Niesłuszny negatyw

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, sprzedaję kosmetyki, mam około 1000 ofert. Dostałam 2 negatywne komentarze (jeden prawie rok temu, w marcu zniknie, kupująca nie doczytała ani w opisie oferty, ani w tytule, ani w parametrach rozmiaru maski i myślała, że płaci za większą). Ale bardziej martwię się tym drugim, z wczoraj. Kupująca napisała że dostała użyte produkty. Mogła je zwrócić (DPD SMART), ale łatwiej było wystawić negatywa. A to, żeby były choć otwierane nie jest możliwe. Zamówiła 3 produkty, z czego 2 były ZAFOLIOWANE, a trzeciego producent nie foliuje w ogóle (napisałam to w opisie oferty). Czy sprzedawca ma jakąś możliwość obrony przed kłamliwymi negatywami poza proszeniem się kupującego o zmianę? Wiadomo że jak nie będzie miał ochoty to nie zmieni choćby wiedział, że nie ma racji. Proszę o pomoc tym bardziej, że przez tą ocenę stracę status Super Sprzedawcy- jutro mam weryfikację @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupująca nie odbiera telefonu, więc nie mam jak wyjaśnić sytuacji 🤷
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiki0441 nic nie zrobisz i nikt Ci nie pomoże , często takie oceny wystawiane są w celu wymuszenia gratyfikacji , odpisz sensownie i rzeczowo na ocenę , a SS ?? ...czym się martwisz ... poza znaczkiem w zasadzie żadnych korzyści , wróci za miesiąc .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wg mnie znaczek super sprzedawcy pomaga przekonać kupującego do zakupu w mnie, zwłaszcza że mam dużą konkurencję - ogrom kont sprzedaje produkty tej samej marki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiki0441 może , ale odsetek klientów zwracających na to uwagę jest niewielki.... ba ....mało klientów wie o on oznacza, kiedyś tam... straciłem SS i nie zauważyłem żadnego ruchu w obrotach zadbaj o cenę i czas wysyłki .. to podstawa . .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria Ja osobiście zwracam na to uwagę i wybieram oferty które mają lepszego sprzedającego, bo zakładam, że lepiej czasem nawet trochę dołożyć niż się bujać z niefrasobliwym, albo z niekompetentnym sprzedawcą.
@wiki0441 Współczuję Tobie. Widzę, że udało Ci się dogadać, bo nie mogę znaleźć tego negatywa, a co za tym idzie obiektywnie ocenić, czy coś jeszcze możesz zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
testowane na naprawdę sporym końcie, SS nie ma kompletnie żadnego znaczenia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super sprzedawca to było cenne oznaczenie, ale 15 lat temu. Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, czy którykolwiek z moich stu ostatnich transakcji na Allegro to był zakup od "super sprzedawcy", a większość ludzi raczej nawet nie wie, że coś takiego istnieje.
Dla mnie istotniejszy jest duży wybór form dostawy i rzetelny opis (a nie wypełniany na ślepo, typu kupuję budzik na baterie a w parametrach zasilanie 230V).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie obronisz się przed takimi komentarzami. Allegro pozwala na wystawiania komentarzy osobom, które zrezygnowały z zakupu tuż po zamówieniu, więc i w Twoim przypadku nic nie zrobi. Na tym portalu liczy się Kupujący, a nie Sprzedawca.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiki0441 odżałuj te 150 czy 200 zł i idź do prawnika (koniecznie mającego pojęcie o ecommerce). Kupujący w końcu się obudzą, że nie mogą wystawiać negatywów dla sportu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam szczęście, udało mi się dogadać z kupującą i usunęła komentarz 🙂 Dzięki za wszystkie podpowiedzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nagrywać pakowanie produktow

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co to da ? nagrywać pakowanie to jedno, a wysłać to drugie.... no chyba, ze nagrywasz całą drogę paczki, pakowanie, droga do paczkomatu, wkładanie do paczkomatu i to wszystko bez cięć, ale to juz zakrawa o jakieś kuriozum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
masz pewnosc ze nie wyslano otwartych produktow
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przecież można nagrać wiele wersji i później posłużyć się tą która jest najbardziej korzystna dla nagrywającego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przecież każde zamówienie jest inne mieliśmy taką klientkę która odesłała lejący się samoopalacz w rękawie z autoklawu, okazało się że pi..da strzykawką od wenflonu spuściła produkt z puszki i uzupełniła wodą

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomysłowość ludzka nie zna granic wstydu i cwaniactwa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co do granic wstydu to ona przebiła chyba większość klientów
zadzwoniłem się o reklamację zapytać to uwaga pomyliła mnie z drugim kupującym u którego kupiła ten sam samoopalacz i zaczęła na mnie napierdalać do mnie że kupiła już w innej firmie ten sam produkt i tam jej nie chcą uznać reklamacji od ręki a ta partia towaru jest jakaś felerna bo tu kupiła to samo i ten sam problem jest
rozwaliła mnie bo opierdoliła mi dupę myśląc że o reklamację dzwoni sprzedawca nr 2
na nieszczęście trafiła na kogoś kto poznał w czym dosłała puszkę samoopalacza na reklamację a potem wydedukowałem sobie resztę bo wiedziałem jakie wyposażenie ma sterylizatora w tym cieniutkie wenflony i igły do zakłuwania w żyły

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja miałam dyskusję- reklamację od osoby która nic u mnie nie kupiła 🤷 Da się?
Ale przecież to sprzedawca oszukuje...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, jest to zgodne z regulaminem Allegro!!😥