Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Bardzo proszę o pomoc. Klient 3.07.2020 zamówił u nas etui do telefonu. Miał problem z realizowaniem płatności, płatność u nas została oznaczona jako "płatność anulowana", klient w wiadomości został poinformowany, że płatnośc nie przeszła i że ma możliwość ponownego zamówienia etui. 30.09.2020 klient napisał negatywną opinię "wykonałem przelew jednak towar do mnie nie dotarł. sprzedający przestał odpisywać na wiadomości". Kontaktowałam się z klientem telefonicznie, twierdził, że nie odpisywaliśmy mu na wiadomości co nie jest prawdą. Pieniądze do nas nie dotarły, więc nie mogliśmy wysłać klientowi towaru. Klient przestał odpisywać na wiadomości na portalu allegro. Dana opinia została niesłusznie wystawiona ( po prawie 2 miesiącach ) i jest dla nas jako firmy bardzo krzywdząca. Co w takiej sytuacji? Allegro twierdzi, że ocena nie narusza regulaminu, mimo, że jest wystawiona nniesłusznie.
Próbuj do skutku: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
Różni pracownicy różnie oceniają sytuację.
@Bosman_riviera Ogólnie nic my ci tu nie pomożemy, temat wałkowany na okrągło, Allegro nie usuwa komentarzy jeżeli nie są obraźliwe. Kupujący ma prawo do własnej, subiektywnej oceny.Możesz spróbować:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
@LEW433 Czy można nazwać kogoś kupującym skoro nie zapłacił za przedmiot? Kupującym by był gdyby zapłacił a tak jest tylko cwaniakiem który w tym przypadku obraził sprzedawcę wystawiając mu niesłusznego negatywa.
Ocena nie narusza regulaminu, a chociaż sprawdzili status płatności? Sprawdzili historię wiadomości? Według regulaminu ocena transakcji powinna być zgodna z jej prawdziwym przebiegiem...
Stwierdzili, że klient mógł dokonać płatności poza systemem allegro co jest kompletną bzdurą nawet po pokazaniu screenów z konta z tego dnia, że danej platności nie było
Pozwolę sobie przywołać @nat_not . Co w przypadku kiedy jest się w stanie udowodnić komentarz niezgodny z prawdą? Jeżeli wyciąg z banku udowadnia brak płatności poza systemem i status płatności zamówienia nie wykazuje zrealizowanej wpłaty? Historia wiadomości również dostępna jest do analizy pracowników Allegro, więc można łatwo sprawdzić czy sprzedający nie odpisywał na wiadomości.
Ewidentnie wygląda to na komentarz niezgodny z regulaminem 🙂
Mogę wiedzieć o jaki punkt regulaminu chodzi? Allegro umywa ręce i twierdzi, że nie mogą stwierdzić braku płatności
@Bosman_riviera Artykuł 11 punkt 5
https://allegro.pl/regulamin#artykul-11-system-ocen
Niestety Allegro pewnie widzi jedynie "brak wulgaryzmów".
A dlaczemu nie ma możliwości ponownego zamówienia?
Jest tylko klient z takiej możliwości nie skorzystał. Dostał od nas zwrotną wiadomość, że towar wrócił na stan i może go zamówić i cisza, zero kontaktu ze strony klienta ( rozmowy poprzez allegro) a potem po 2 miesiacach negatyw i sugerowanie, że z naszej strony brak kontaktu
@Bosman_riviera My tu możemy sobie pogadać i cię "pożałować", napisz do Allegro na link podany powyżej.
Niestety allegro stwierdziło, że oni nie mogą stwierdzić, że my wpłaty nie otrzymaliśmy dlatego szukam innego rozwiązania
@Bosman_riviera Odwracając sytuację: a mogą stwierdzić, że wpłatę otrzymaliście?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie. I tu jest paradoks całej sytuacji, bo wysyłałam screen, gdzie ewidentnie jest płatność anulowana i oni twierdzą, że nic nie mogą zrobić nawet jeśli komentarz jest kłamstwem i robi z nas złodziei.
@Bosman_riviera No to chyba pozostaje Ci tylko wysłać niedoszłemu kupującemu przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza (jeśli chcesz w to się bawić).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
W przypadku kłamliwego komentarza najbardziej skuteczne są przedsądowe wezwania do usunięcia komentarza-w 99,99 %.
Jak można to zrobić?