Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencję, mimo moich próśb o usunięcie oceny jestem oczywiście zbywana. Kupujący który założył mi dyskusję i działał złośliwie(oczywiście pracownicy allegro udają,że nie widzą jego wypowiedzi) a widać to w każdej napisanej przez niego wiadomości odjął też wszystkie gwiazdki za zgodność produktu z opisem a zażądał aby nie wysyłać mu paczki i anulować transkację. Skoro nie chcecie usunąć oceny ze względu na ewidentne złośliwe działanie to proszę usunąc ją gdyż jest jest wbrew zasadom, nie można oceniac zgodności z opisem jeśli nie miał fizycznie produktu. Od pracownika dostaję robotyczne odpowiedzi: "Przykro mi, ale niestety nie mogę, mimo szczerych chęci, usunąć oceny kupującego, są to kwestie bardzo trudne do zweryfikowania i tym samym nie mogę podważyć słuszności oceny wystawionej przez kupującego" istna kpina, wszystko jest czarno na białym a pracownicy piszą,że nic nie widzą i tak bardzo ciężko jest to ocenić....
Dodam,że pomimo szkodliwego działania podkreślam też ciągle wystawienie oceny za brak zgodności z opisem i jeszcze żaden pracownik się do tego nie odnióśł,jest to całkowicie ignorowane
Jak masz taką informację od pracowników Allegro to nikt tu nie usunie Ci opinii.
Dlatego proszę o interwencję pracownika/moderatora. Przeciez nie można oceniać zgodności z opisem jesli nie odebrało się produktu! Niegdys otrzymałam nawet informacje od allegro że w przypadku anulacji zamówienia ocene kupującego usuwa się. Mam to nawet w zapisie rozmowy. Dlatego nie rozumiem dlaczego jest to ignorowane
@petinek_pl a kupujący anulował zamówienie? Czy ty anulowałeś? I czemu kupując założył Ci dyskusje?
Kupujący zażądał w dyskusji aby anulować jego zamówienie i nie wysyłać paczki. A założył dyskusję ponieważ żądał wysyłki paczki w 1 dzień choć dokonał zakupu w ofercie w której widniało - wysyłka 2 dni robocze. Pomijam już robienie wielkiej afery z powodu 1 dnia wysyłki ( sama czasem otrzymuję produkty po tygodniu i nie robiłam problemów) ale gdyby to jeszcze było z mojej winy. Nawet pracownik tłumaczył człowiekowi,że w ofercie było jasno napisane i sprzedawca nie popełnił żadnego uchybienia. Kupujący pisał,że go to nie interesuje i żąda paczki na już. Po czym przez 2 dni wyżywał się,obrażał, nawet groził co zgłaszałam na allegro i nic. Zero konsekwencji. Otrzymałam za to negatywa (również nieuprzejmego) i odjęcie wszystkich gwiazdek za zgodnośc produktu z opisem (??) i oczywiście allegro nie widzi podstaw usunięcia. Mają też wgląd w całą dyskusję..
@petinek_pl a napisał coś w komentarzu? Próbowałeś pisać do allegro kilkukrotnie? Było kilka wątków , w których pisali, że czasami trafiła się osoba z obsługi, że usuwała komentarz. W ostateczności zostaje Ci droga cywilnoprawna.
Tak, że nie podoba mu się podejście do klienta( uprzejme pomimo tego,że on ciągle obrażał) ponieważ nie dostał paczki na już. Oraz oczywiście obraźliwy komentarz którego allegro nie znalazło w słowniku i uznało za neutralny. Oczywiście próbowałam też wielokrotnie prosić o pomoc allegro jednak zawsze bezskutecznie. Niestety nie trafiłam na życzliwą osobę.
@petinek_pl Tutaj podziałać może jedynie przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza i jeśli nie to faktycznie pociągnięcie tego dalej.
Nic innego nie zrobisz - chyba, że uda się dogadać w co wątpię.
Dzień dobry. Proszę mi powiedzieć. Jak poprawnie napisać przedsądowe wezwanie? Z góry dziękuję. Pozdrawiam
@petinek_pl polecam raz przeczochrac takiego kupujacego w sądzie cywilnym o duze odszkodowanie potem ma sie jednak ten prawomocny wyrok ktorym mozna trzasnac w pysk innego kupujacego chama zeby sie uspokoil i samo allegro z pytaniem czy chca dzialac na szkode kupujacego czy zamiataja sprawe pod dywan reasumujac odbebnisz moze i 2 lata ale potem masz solidny argument chociazby po to by sadzac allegro na dupie. Taki konsultant ma wkodowane chronic kupujacego nawet jak nie ma racji i jest chamem jak go trzasniesz w twarz prawomocnym wyrokiem to dostanie zwarcia w mozgu. Chronic kupujacego poprzez uniemozliwienie mu dzialania na swoja niekorzysc blokujac mu mozliwosc dzialania na swoja niekorzysc
@petinek_pl Widzę, że otrzymałeś już odpowiedź w sprawie o numerze 35065561. Przykro mi, ale nie mogę podważać decyzji osoby specjalizującej się w tematyce komentarzy. Jeśli chciałbyś pozyskać więcej informacji, sugeruję, abyś kontynuował korespondencję drogą mailową.
@w_kiwi czyli standardowo ignorowanie tego wszystkiego co piszę i brak chęci jakiejkolwiek pomocy. Nawet jak pisze czarno na białym i każdy to widzi, to pracownicy udają że nic nie widzą. I spychologia. A już najlepsza rada to odesłanie do porozumienia z kupującym i pisanie do człowieka,który ma radochę z robienia na złość i nawet tego nie kryje. Widzę,że nikt tutaj po ludzku nie podejdzie do sprzedawcy.
Niebywałe jest to jak się tutaj traktuje sprzedawców, choćby położyć przed nosem stertę dowodów to zero reakcji, zawsze robotyczne odpowiedzi i wręcz poniżające na zasadzie wesołego "jeśli chcesz dowiedzieć się więcej napisz do konsultanta którego nie obchodzisz" albo " radzę porozumieć się z kupującym który wyzywa sprzedawcę od kilku dni i liczę na pozytywne rozwiązanie".. brak słów..
@petinek_pl wszystko rozumiem tylko jedno mnie nurtuje , a mianowicie to -,,zażądał aby nie wysyłać mu paczki i anulować transkację.,, ....może wyjaśnisz ...?
Już tłumaczę. Według opisu oferty paczka miała zostać wysłana przykładowo w środę. Kupujący napisał w środę że paczka powinna być już u niego dziś i to oszustwo. I że w takim wypadku cyt."oddajcie kasę" plus kilka epitetów i zaznaczył zwrot w zamówieniu.
@petinek_pl wobec tego jeszcze jedno pytanie , co masz na myśli pisząc ,,Według opisu oferty paczka miała zostać wysłana.......,,, i jak to się ma do hmmm... przewidywanego czasu dostawy dopisywanego przez allegro , a prezentowanego w Twojej ofercie ?
W opisie oferty-wysyłka 2 dni. Paczka przygotowana do wysłanie zgodnie z tym 2-go dnia. Allegro w dyskusji potwierdziło,że kupujący się myli i wysyłka zgodnie z opisem ma nastąpić 2-go dnia. Wszystkie informacje zgodne. Mimo to kupujący chce ją 1-go dnia.
@petinek_pl domniemam ,że robisz sobie bałagan wysyłając nieregularnie , tu niestety trzeba działać według szablonów 2 dni to ma być 2 dni i niema wysyłania wcześniej choćby się paliło i waliło ,widać algorytm załapał kilka paczek wysłanych / doręczonych wcześniej niż deklarujesz i pokazał klientowi przewidywany inny przewidywany czas doręczenia ..... popracuj nad tym
Możliwe,że to kwestia algorytmu. Natomiast allegro potwierdziło kupującemu,że paczka jest przygotowana zgodnie z opisem i brak tutaj błędów. Otrzymał też screen i zapewnienie od pracownika że się myli. Normalny człowiek by przeprosił za niedopatrzenie. A tutaj kupujący wprost napisał,że nie interesuje go to co piszę ja ani allegro. I walnął negatywa. Kuriozum jest już w ogóle robienie tak wielkiej afery z powodu 1 dnia wysyłki (żeby jeszcze opóźnionego). Wiele razy paczki były mi wysyłane nawet po tygodniu opóźnienia i sklep nawet mnie nie informował( u Nas nawet w drobiazgach kontaktujemy się z klientem i dbamy żeby był zadowolony) i mimo to do głowy by mi nie przyszło robić takie afery. Tutaj klient to ewidentny cham który chciał się wyżyć co widać w dyskusji a allegro udaje,że nic nie widzi.