Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaczynam protest przeciwko niesprawiedliwym komentarzom. Bede zostawial same negatywne komentarze (mam do tego pelne prawo) za kazdy zakupiony przedmiot. Ostatnio dostaje tyle negatywow, ze grozi mi zablokowanie konta. Co najlepsze dostaje te komentarze za blache rzeczy, ktore daloby sie rozwiazacv jedna wiadomoscia. Przyklady za co dostalem negatywy:
1) zbyt duza ilosc tasmy - problem z odpakowaniem.
2) zle zabezpieczenie przesylki - zapewne kurierzy grali w pilke przesylka
błednie wyslane produkty. (mam slaby wzrok i zdarza mi sie mylic szczegolnie w wariantach produktowych, gdzie pudelka sa takie same - tak to moja wina, ale na litosc boska mozna sie skontaktowac
3) brak produktu na stanie - zdarza mi sie ze nie mam odpowiedniej ilosci produktu za co przepraszam i czesto wysylam prezent w ramach przeprosin - negatyw i wiadomosc, zebym sobie ten prezent w pupe wsadzil.
4) nagminne nieczytanie opisow np ze produkt ma jakies wady - negatyw.
Mam dosc tego syfu i od dzisiaj z drugiego konta zostawiam negatywy za wszystko nawet za mikroryske na opakowaniu - mówie poważnie,
Wlasnie dostalem odpowiedz od goscia ktoremu blednie wyslalem nie ten model produkty
Nie po to szukałem takiego produktu żeby dostać inny. Nie ukrywam, że jestem wściekły. Ocenę zmienię tylko wtedy gdy dostanę za darmo drugi taki sam produkt.
co za [edycja]
@kolekcjonerstw Masz prawo być rozgoryczony postawą swoich klientów ale pamiętaj że możesz trafić na takiego sprzedawcę któremu Twój negatyw nie będzie się podobał do tego stopnia że zgłosi sprawę do sądu (za bezpodstawne psucie wizerunku firmy) i może wygrać a Ty pokryjesz koszty sądowe oraz jakąś stosowną kwotę na cele społeczne . Nie życzę Ci tego ale jak mówią "kosa z czasem może trafić na kamień".
bede dawal w komentarzu ze to prostest przeciwko niesprawiedliwym komentarzom. Druga sprawa 🙂 to zawsze jest sie do czego przyeczepic nawet mikroryska jest podstawa do wystawienia komentarza. Caly system komentowania jest bez sensu. Dodatkowo ludzie zazwyczaj zostawiaja komentarz tylko jak sa wsciekli, wtedy maja dobra motywacje zeby sie zemscic, wyzyc itp.
Zmiłuj się, oszczędź nas... Chyba, że te negatywy planujesz (do czego masz pełne prawo według regulaminu Allegro, to tylko Twoje subiektywne odczucia w które moderacja nie ma prawa ingerować) planujesz zostawiać w sklepie OSA (oficjalnym sklepie Allegro) - to w porządku 😄
@kolekcjonerstw źle adresujesz swój protest
jest w serwisie taki oficjalny sklep allegro z największą liczbą negatywów, który warto ocenić podobnymi kryteriami,
oficjalnie tutaj zalecanymi:
możesz kupić tam produkt i ocenić "wrażenia"
możesz odstąpić od umowy jeże produkt jeżeli zakupiony produkt nie będzie Ci się podobał
oczywiście pisz szczerze i tylko samą prawdę
Zgadza się! Przecież każdy klient ma prawo do zwrotu, jeżeli kupił przez przypadek (co zdarza się każdemu, prawda?). Czemu by nie skosztować dobrodziejstw i najwyższego standardu obsługi, jaki oferuje sklep Allegro?
Dobry pomysł:muahahah - szatański śmiech.
Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe !
Zemsta to zły doradca,
KARMA wraca !
A dalej, to co RED napisał. OSA tak.
Pomijając część negatywów, gdzie trafiają się klienci którzy wystawią negatywa za jakąś błahostkę i każdy sprzedawca się z tym mierzy to niestety, ale w dużej części przypadków są to twoje błędy i niedopatrzenia. Wszedłem na twoje konto i poczytałem komentarze. Wiadomo nie od dziś że jako sprzedawca albo wchodzisz klientom w d... albo sypią się negatywy. Dodatkowo wystawianie produktów jako nowych i dodanie w tytule "po zwrocie" a w opisie jeszcze dopisek, że czegoś brakuje. No sory ale to nie ma szans na powodzenie. Poza tym jest niezgodne z regulaminem.
A jak już masz zamiar robić odwet to faktycznie najlepiej w sposób opisany tutaj przez innych.
@kolekcjonerstw A zaczniesz też głodówkę?
to powazny problem, a ty smieszkujesz. System komentarzy jest do zaorania. Prosze mi wytlumaczyc zasadnosc wystawiania komentarzy. Gwiazdki by wystarczyly. Ludzie to emocjonalne zwierzaki i jak maja okazje sie wyżyć to zawsze to zrobia.
@kolekcjonerstw A jakbyś dostał 1 gwiazdkę, a nie 5 to byłbyś zadowolony i się nie ciskał?
Z wpisów na AG o chorym systemie komentarzy można by złożyć gruuubą książkę > a Allegro jest głuche na wszelkie propozycje zmian > jak na razie :
Kupującemu wszystko wolno
- Może Ci nas.... na głowę
- A Ty masz się grzecznie ukłonić i podać mu papier
gwiazdki by tak nie bolaly. System kupna sprzedazy powinien byc bez emocji. Placisz dostajesz towar, a jesli z towarem jest cos nie tak odsylasz i rozwiazujesz sprawe ze sprzedawcom. Dzisiaj wyglada tak, ze kupujacy naduzywaja systemu komentarzy do szantazowania sprzedawcow i wymuszania dodatkowych usług, a tak to nie powinno wygladac.
@kolekcjonerstw Następny głos "wołającego na puszczy*
No niestety. Ja i tak rozumiem że allegro z tym nic nie zrobi bo allegro nie jest tylko portalem sprzedażowym, lecz także jest sprzedawca co czyni go naszym konkurentem, a co się robi konkurencji? No i tu jest problem.