anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja.

Safe_Home_Europe
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, 

co mamy zrobić jeśli mamy nierozwiązaną dyskusję?

Klient zgłosił problem z towarem, który kupił w listopadzie i od tamtej chwili używa. Od razu reagowaliśmy, żeby przesłam nam produkt a jeśli jest naprawdę uszkodzony to zwrócimy koszt wysyłki i wyślemy nowy albo zwrócimy koszt wysyłki i oddamy pieniądze. Na to klient już niereagował a po 14 dniach jak poprosiliśmy o ukończenie dyskusji oznaczył, że dyskusja jest nierozwiązana.  

 

Safe_Home_Europe_0-1709887626468.png

 

Safe Home europe

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie trudno coś z pozycji sprzedającego zrobić, @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Safe_Home_Europe
#9 Pomysłodawca#

A co ciekawe, od razu przyszła odpowiedź że kupujący może skorzystać z Allegro Protect. Tylko że allegro protect odnosi się jedynie do nowych, dopiero co kupionych produktów, ale może się mylę. Jeszcze punkty nam odejmą, tylko dlatego że chcieliśmy od razu pomóc klientowi. 

Proszę pomóżcie, jeśli się pomóc da. Dzięki. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Safe_Home_Europe klient zgłosił Ci reklamację , a Twoim obowiązkiem jest się do niej odnieść i podjąć decyzję do 14 dni od zgłoszenia , teraz allegro zwróci klientowi koszty i doliczy Ci tę kwotę do rachunku .

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

a od kiedy rozpatrywanie reklamacji bez odsyłania towaru jest normą ?

W takim wypadku można napisać, że Klient ma towar zwrócić i czekać na towar, celem sprawdzenia. Klient zgłasza reklamację i jeśli towar jest uszkodzony (a żąda np. wymiany lub naprawy) to towar odsyła.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiemy żeś zgodnie z prawem w 14dniach rozpatrzył reklamację?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 to ześ po polskiemu napisał ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No ...prawie.😂

oznacz moderatorów

Safe_Home_Europe
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za wszystkie komentarze. Klient nie zgłosił reklamacji tylko zaczął dyskusje a zupełnie nie reagował na nasze wiadomości. Na szczęście dla nas allegro pomogło nam ukończyć dyskusję i oddało nam stracone punkty. Kdyby to była reklamacja od początku nie było by problemu. 

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Safe_Home_Europe  Z opisu wygląda że to jednak była reklamacja, jednak stał się cud i ktoś  z Allegro rozpatrzył tą reklamację uczciwie.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale może jeszcze będzie na Allegro normalnie?

oznacz moderatorów

Safe_Home_Europe
#9 Pomysłodawca#

@br. musimy wierzyć, że będzie lepiej 🙂

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

Po pierwsze jeśli Klient twierdzi, że towar jest uszkodzony - poproś o odesłanie towaru. Nie masz obowiązku rozpatrywania reklamacji zdalnie (możesz ją odrzucić jeśli nie będzie chciał odesłać towaru). Jak towar otrzymasz - rozpatrz w/g aktualnie obowiązujących przepisów.

Jeśli nie potrzebujesz towaru na miejscu - poproś o foto/film itp.

oznacz moderatorów