Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ponieważ kilka dni temu klient rozpoczął dyskusje, chciałem oczywiście mu pomóc, rozwiązać problem, lecz z klientem jest brak kontaktu od kilku dni, po otworzeniu dyskusji nie uczęszcza dalej w rozmowie, po czym zatwierdził że dyskusja jest nierozwiązana, więc ponownie napisałem kilka dni temu i również dzisiaj, dalej jest brak kontaktu z klientem, nie wiem co w tej sprawie mam zrobić, mam ujemne punkty w profilu sprzedawcy...
Rozumiem to w taki sposób że mogę teraz założyć dyskusję u dziesięciu sprzedawców oraz zrobić im dyskujsę i odznaczyć jako nierozwiązaną aby im zaszkodzić, nie jest to w porządku, mam jednak nadzieję że da się to w jakiś sposób załatwić, proszę o pilną informację, pozdrawiam.
@Shop4Fans popełniłeś błąd nie wydając decyzji reklamacyjnej , teraz klientka otrzyma rekompensatę z Protect , a Tobie to doliczą do salda .
@Shop4Fans @mdrogeria A klientka osiągnie swój cel, czyli będzie miała i towar, i pieniądze
...a allegro łatkę wspomagania cwaniaków.
@Shop4Fans Jest to reklamacja i masz 14dni na jej rozpatrzenie, rozpatrzyłeś? a kupujący od razu nie oznaczy dyskusji jako nierozwiązana, tylko po 14dniach(jak tu widać).