anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja

MAMY ROZWIĄZANIE!
Shop4Fans
#10 Popularyzator#

Witam, mam problem ponieważ kilka dni temu klient rozpoczął dyskusje, chciałem oczywiście mu pomóc, rozwiązać problem, lecz z klientem jest brak kontaktu od kilku dni, po otworzeniu dyskusji nie uczęszcza dalej w rozmowie, po czym zatwierdził że dyskusja jest nierozwiązana, więc ponownie napisałem kilka dni temu i również dzisiaj, dalej jest brak kontaktu z klientem, nie wiem co w tej sprawie mam zrobić, mam ujemne punkty w profilu sprzedawcy...
Rozumiem to w taki sposób że mogę teraz założyć dyskusję u dziesięciu sprzedawców oraz zrobić im dyskujsę i odznaczyć jako nierozwiązaną aby im zaszkodzić, nie jest to w porządku, mam jednak nadzieję że da się to w jakiś sposób załatwić, proszę o pilną informację, pozdrawiamZrzut ekranu 1.pngZrzut ekranu 2.png.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Shop4Fans popełniłeś błąd nie wydając decyzji reklamacyjnej , teraz klientka otrzyma rekompensatę z Protect , a Tobie to doliczą do salda .

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Shop4Fans @mdrogeria A klientka osiągnie swój cel, czyli będzie miała i towar, i pieniądze

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

...a allegro łatkę wspomagania cwaniaków.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Shop4Fans Jest to reklamacja i masz 14dni na jej rozpatrzenie, rozpatrzyłeś? a kupujący od razu nie oznaczy dyskusji jako nierozwiązana, tylko po 14dniach(jak tu widać).

oznacz moderatorów