anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

niesłuszna negatywna ocena

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Bardzo proszę o pomoc. Klient 3.07.2020 zamówił u nas etui do telefonu. Miał problem z realizowaniem płatności, płatność u nas została oznaczona jako "płatność anulowana", klient w wiadomości został poinformowany, że płatnośc nie przeszła i że ma możliwość ponownego zamówienia etui. 30.09.2020 klient napisał negatywną opinię "wykonałem przelew jednak towar do mnie nie dotarł. sprzedający przestał odpisywać na wiadomości". Kontaktowałam się z klientem telefonicznie, twierdził, że nie odpisywaliśmy mu na wiadomości co nie jest prawdą. Pieniądze do nas nie dotarły, więc nie mogliśmy wysłać klientowi towaru. Klient przestał odpisywać na wiadomości na portalu allegro. Dana opinia została niesłusznie wystawiona ( po prawie 2 miesiącach ) i jest dla nas jako firmy bardzo krzywdząca. Co w takiej sytuacji? Allegro twierdzi, że ocena nie narusza regulaminu, mimo, że jest wystawiona nniesłusznie.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Próbuj do skutku: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 
Różni pracownicy różnie oceniają sytuację. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Bosman_riviera Ogólnie nic my ci tu nie pomożemy, temat wałkowany na okrągło, Allegro nie usuwa komentarzy jeżeli nie są obraźliwe. Kupujący ma prawo do własnej, subiektywnej oceny.Możesz spróbować:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@LEW433  Czy można nazwać kogoś kupującym skoro nie zapłacił za przedmiot? Kupującym by był gdyby zapłacił a tak jest tylko cwaniakiem który w tym przypadku obraził sprzedawcę wystawiając mu niesłusznego negatywa.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Ocena nie narusza regulaminu, a chociaż sprawdzili status płatności? Sprawdzili historię wiadomości? Według regulaminu ocena transakcji powinna być zgodna z jej prawdziwym przebiegiem...

oznacz moderatorów

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Stwierdzili, że klient mógł dokonać płatności poza systemem allegro co jest kompletną bzdurą nawet po pokazaniu screenów z konta z tego dnia, że danej platności nie było

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Pozwolę sobie przywołać @nat_not . Co w przypadku kiedy jest się w stanie udowodnić komentarz niezgodny z prawdą? Jeżeli wyciąg z banku udowadnia brak płatności poza systemem i status płatności zamówienia nie wykazuje zrealizowanej wpłaty? Historia wiadomości również dostępna jest do analizy pracowników Allegro, więc można łatwo sprawdzić czy sprzedający nie odpisywał na wiadomości.

Ewidentnie wygląda to na komentarz niezgodny z regulaminem 🙂

oznacz moderatorów

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Mogę wiedzieć o jaki punkt regulaminu chodzi? Allegro umywa ręce i twierdzi, że nie mogą stwierdzić braku płatności

 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Bosman_riviera  Artykuł 11 punkt 5

DarkStoorM_0-1601562107329.png

https://allegro.pl/regulamin#artykul-11-system-ocen

Niestety Allegro pewnie widzi jedynie "brak wulgaryzmów".

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

A dlaczemu nie ma możliwości ponownego zamówienia? 

oznacz moderatorów

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Jest tylko klient z takiej możliwości nie skorzystał. Dostał od nas zwrotną wiadomość, że towar wrócił na stan i może go zamówić i cisza, zero kontaktu ze strony klienta ( rozmowy poprzez allegro) a potem po 2 miesiacach negatyw i sugerowanie, że z naszej strony brak kontaktu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Bosman_riviera  My tu możemy sobie pogadać i cię "pożałować", napisz do Allegro na link podany powyżej.

oznacz moderatorów

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Niestety allegro stwierdziło, że oni nie mogą stwierdzić, że my wpłaty nie otrzymaliśmy dlatego szukam innego rozwiązania

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Bosman_riviera Odwracając sytuację: a mogą stwierdzić, że wpłatę otrzymaliście?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Bosman_riviera
#8 Zapaleniec#

Nie. I tu jest paradoks całej sytuacji, bo wysyłałam screen, gdzie ewidentnie jest płatność anulowana i oni twierdzą, że nic nie mogą zrobić nawet jeśli komentarz jest kłamstwem i robi z nas złodziei.

 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Bosman_riviera No to chyba pozostaje Ci tylko wysłać niedoszłemu kupującemu przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza (jeśli chcesz w to się bawić).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

W przypadku kłamliwego komentarza najbardziej skuteczne są przedsądowe wezwania do usunięcia komentarza-w 99,99 %.

oznacz moderatorów

MY_MD2
#4 Eksplorator#

Jak można to zrobić?

oznacz moderatorów