Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Was serdecznie, chciałam Was przestrzec i prosic o pomoc moze macie jakies rozwiazanie. W czasach Covid-u gdy wiekszosc firm nie pracowala ratowałam się rękawiczkami i ich sprzedażą na allegro. Pewnien Pan na apteke kupił ich u mnie dużą ilość. Po tym jak boom na rękawiczki minął te których nie sprzedał chciał mi je odesłać. Był to zakup na firme wiec skorzystałam z ustawowego prawa do odmowy zwrotu.
Pan założył mi dyskusje pracowni allegro tez wypowiedział sie ze nie musze odbierać od niego towaru jednak Pan nie zakancza mi na zlosc dyskusji- skutek trace supersprzedawcę. i teraz problem sprzedaz bez supersprzedawcy spadla do prawie zera trace pieniadze za prawo z ktorego miałam prawo skorzystać. Czy dla allegro liczy sie tylko klient koncowy i sprzedawcow az tak maja gdzies? pisałam do allegro. tej sprawie oni uwazaja ze taki jest regulamin
@NGTPolska masz podobnie jak ja miałem niedawno i nagle ktoś z Allegro się tutaj wielce obruszył, gdy porównałem taką sytuację z daniem mordercy np. noża jako narzędzia do popełnienia przestępstwa. Komentarz czy dyskusja, jest właśnie takim narzędziem podarowanym oszustom do walki z uczciwym sprzedawcą.
Sam miałem podobną sytuację, gdy firma (w dodatku konkurencja z mojej branży!) założyła mi dyskusję i domagała się bezpodstawnie różnych rzeczy. Tam też Allegro odpisało, że oni nie mogą tej dyskusji zakończyć. Mimo, iż prawo było całkowicie po mojej stronie. Dopiero gdy zagroziłem kupującemu pozwem sądowym to zamknął dyskusję (wcześniej dla świętego spokoju nawet chciałem spełnić jego żądania bo były to wręcz śmieszne pieniądze, ale co chwila żądał czegoś innego).
W tej sytuacji jaką masz, ja bym się nie szczypał. Wysłałbym normalnie przedsądowe pismo, w którym bym się domagał jakiejś kwoty za utracony obrót i zysk (jesteś przecież w stanie to udowodnić w stosunku czy to do poprzednich miesięcy czy poprzedniego roku). Jeśli by nie poskutkowało, waliłbym takiego cwaniaka normalnym pozwem i koniec.
Przy okazji, skonsultowałbym sprawę z jakimś prawnikiem czy w takiej sytuacji nie można pociągnąć Allegro do odpowiedzialności bo moim zdaniem, można. Skoro ewidentnie prawo było po Twojej stronie (i przyzna to każdy sędzia) to Allegro również powinno przestrzegać prawa i w takiej sytuacji, zakończyć wcześniej dyskusję jako rozwiązaną, a kupującą firmę, ukarać jeszcze jakimś ostrzeżeniem.
Przy okazji, warto chyba pojawić się na komisariacie i zgłosić podejrzenie próby oszustwa i wyłudzenia. Ew. można wysłać od razu pismo do prokuratury, bo jak znam życie, policja będzie chciała to zbagatelizować (bo im jak i Allegro, nie chce się nic robić, byle kasa się zgadzała) i powiedzą Ci, że to sprawa do sądu, a nie do nich.
@NGTPolska za 30 dni zmieni się twoja jakość sprzedaży jak była i znów będziesz mieć SS. Uspokój się, zrób sobie urlop, popraw zdjęcia, opisy, wykorzystaj ten czas z korzyścią. Nic nie zrobisz. Są tace ludzi, przykro że na takiego trafiłeś. Dodaj do czarnej listy i zapomnij.
Kilka raz miałam SS i nie zauważyłam zwiększenia sprzedaży. Teraz nawet nie ubiegam się o to, jeśli mam możliwość. Natomiast jakość sprzedaży ma wielkie znaczenie. Przeanalizuj czy możesz inne parametry w jakości poprawić na maxa.
@Gasmin_pl pewnie, że @NGTPolska może to sobie odpuścić. Lekceważyć SS i z pewnością być wówczas szczęśliwszą osobą gdyż nie trzeba drżeć czy czasami nie znajdzie się jakiś szaleniec, który będzie chciał znów bezprawnie odebrać Ci ten status.
Tutaj jednak chodzi o jeden, bardzo istotny problem. Mianowicie o to, że sprzedawcy, którzy postępują zgodnie z prawem nie są w żaden sposób chronieni. Wręcz przeciwnie. Allegro daje oszustom i cwaniakom narzędzia, które są w jasny sposób wykorzystywane do łamania prawa. Żaden pracownik Allegro nie może się też tłumaczyć, że np. nie wie jak taka sprawa przebiega itp (co jest nagminnym tłumaczeniem). Skoro bowiem dyskusja, do której wgląd ma pracownik Allegro, jasno wskazuje na bezpodstawne roszczenia czy inny problem, to powinny być wyciągane konsekwencje wobec takich cwaniaków. Allegro też ma swój dział prawny, który powinien jednak się lekko przestawić z myślenia nad tym, jak tu balansować na granicy prawa, na taki, aby jednak ten portal chronił uczciwych ludzi (czy to kupujących czy sprzedawców).
Jak by bowiem nie patrzeć, jeśli na tym portalu dochodzi do zawierania umów, następnie do sytuacji, które łamią prawą, w związku z tymi umowami, a także to, że oszuści wykorzystują kolejne narzędzia, które im Allegro daje, a Allegro się temu tylko przygląda i twierdzi, że nie będzie w to ingerować, no to sorry...
Jak pisałem już kilka razy. To tak jakby świadomie np. seryjnemu mordercy dać w prezencie broń. Na koniec jeszcze życzyć miłej zabawy...
@msniezek co Ty na to? Jest szansa, aby Allegro w końcu poszło po rozum do głowy i zmierzyło się uczciwie z tym problemem?
@konto zamknięte "Jak pisałem już kilka razy. To tak jakby świadomie np. seryjnemu mordercy dać w prezencie broń. Na koniec jeszcze życzyć miłej zabawy..."
No nie, to nie tak. Stosujesz kompletnie nieadekwatne przykłady o kilka rzędów wielkości przewyższające sytuację panującą na allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere no dobrze, to ew.złodziejowi ktoś by sprezentował komplet wytrychów i jeszcze zaoferował kilka dobrze zaopatrzonych sklepów do włamu.
Lepiej?
Generalnie chodzi o to, że Allegro daje narzędzia, które są wykorzystywane przez nieuczciwe osoby do łamania prawa. W sytuacji natomiast gdy to prawo jest łamane i widać to czarno na białym, zero-jedynkowo, to Allegro nadal nie reaguje!!
To jest właśnie ten problem!
Nie mówię, że system komentarzy, ocen czy dyskusje są złe. Są z założenia ok. Jednak problemem jest po pierwsze, nadużywanie tego wszystkiego, a po drugie, jak pisałem, nawet w bezdyskusyjnych sprawach gdzie widać, że tylko 1 strona ma rację i jest poszkodowana, to Allegro nic z tym nie robi!
O to najbardziej mi chodzi jeśli mamy przestrzegać swych praw przywilejów reguł to niech to działa w dwie strony sprawiedliwie. Ja mam względem kupującego obowiązki i prawa, to niech Allegro szanuje tez moje decyzje względem moich praw i tylko tyle
@konto zamknięte A ja nie mówię, że nie masz racji, tylko że dajesz zbyt przejaskrawione przykłady.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere bo ja jestem hardcorem 😄 U mnie coś jest albo białe albo czarne. Nie uznaję półśrodków 😄
Poza tym, konkretniejszy przykład dobitniej pokaże problem.
dzis mija 34 dzien od dnia kiedy allegro usunelo nam supersprzedawce za nierozwiazana dyskusje, sprzedaz na tym koncie praktycznie zerowa, a klient nie usunie dyskusji.
Dyskusja na 2 strony a nikt ze strony allegro nie raczyl sie wypowiedziec
@NGTPolskadyskusja wygaśnie po 60 dniach.
Nikt z Allegro się w tej sprawie nie wypowie, przerabiałem to, nawet pisałem poprzez ticket o zamknięcie bezsensownej, nierozwiązanej dyskusji, ale nie dostałem odpowiedzi i musiałem przeczekać.
Czyli krótko mówiąc, można konkurencji zakładać bezpodstawne dyskusje żeby ją wyeliminować? Hmm ? Dlaczego nie widzę na tym wątku ani jednej odpowiedzi pracownika Allegro? Przecież to są działania które wykluczają UCZCIWĄ konkurencję, a z tym już portal powinien coś zrobić bo to jest oszustwo w tym wypadku ze strony kupującego.
@Titanum2017jak się bardzo nudzisz i nie masz co robić z wolnym czasem to oczywiście tak 🙂
ale Titanum ma racje masz niebzepiecznego rywala kupujesz jako klient niezarejestrowany, biezesz towar za pobraniem nawet nie odbierasz przesylki wiec juz dajesz kopa sprzedajacego bo placi za kuriera 2 razy. Pozniej zakladasz dyskusje z dziwnymi argumentami ze nie dostales towaru itd ciagniesz ja i masz konkurenta oslabionego na min 2 miesiace. Jest to bubel allegro ktory powinno jak najpredzej naprawic
@NGTPolskajesli masz dużo wolego czasu to tak, Allegro jak widać dopuszcza takie zabawy 😛
@NGTPolska czy możesz tutaj napisać co masz na czerwono jak przechodzisz do panelu Jakość sprzedaży - Super Sprzedawca? Może spadła Ci ilość zamówień czy jakiś inny parametr?
@PHUABIB2 jeśli dyskusja trwa więcej niż 30 dni - Allegro pyta u kupującego czy nie chce jej zamknąć. Jak nie ma żadnej odpowiedzi - zamyka się po upływie 14 dni. Razem mamy 44 dni. Natomiast w panelu Jakości Sprzedaży bierze się pod uwagę ilość nierozwiązanych dyskusji za ostatni 30 dni. Czyli od dnia jak klient uznał że problem nie jest rozwjązany liczymy 30 dni i dalej ten parametr powinien się wyzerować. Jestem ciekawa, jak to wygląda w panelu Super Sprzedawcy. Chyba też powinno po 30 dniach się zmienić.
@Gasmin_pl jeśli się nie odezwie to tak, masz rację. Jeśli odznaczy jako "nierozwiązana" to się dalej ciągnie i Allegro jej nie zamyka.
Masz rację w tym, że teraz coś się zmieniło w czasie trwania dyskusji, ja pisze z doświadczenia z grudnia 2019, a w tym czasie coś pozmieniali, więc mogę mieć niekompletne informacje.