Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Moje konto zostało ograniczone w związku z rzekomym brakiem odpowiedzi w dyskusji w terminie 24h, co nie jest zgodne ze stanem faktycznym, ponieważ jej udzieliłem, a sama dyskusja jest już rozwiązana.
Otrzymałem wiadomość, że ograniczenie potrwa 3 dni i nie zostanie zdjęte wcześniej.
Czy w sytuacji, w której Konsultant dokonał błędnej interpretacji możliwe jest wcześniejsze zdjęcie blokady?
Opisałem to w zgłoszeniu: "49313856" ref:!00D240aE05.!500Ti0MVpGC:ref.
Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia
Hard Bike
@HardBike Przykro mi, ale na forum nie mam możliwości zajęcia się kwestią blokady konta. Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową.
Dziękuję, ale od rana nikt mi nie odpisuje, a z formularza kontaktowego zniknęły opcje chatu i rozmowy telefonicznej, więc przypuszczam iż w związku z ograniczeniem moja wiadomości na 3 dni dostały najniższy priorytet. Bardzo Panią proszę o zapoznanie się ze zgłoszeniem "49313856" ref:!00D240aE05.!500Ti0MVpGC:ref i o zdjęcie blokady.
Nałożono ją tytułem rzekomego braku odpowiedzi w dyskusji w terminie 24h, co nie miało miejsca, ponieważ odpisałem już po 2 minutach i konsultant najwyraźniej uznał to za autoresponder, czyli w jego interpretacji brak odpowiedzi. Nie mam autorespondera, napisałem ją ręcznie, a sama dyskusja jest już rozwiązana, zgodziłem się na zwrot pieniędzy z własnej kieszeni właśnie po to, żeby nie mieć ograniczenia, na którym stracę więcej niż na tej trasakcji.
Moje konto zostało ograniczone nie ze względu na brak odpowiedzi, tylko ZA ZBYT SZYBKĄ ODPOWIEDŹ. Konsultant nie powinien mieć możliwości blokowanie ograniczania konta bez uzasadnienia sprzedającego.
Dziękuję
@w_kiwi Proszę o odpowiedź.
@HardBike przykro mi, ale tak jak napisała Wiktoria, nie jesteśmy w stanie pomóc w tej sytuacji.
Nie mamy możliwości zdjęcia blokady, zapewniam, że Twoje zgłoszenie ma wysoki priorytet i wkrótce otrzymasz odpowiedź w wiadomości e-mail od odpowiedniego działu.