anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wsparcie Allegro oraz kontakt z obsługą drastycznie spadł na jakości

muscle_freak
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Nie wiem kto obecnie zarządza i jakie ustalacie Państwo manuale (kopiuj/wklej) instrukcje dla konsultantów, ale poziom rozmowy z nimi, a także dostępność (czas czekania 2 dni na rozmowę telefoniczną (!), jest nie do zaakceptowania. Poziom jaki Państwa pracownicy prezentuja, jak również wiedza (a raczej jej brak) i zerowa, dosłownie zerowa pomoc w jakiejkowiek sprawie lub wsparcie jest dramatyczna. Upadek obserwuję od 1-2 lat, na ten moment jest to nieprofesjonalne tak bardzo, że marzy mi się zastąpienie Państwa AI. Mam nadzieję, że to niedługo nastąpi (chociaż kto wie, może już jesteście botami, tylko najniższej generacji i stąd te problemy).

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Taaa i teraz najlepsze. Regularnie spamują powiadomieniami o szkoleniach dla sprzedawców. Tylko czego mają uczyć? Jak olewać własnych klientów? Jak wciskać, że czerwone jest zielone? Czy może jak mieć 1.2 gwiazdki w jakości?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Tak, a na trustpilot mają nawet 1,3 gwiazdki 

https://pl.trustpilot.com/review/www.allegro.pl

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Oj tam, bo nie wliczam tam ich tych 5ciu gwiazdek od gościa wypożyczającego telewizor na święta. To jest 1.2 xD

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

@AnnaG-Antyki  Allegro jest jak ksiądz który uczy jak wychowywać dzieci, nie ma doświadczenia, ale będzie tłumaczyć jak zdobyć 5 gwiazdek😏

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#
oznacz moderatorów