Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencję, mimo moich próśb o usunięcie oceny jestem oczywiście zbywana. Kupujący który założył mi dyskusję i działał złośliwie(oczywiście pracownicy allegro udają,że nie widzą jego wypowiedzi) a widać to w każdej napisanej przez niego wiadomości odjął też wszystkie gwiazdki za zgodność produktu z opisem a zażądał aby nie wysyłać mu paczki i anulować transkację. Skoro nie chcecie usunąć oceny ze względu na ewidentne złośliwe działanie to proszę usunąc ją gdyż jest jest wbrew zasadom, nie można oceniac zgodności z opisem jeśli nie miał fizycznie produktu. Od pracownika dostaję robotyczne odpowiedzi: "Przykro mi, ale niestety nie mogę, mimo szczerych chęci, usunąć oceny kupującego, są to kwestie bardzo trudne do zweryfikowania i tym samym nie mogę podważyć słuszności oceny wystawionej przez kupującego" istna kpina, wszystko jest czarno na białym a pracownicy piszą,że nic nie widzą i tak bardzo ciężko jest to ocenić....
@petinek_pl różni są klienci , ale nie potrzebnie wdajesz się w dyskusje , nie wysyłać to nie wysyłać , zadzwonić ...przeprosić ,wymyślić bajeczkę i może skończyłoby się bez negatywa , a tak to masz problem .
@az1rael może , ale ,, najłatwiej zgasić pożar w zarzewiu ,,
Na pewno nie. Kupujący od pierwszej wiadomości był chamski,żadnego dzień dobry tylko pretensja z wykrzyknikiem i obelgi. I odpowiadałam w dyskusji bardzo uprzejmie mimo to. Jedynym faktem jest,że rzeczywiście trzeba było przestać rozmawiać po pierwszych 2 zdaniach. Ale negatyw i tak by był, bo wystawił go zaraz na początku dyskusji. Inna kwestia, to że nie mam za co przepraszać, że chciałam wysłać paczkę w deklarowanym terminie.
Nic nie zdziałasz, allegro w przypadku ocen transakcyjnych jest nieugięte i bardzo rzadko usuwa komentarz, w sumie tylko jak są przekleństwa.
Tak to jest istna kpina. A to dlatego że według pracowników "Kupujący ma prawo ocenić przebieg transakcji nawet gdy do niej nie doszło".. a najśmieszniejsze jest że cały przebieg jest zapisany w dyskusji gdzie klient obraża,grozi i jest nawet proszony uwaga 5 RAZY! pracownika o zachowanie kultury którą także ignorują. Żeby było jeszcze weselej allegro widzi,że klient ma gdzieś ich prośby i nie reaguje. Dostałam informację,że "dział bezpieczeństwa nie widzi podstaw do podjęcia działań" xD
Zaczynam myśleć,że pracownicy się na mnie uwzięli. Czy ktoś miał takie sytuacje,że naprawdę ewidentna była wina kupującego a mimo to nikt nie chciał kiwnąć palcem? Dodatkowo notuję nagłe spadki sprzedaży z dnia na dzień o 75%, jakby na złość. Czy ktoś miał podobnie?
Patrząc czasem na oceny u innych,zauważam wiele usuniętych przez allegro ocen. Czy to znaczy,że wszędzie jest tyle przekleństw czy po prostu dla innych są bardziej życzliwi. Ciężko uwierzyć,że co drugi komentarz byłby tak obraźliwy..
Oceny mogą usunąć tez kupujący, np. Po otrzymaniu wezwania przedsądowego albo po prostu po dogadaniu się ze sprzedającym. Usunięte oceny nie oznacza automatycznie ze usunięte przez Allegro.
No wreszcie zobaczyłam, że któraś napisała, że nie może kiedy nie może. Zamiast kopiuj wklejek xD.
Należy odpowiedzieć sobie kto na tym traci.
Niestety sprzedawca. Bo wystarczy kilka takich ocen jeśli sprzedaż nie jest gigantyczna i wszystko leci w dół. Mnie samej od tej JEDNEJ oceny już oczywiście odebrano mi SS i straszenie,że 3/4 sprzedawców radzi sobie lepiej. A allegro się niczym nie przejmuje, jest przecież milion innych sprzedawców, a kupujący i tak będą tu lgnąć bo mają tu pozwolenie na wszystko. Przychodzą hejterzy i wariaci bo wiedzą,że mogą bezkarnie robić co chcą i i tak będą mieć ochronę.
