Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedaję kosmetyki, mam około 1000 ofert. Dostałam 2 negatywne komentarze (jeden prawie rok temu, w marcu zniknie, kupująca nie doczytała ani w opisie oferty, ani w tytule, ani w parametrach rozmiaru maski i myślała, że płaci za większą). Ale bardziej martwię się tym drugim, z wczoraj. Kupująca napisała że dostała użyte produkty. Mogła je zwrócić (DPD SMART), ale łatwiej było wystawić negatywa. A to, żeby były choć otwierane nie jest możliwe. Zamówiła 3 produkty, z czego 2 były ZAFOLIOWANE, a trzeciego producent nie foliuje w ogóle (napisałam to w opisie oferty). Czy sprzedawca ma jakąś możliwość obrony przed kłamliwymi negatywami poza proszeniem się kupującego o zmianę? Wiadomo że jak nie będzie miał ochoty to nie zmieni choćby wiedział, że nie ma racji. Proszę o pomoc tym bardziej, że przez tą ocenę stracę status Super Sprzedawcy- jutro mam weryfikację @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kupująca nie odbiera telefonu, więc nie mam jak wyjaśnić sytuacji 🤷
@wiki0441 nic nie zrobisz i nikt Ci nie pomoże , często takie oceny wystawiane są w celu wymuszenia gratyfikacji , odpisz sensownie i rzeczowo na ocenę , a SS ?? ...czym się martwisz ... poza znaczkiem w zasadzie żadnych korzyści , wróci za miesiąc .
Wg mnie znaczek super sprzedawcy pomaga przekonać kupującego do zakupu w mnie, zwłaszcza że mam dużą konkurencję - ogrom kont sprzedaje produkty tej samej marki.
@wiki0441 może , ale odsetek klientów zwracających na to uwagę jest niewielki.... ba ....mało klientów wie o on oznacza, kiedyś tam... straciłem SS i nie zauważyłem żadnego ruchu w obrotach zadbaj o cenę i czas wysyłki .. to podstawa . .
@mdrogeria Ja osobiście zwracam na to uwagę i wybieram oferty które mają lepszego sprzedającego, bo zakładam, że lepiej czasem nawet trochę dołożyć niż się bujać z niefrasobliwym, albo z niekompetentnym sprzedawcą.
@wiki0441 Współczuję Tobie. Widzę, że udało Ci się dogadać, bo nie mogę znaleźć tego negatywa, a co za tym idzie obiektywnie ocenić, czy coś jeszcze możesz zrobić.
testowane na naprawdę sporym końcie, SS nie ma kompletnie żadnego znaczenia.
Super sprzedawca to było cenne oznaczenie, ale 15 lat temu. Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, czy którykolwiek z moich stu ostatnich transakcji na Allegro to był zakup od "super sprzedawcy", a większość ludzi raczej nawet nie wie, że coś takiego istnieje.
Dla mnie istotniejszy jest duży wybór form dostawy i rzetelny opis (a nie wypełniany na ślepo, typu kupuję budzik na baterie a w parametrach zasilanie 230V).
Nie obronisz się przed takimi komentarzami. Allegro pozwala na wystawiania komentarzy osobom, które zrezygnowały z zakupu tuż po zamówieniu, więc i w Twoim przypadku nic nie zrobi. Na tym portalu liczy się Kupujący, a nie Sprzedawca.
@wiki0441 odżałuj te 150 czy 200 zł i idź do prawnika (koniecznie mającego pojęcie o ecommerce). Kupujący w końcu się obudzą, że nie mogą wystawiać negatywów dla sportu.
Miałam szczęście, udało mi się dogadać z kupującą i usunęła komentarz 🙂 Dzięki za wszystkie podpowiedzi
Nagrywać pakowanie produktow
A co to da ? nagrywać pakowanie to jedno, a wysłać to drugie.... no chyba, ze nagrywasz całą drogę paczki, pakowanie, droga do paczkomatu, wkładanie do paczkomatu i to wszystko bez cięć, ale to juz zakrawa o jakieś kuriozum.
masz pewnosc ze nie wyslano otwartych produktow
przecież można nagrać wiele wersji i później posłużyć się tą która jest najbardziej korzystna dla nagrywającego
przecież każde zamówienie jest inne mieliśmy taką klientkę która odesłała lejący się samoopalacz w rękawie z autoklawu, okazało się że pi..da strzykawką od wenflonu spuściła produkt z puszki i uzupełniła wodą
Pomysłowość ludzka nie zna granic wstydu i cwaniactwa.
co do granic wstydu to ona przebiła chyba większość klientów
zadzwoniłem się o reklamację zapytać to uwaga pomyliła mnie z drugim kupującym u którego kupiła ten sam samoopalacz i zaczęła na mnie napierdalać do mnie że kupiła już w innej firmie ten sam produkt i tam jej nie chcą uznać reklamacji od ręki a ta partia towaru jest jakaś felerna bo tu kupiła to samo i ten sam problem jest
rozwaliła mnie bo opierdoliła mi dupę myśląc że o reklamację dzwoni sprzedawca nr 2
na nieszczęście trafiła na kogoś kto poznał w czym dosłała puszkę samoopalacza na reklamację a potem wydedukowałem sobie resztę bo wiedziałem jakie wyposażenie ma sterylizatora w tym cieniutkie wenflony i igły do zakłuwania w żyły
Ja miałam dyskusję- reklamację od osoby która nic u mnie nie kupiła 🤷 Da się?
Ale przecież to sprzedawca oszukuje...
Tak, jest to zgodne z regulaminem Allegro!!😥