Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencję z klijentem.Dyskusja nierozwiązana.W końcu poszłam już dla świętego spokoju na ustępstwo i uznałam reklamację.Poprosiłam o zwrot produktu to zwrócę pieniądze.Klijent milczy.Złożył wniosek do Allegro o zwrot środków.Ale jak mam zwrócić pieniądze jak nie mam zgłoszonego zwrotu ani odesłanego towaru.Proszę o interwencję na moim koncie.
Jak już złożony wniosek to kupujący czeka na jego rozpatrzenie, możesz odnieś się do wniosku, a tu na forum ?
Najpierw nie uznałam reklamacji,a juz dla świętego spokoju napisałam żeby odesłał produkt i zwróce pieniądze.Przesyłka została uszkodzona w transporcie.Widoczne byo uszkodzenie kartonu.A klijent wraz przyjął przesyłkę.i to za nie małe pieniądze bo 650 zł.A allegro może nie uznać wniosku i go odrzucić?Bo z tego co Ja widzę to sprzedający nie ma tu żadnych praw.
Spokojnie, jak allegro Protect zwróci pieniążki kupującemu i obciąży Twoje konto, to zapłacisz bezpośrednio Allegro.
No ale dyskusja wraz zostanie nie rozwiązana i Allegro nałoży ograniczenia na konto.i jakość sprzedaży spadła drastycznie.To moja pierwsza sytuacja.Nie wiem jak to będzie wyglądało.
@Ewa-Shop-PL Tak może być, ale wyjaśnienia możesz tylko jak będzie wniosek albo wcześniej w porozumieniu z kupującym żeby zakończył dyskusje.
Poprosiłam kupującego o zmianę,żeby zakończył dyskusję.No ale milczy.Jak czegoś chce to pisze a jak Ja czegoś chce to milczy.Paranoja.To czekam na rozwój sytuacji.
@Ewa-Shop-PL czy w tej dyskusji wypowiadał się pracownik Allegro, czy tyko bot i wy🤔
Szczerze to nie wiem.Niby pisze ze dyskusja rozpoczęta przez doradcę allegro.a odpowiedzi jak bota.