Rozumiem doskonale, jak musi Ci to odbierać zapał, by się starać i dbać o klienta. "Klient nasz pan" wchodzi tu na absurdalny level 🙂
Powiem jednak, że ja chętniej kupuję u sprzedawcy, który ma dwa negatywy i się do nich kulturalnie ustosunkował, niż u kogoś, kto ma setki tysięcy komentarzy, a te negatywne i tak giną mu w tłumie. Naprawdę w oczach rozsądnych klientów nic nie tracisz. Pomyśl sobie, jak sfrustrowany musi być człowiek, który nawet na allegro wyzywa innych bez grama pokory i kultury. Cieszmy się, że nie nie musimy takich ludzi obsługiwać codzienne.
Potraktuj to, jak kolejną lekcję i dalej rób swoje. Szkoda siwych włosów na takich typów i próbę zmiany frontu u pracowników allegro.
Ehh No nie możemy tak po prostu odpuszczać. Allegro naprawdę pozwala kupującym na wszystko, wszystkie wiadomości do nich są zbywane formułkami kopiuj-wklej a nam leci jakość (a przez to wielkość) sprzedaży za jakichś frustratów. Ja dostałam w lipcu 2 negatywne komentarze sugerujące ze sprzedaje podróbki. Obydwaj kupujący dostali wezwania przedsądowe z których nic sobie nie zrobili i w przyszłym tygodniu składam pozwy o naruszenie dóbr. Sprzedaje oryginalne produkty i nie mam zamiaru pozwalać na to żeby ktoś mnie oczerniał bo ma zły dzień.
@Health___Beauty mam nadzieję że wszystko będzie po twojej myśli i że nakopiesz im rozumu przez zadek
Tak zgadza się. I kupujący takimi wezwaniami się nie przejmują. Gratuluję zaparcia w działaniu i pozwu, jednak większości zapewne nie chce się tego wszystkiego z powodu oceny na allegro. Sama nie mam siły szarpać się po sądach z powodu jednej oceny, wydać pieniądze, nerwy na kolejne kłótnie oraz brak pewności że sąd się przychyli a nie jak na allegro uzna że kupujący może wszystko..
@petinek_pl w innych przypadkach też odpuściłam ale bezpodstawne oskarżenie o sprzedaż podróbek to jest coś na co nie pozwolę. Myślę, że szansa na wygraną jest duża - mam dowody na to, że sprzedaję oryginalne kosmetyki. A jeśli jeden czy drugi delikwent będzie miał do końca życia w papierach wyrok za zniesławienie to może następnym razem pomyśli zanim coś bez sensu napisze.
@Health___Beauty nie o to chodzi ze on bedzie miall wyrok ty bedziesz miala wyrok a potem przy kolejnej takiej sprawie pytasz allegro pokazujac wyrok czy zamiata pod dywan czy robisz ich kupujacemu z zadu jesien sredniowiecza za to ze pozwolili mu na za duzo bo ty chetnie swoje wywalczysz a jego zaboli
@az1rael to też 🙂
Miałam podobną sytuację. Opisałam ją krótko: "kupujący w adresie dostawy do firmy podał nazwisko odbiorcy (nieznane w tej firmie). Paczka wróciła do nadawcy, po czym kupujący wystawił negatywa i 1 gwiazdkę za jakość towaru. Allegro tą ocenę usunęło - nie można oceniać jakości towaru, którego się nie otrzymało a paczka nie dotarła do odbiorcy z winy kupującego. Zamów rozmowę tel. w tej sprawie, "sztuczna inteligencja" ma problemy pisemną komunikacją.
@w_kiwi I tutaj nie rozumiem, mam taką samą sytuację odjęte gwiazdki za zgodnośc z opisem, odebrany przez to SS a paczka nawet nie wysłana bo kupujący zażądał by jej nie wysyłać. Znowu przypadek że mnie allegro nie chce usunąc takiej oceny? Innym są one usuwane, jest to wbrew zasadom oceniać produkt ktorego się nie widziało na oczy..