pomoc.
Adres nie jest drukowany na etykiecie, ale jest w systemie powiązany z numerem przesyłki. Używany jest on np. w procesie reklamacji, czy jak podany został błędny (nieistniejący) nr telefonu (wtedy listonosz przyniesie papierowe awizo). Czasem też zdarza się, że kurier przywiezie paczkę pod adres, np jak jest ona zbyt duża dla punktu odbioru.
A i firma ubezpieczeniowa wymaga tych danych do ubezpieczenia przesyłki.