Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
co mamy zrobić jeśli mamy nierozwiązaną dyskusję?
Klient zgłosił problem z towarem, który kupił w listopadzie i od tamtej chwili używa. Od razu reagowaliśmy, żeby przesłam nam produkt a jeśli jest naprawdę uszkodzony to zwrócimy koszt wysyłki i wyślemy nowy albo zwrócimy koszt wysyłki i oddamy pieniądze. Na to klient już niereagował a po 14 dniach jak poprosiliśmy o ukończenie dyskusji oznaczył, że dyskusja jest nierozwiązana.
Safe Home europe
W zasadzie trudno coś z pozycji sprzedającego zrobić, @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A co ciekawe, od razu przyszła odpowiedź że kupujący może skorzystać z Allegro Protect. Tylko że allegro protect odnosi się jedynie do nowych, dopiero co kupionych produktów, ale może się mylę. Jeszcze punkty nam odejmą, tylko dlatego że chcieliśmy od razu pomóc klientowi.
Proszę pomóżcie, jeśli się pomóc da. Dzięki.
@Safe_Home_Europe klient zgłosił Ci reklamację , a Twoim obowiązkiem jest się do niej odnieść i podjąć decyzję do 14 dni od zgłoszenia , teraz allegro zwróci klientowi koszty i doliczy Ci tę kwotę do rachunku .
a od kiedy rozpatrywanie reklamacji bez odsyłania towaru jest normą ?
W takim wypadku można napisać, że Klient ma towar zwrócić i czekać na towar, celem sprawdzenia. Klient zgłasza reklamację i jeśli towar jest uszkodzony (a żąda np. wymiany lub naprawy) to towar odsyła.
Rozumiemy żeś zgodnie z prawem w 14dniach rozpatrzył reklamację?
@LEW433 to ześ po polskiemu napisał ?
No ...prawie.😂
Dzięki za wszystkie komentarze. Klient nie zgłosił reklamacji tylko zaczął dyskusje a zupełnie nie reagował na nasze wiadomości. Na szczęście dla nas allegro pomogło nam ukończyć dyskusję i oddało nam stracone punkty. Kdyby to była reklamacja od początku nie było by problemu.
Pozdrawiam.
@Safe_Home_Europe Z opisu wygląda że to jednak była reklamacja, jednak stał się cud i ktoś z Allegro rozpatrzył tą reklamację uczciwie.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale może jeszcze będzie na Allegro normalnie?
@br. musimy wierzyć, że będzie lepiej 🙂
Po pierwsze jeśli Klient twierdzi, że towar jest uszkodzony - poproś o odesłanie towaru. Nie masz obowiązku rozpatrywania reklamacji zdalnie (możesz ją odrzucić jeśli nie będzie chciał odesłać towaru). Jak towar otrzymasz - rozpatrz w/g aktualnie obowiązujących przepisów.
Jeśli nie potrzebujesz towaru na miejscu - poproś o foto/film itp.