anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy kupujacy

akcesoriamody
#1 Nowicjusz#

Witam,
mam problem z Kupujacym  - niestety nie jest to pierwszy raz -  zakup kilku chust (zakup pierwszy - 25 paź 2024, 12:10) za kwote 1123,00 zł - zglosil zwrot calosci, zeby zmiescic sie w 14 dniach mozliwosci odstapienia od umowy, jest 18.11, zwrot nawet nie zostal nadany a domyslam sie (znajac historie zakupiow Kupujacego), ze towar jest uzywany. CO ja mam w takiej sytuacji robic - wylaczyliscie mozliwosc dodawania nieuczciwych kupujacych na Czarna liste pod rygorem zawieszenia konta i upomnien - nie chce, zeby ten kupujacy dokonywal na naszym koncie zakupow.
Nastepny, drugi zakup - dokonany dnia 2 lis 2024, 12:57 za kwote 1865,00 zł kolejnych chust jedwabnych, zwrot zgloszony i analogicznie niewyslany!!! - gdzie moge to zglosic?

Osoba co rok dokonuje zakupow mniej wiecej w tym okresie po czym zwraca towar bez workow, wymiety, w zlym stanie - nie mowiac o tym, ze nie moge sprzedac tych rzeczy jako ze juz prawie miesiac trzyma i podejrzewam, ze nosi chusty jedwabne (drogi markowy produkt) - Sytuacja dramat - jesli termin zwrotu to 14 dni to nie moze byc tak, ze kupujacy trzyma produkty przez kolejne tygodnie bo etykieta ma miesieczny termin waznosci! Prosze o porade

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@akcesoriamody nagrywasz film, robisz zdjęcia zwrotu, wyceniasz zwrócony towar, od kwoty którą wpłacił klient odejmujesz kwotę za którą możesz sprzedać towar, zwracasz pomniejszoną kwotę

oznacz moderatorów

muscle_freak
#9 Pomysłodawca#

Miałam podobnie, 30 zamówionych rzeczy, po miesiącu zwrot wszystkiego i tak 3 razy. Dodałam Panią na czarną listę, była tam przez rok lub dwa , po czym Allegro ją automatycznie z listy usunęło. Proponuję zgłosić kupującego i poprosić  sprawdzenie go pod kątem "bezpieczeństwa". Tamtą Panią Allegro sprawdziło, stwierdziło, iż widzą nieprawidłowości. Powiedzieli, że będą ją monitorować, bo nie byłam jej pierwszą "ofiarą". Ale konto nadal aktywne, więc musiałaby dużo strat przynieść Allegro (nie Tobie, Twoje straty są nieważne dla Allegro:) ). Proponuję odjąć jej po 30 zł za szal jeśli jest używany, Allegro w to nie ingeruje i spokojnie możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, też tak raz zrobiłam znajdując chusteczki i papier po batonie w "nowej kurtce" odesłanej po miesiącu. Jeśli jej zwrócisz pomniejszoną wpłatę to będzie się pruć, ale przynajmniej już nigdy nie kupi u Ciebie, bo wie, że sa konsekwencje. Konto prosze zgłoś, bo widać to naciągacz, może ją zbanują.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

allegro dopuszcza takie sytuacje czyli masowe zwroty od kupujących

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@akcesoriamody Widzę, że sprzedajesz jako przedsiębiorca - oznacza to, że musisz przyjąć zgłoszony zwrot. Jednak, jeżeli towar wraca do Ciebie w stanie zmienionym niż wysłany lub uszkodzony to możesz pomniejszyć kwotę zwrotu tylko musisz to odpowiednio uzasadnić z czego wynika Twoja decyzja. 

W kwestii zakładki Moi nieaktywni kupujący - możesz dodawać kupujących, jeśli masz aktualną, uzasadnioną i wielokrotnie powtarzającą się przyczynę. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów