Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Na początku czerwca wysłaliśmy paczkę do klienta, która dotarła do niego otwarta i bez zawartości co klient zgłosił od razu - przesyłając zdjęcia. Dodatkowo otworzył dyskusje, przesłał zdjęcia oraz zgłosił sprawę do InPostu.
Następnego dnia zgłosił się do nas InPost iż znaleźli zgubiony towar i po uzgodnieniu z nami przesyłają towar do klienta. Wszystko potwierdzone mailowo. Dnia 6 czerwca paczka miała zostać wydana do doręczenia.
I tak generalnie do dzisiaj klient twierdzi że paczki nie dostał, chociaż już dwukrotnie InPost potwierdził nam że paczka jest już dostarczona.
Dodatkowo w związku z nierozwiązaniem dyskusji, klient otrzymał zwrot pieniędzy z Allegro Protect a my utraciliśmy status Super Sprzedawcy. Niestety w tej sytuacji jesteśmy bezradni, gdyż wg. Inpostu paczka została odebrana a wg. klienta nie a poszkodowani jesteśmy teraz już tylko my (nie mając ani towaru ani pieniędzy).
Czy to nie jest już zwykła kradzież ?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Taką rzecz jak masz dowód że towar otrzymał można zgłosić na Policję.
@4FunParts poprosiłam o zmianę statusu dyskusji, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Pamiętaj ze paczki bywają doręczane do sasiadow
albo wrzucane w krzaki ma podjezdzie
trzeba sprawdzić czy tak sie nie stało
Rozumiem że mam za każdym razem jeździć za kurierami i sprawdzać czy nie wrzucają paczek w krzaki?
Nie
ale mnie już kiedyś jeden klient przetrzepal
on nic nie dostał a tracking wskazywał ze dostał. Poprosiłam aby obszedł sąsiadów. Nie będzie chodził po sąsiadach. Zapłacił za paczkę i ma byc doręczona na prog. Ja wysłałam ja odpowiadam do końca. Poszukałem kuriera. Porozmawiałam i sobie przypomniał ze zostawił paczkę naprzeciwko bo w domu nikogo nie zastal. Ale to było w tym damy tygodniu co doręczenie wiec łatwo było sobie coś przypomnieć.
chodi mi o to ze klienci nie chcą współpracować a masz szukać za niego
Jako klient też chciałbym by paczka została dostarczona do mnie a nie do sąsiada.
Ale z drugiej strony, paczka była dostarczona do PACZKOMATU - więc kwestia krzaków czy sąsiada w tym przypadku odpada.
Ale cały czas, tak czy inaczej, drążymy temat u przewoźnika.
@4FunParts zmieniliśmy status dyskusji na rozwiązaną i nie wymagamy od Ciebie spłaty rekompensaty jaką przyznaliśmy kupującemu.
Dziękuję za interwencję.