anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesłuszny negatyw

wiki0441
#13 Ambasador#

Witam, sprzedaję kosmetyki, mam około 1000 ofert. Dostałam 2 negatywne komentarze (jeden prawie rok temu, w marcu zniknie, kupująca nie doczytała ani w opisie oferty, ani w tytule, ani w parametrach rozmiaru maski i myślała, że płaci za większą). Ale bardziej martwię się tym drugim, z wczoraj. Kupująca napisała że dostała użyte produkty. Mogła je zwrócić (DPD SMART), ale łatwiej było wystawić negatywa. A to, żeby były choć otwierane nie jest możliwe. Zamówiła 3 produkty, z czego 2 były ZAFOLIOWANE, a trzeciego producent nie foliuje w ogóle (napisałam to w opisie oferty). Czy sprzedawca ma jakąś możliwość obrony przed kłamliwymi negatywami poza proszeniem się kupującego o zmianę? Wiadomo że jak nie będzie miał ochoty to nie zmieni choćby wiedział, że nie ma racji. Proszę o pomoc tym bardziej, że przez tą ocenę stracę status Super Sprzedawcy- jutro mam weryfikację  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

wiki0441
#13 Ambasador#

Kupująca nie odbiera telefonu, więc nie mam jak wyjaśnić sytuacji 🤷

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wiki0441 nic nie zrobisz i nikt Ci nie pomoże , często takie oceny wystawiane są w celu wymuszenia gratyfikacji , odpisz sensownie i rzeczowo na ocenę , a SS ?? ...czym się martwisz ... poza znaczkiem w zasadzie żadnych korzyści , wróci za miesiąc .

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Wg mnie znaczek super sprzedawcy pomaga przekonać kupującego do zakupu w mnie, zwłaszcza że mam dużą konkurencję - ogrom kont sprzedaje produkty tej samej marki. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wiki0441 może , ale odsetek klientów zwracających na to uwagę jest niewielki.... ba ....mało klientów wie o on oznacza, kiedyś tam... straciłem SS i nie zauważyłem żadnego ruchu w obrotach zadbaj o cenę i czas wysyłki .. to podstawa . .

oznacz moderatorów

kkkozak1
#3 Debiutant#

@mdrogeria Ja osobiście zwracam na to uwagę i wybieram oferty które mają lepszego sprzedającego, bo zakładam, że lepiej czasem nawet trochę dołożyć niż się bujać z niefrasobliwym, albo z niekompetentnym sprzedawcą.

@wiki0441 Współczuję Tobie. Widzę, że udało Ci się dogadać, bo nie mogę znaleźć tego negatywa, a co za tym idzie obiektywnie ocenić, czy coś jeszcze możesz zrobić.

oznacz moderatorów

the-foe
#12 Orędownik#

testowane na naprawdę sporym końcie, SS nie ma kompletnie żadnego znaczenia.

oznacz moderatorów

PIKeRn
#10 Popularyzator#

Super sprzedawca to było cenne oznaczenie, ale 15 lat temu. Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, czy którykolwiek z moich stu ostatnich transakcji na Allegro to był zakup od "super sprzedawcy", a większość ludzi raczej nawet nie wie, że coś takiego istnieje. 

Dla mnie istotniejszy jest duży wybór form dostawy i rzetelny opis (a nie wypełniany na ślepo, typu kupuję budzik na baterie a w parametrach zasilanie 230V). 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Nie obronisz się przed takimi komentarzami. Allegro pozwala na wystawiania komentarzy osobom, które zrezygnowały z zakupu tuż po zamówieniu, więc i w Twoim przypadku nic nie zrobi. Na tym portalu liczy się Kupujący, a nie Sprzedawca.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@wiki0441 odżałuj te 150 czy 200 zł i idź do prawnika (koniecznie mającego pojęcie o ecommerce). Kupujący w końcu się obudzą, że nie mogą wystawiać negatywów dla sportu.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Miałam szczęście, udało mi się dogadać z kupującą i usunęła komentarz 🙂 Dzięki za wszystkie podpowiedzi

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nagrywać pakowanie produktow

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

A co to da ?  nagrywać pakowanie to jedno,  a wysłać to drugie.... no chyba, ze nagrywasz całą drogę paczki,  pakowanie,  droga do paczkomatu,  wkładanie do paczkomatu i to wszystko bez cięć,  ale to juz zakrawa o jakieś kuriozum. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

masz pewnosc ze nie wyslano otwartych produktow

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

przecież można nagrać wiele wersji i później posłużyć się tą która jest najbardziej korzystna dla nagrywającego

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

przecież każde zamówienie jest inne mieliśmy taką klientkę która odesłała lejący się samoopalacz w rękawie z autoklawu, okazało się że pi..da strzykawką od wenflonu spuściła produkt z puszki i uzupełniła wodą

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pomysłowość ludzka nie zna granic wstydu i cwaniactwa.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

co do granic wstydu to ona przebiła chyba większość klientów 
zadzwoniłem się o reklamację zapytać to uwaga pomyliła mnie z drugim kupującym u którego kupiła ten sam samoopalacz i zaczęła na mnie napierdalać do mnie że kupiła już w innej firmie ten sam produkt i tam jej nie chcą uznać reklamacji od ręki a ta partia towaru jest jakaś felerna bo tu kupiła to samo i ten sam problem jest 
rozwaliła mnie bo opierdoliła mi dupę myśląc że o reklamację dzwoni sprzedawca  nr 2
na nieszczęście trafiła na kogoś kto poznał w czym dosłała puszkę samoopalacza na reklamację a potem wydedukowałem sobie resztę bo wiedziałem jakie wyposażenie ma sterylizatora w tym cieniutkie wenflony i igły do zakłuwania w żyły  

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Ja miałam dyskusję- reklamację od osoby która nic u mnie nie kupiła 🤷 Da się? 

Ale przecież to sprzedawca oszukuje... 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, jest to zgodne z regulaminem Allegro!!😥

oznacz moderatorów