anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niestety, w trakcie sprawdzania wystąpił błąd.

MAMY ROZWIĄZANIE!
SharpDentPL
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, podczas sprawdzania kodów EAN w szablonie do importu towaru występuje błąd

"Spróbuj ponownie później, lub skontaktuj się z działem wsparcia.
. Opis błędu: Other server error.. "

Czy podczas sprawdzenia muszę być zalogowana do konta Microsoft w Excel przez mail, który jest połączony z kontem Allegro? Nie jest to możliwe w moim przypadku, ponieważ posiadam mail z własną domeną.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SharpDentPL Czy możesz przesłać mi zdjęcie lub zrzut ekranu obrazującego ten problem i komunikat, który widzisz?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
SharpDentPL
#7 Wielbiciel#

Już problem został rozwiązany. Teraz działa sprawnie. Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
twojSklepTermo
#7 Wielbiciel#

Przechwytywanie.PNG

Mam ten sam problem. Jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów